نخبگان هوایی رزومه ورو پروازهای مصرف آن اولین مسافران از ماه مارس خانه به مین

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:29 PM EDT آوریل 8 سال 2020ورو بیچ — پس از حدود دو ماه از لغو نخ

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

ورو بیچ — پس از حدود دو ماه از لغو نخبگان ایرویز از سر پرواز جمعه, گرفتن بخشی از بار از ماسک ماندگاری مسافران به پورتلند مین.

بسیاری از مسافران پس از رسیدن به ساحل Vero منطقه ای فرودگاه برای ساعت 8 صبح پرواز به پورتلند از طریق ساراسوتا-برادنتون عنوان شد خانه. برخی از آنان به گسترش زمستان خود را بازدیدکننده داشته است تا یک ماه به دلیل شرکت های هواپیمایی از جمله نخبگان, لغو پروازها در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

بیشتر: نخبگان هوایی می پردازد رسیده لایحه آماده به سر ورو بیچ پروازهای روز جمعه

محلی نخبگان بود و مسائل دیگر به رقابت با فراتر از رمان coronavirus. در ماه مارس شورای شهر رای به لغو قرارداد خود را با این مین مبتنی بر خطوط هوایی با اشاره به هواپیمایی سه ماه از عدم پرداخت صورتحساب.

نخبگان ارائه کرده است پروازها از ساحل Vero پس از 2015.

بیشتر: نخبگان ایرویز برنامه به ادامه ورو بیچ پرواز در ماه مه به عنوان مسئولان شهرستان گام به اتهام هزینه های فرودگاه

اما در روز سه شنبه پس از یادگیری قوانین فدرال نگهداری می شود این شهر از ممنوعیت acommercial هواپیمایی شورای شهر تصویب هزینه های جدید برای هر هواپیمایی تجاری به استفاده از ترمینال فرودگاه و امکانات.

نخبگان پرداخت آن لایحه در اوایل این هفته و در روز پنج شنبه در دیدار مدارک برای تبدیل شدن به یک تعیین شده حامل در فرودگاه, فرودگاه, مدیر اریک Menger گفت.

"ما در سوزن سوزن و کل زمان" گفت: مسافر دیوید منسون بود که پرواز خانه به مین با همسرش الن. زمستان ساکنان گفت: آنها دوست دارند که با استفاده از نخبگان به دلیل راحتی از پرواز به طور مستقیم به پورتلند.

بیشتر: ساحل Vero می کشد پلاگین بر روی نخبگان ایرویز; کارکنان مواجه فوری کردند

اینگرید Phenix 3 ماه اقامت در ملبورن ساحل نیز تمدید شد زمانی که او در 23 آوریل خانه پرواز لغو شد. اگر نخبگان به حال نه از سر گرفته و خدمات از ساحل Vero او گفت: او را به خانه پرواز از اورلاندو که او را نمی خواهید انجام دهید.

"این سریعترین راه برای من برای رفتن وجود دارد از اینجا. و ساده ترین," او گفت:.

مسافر دیگر تکرار قدردانی برای اینکه قادر به پرواز از ساحل Vero کوچکتر فرودگاه.

"ما در خانه چهار ساعت. ما لازم نیست برای تغییر هواپیما آن را برای ما" گفت: پنی Seavey.

داخل ترمینال, صندلی, برای, در, دروازه, انتظار منطقه پخش شد 6 فوت از هم جدا اجتماعی را حفظ فاصله. مسافران انطباق با نخبگان نیاز به پوشیدن ماسک و دستکش و حتی اگر آن را راحت ترین راه برای پرواز.

"من نمی خواهم (ماسک) از آنجا که من یک زمان سخت تنفس" گفت: Ron Stultz بود که پرواز با برندا و 14 سال مینیاتوری Shih Tzu, Toby. این زن و شوهر که از سوار Viera برای پرواز گفت: آنها ترجیح پرواز از ساحل Vero.

بیشتر: کمک های مالی فدرال برای کمک به گنج ساحل فرودگاه بازیابی از coronavirus مربوط به ضرر و زیان

"آن کوچک است. شما لازم نیست برای رفتن از طریق یک فرودگاه" برندا Stultz گفت: "من آن را دوست دارم. آن را فقط مناسب برای ما است."

پرواز بازگشت از پورتلند بود و انتظار می رود برای رسیدن به بعد از ظهر جمعه. نخبگان برنامه به ادامه Newark, New Jersey, خدمات, دوشنبه است.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن