برنت چاق شدن: به چالش کشیدن بار تقاضا پاسخ: از کجا گلف ایستاده ؟

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:00 AM EDT Jun 27, 2020با همه گیر بحران اقتصادی, اجتماعی, ناآرامی و فص

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

با همه گیر بحران اقتصادی, اجتماعی, ناآرامی و فصل طوفان همه بر ما یک فکر به شدت وزن در ذغال سنگ شهرستان جمعی ذهن:

آنچه در مورد گلف ؟

با وجود این به یاد ماندنی مسائل و حواس او را پرت از چند ماه گذشته این پیشنهاد را کاملا بازسازی دروازه طلایی کشور باشگاه ملک است.

پروژه دریافت مهم رای تایید از ذغال سنگ شهرستان کمیسیون برنامه ریزی در اوایل این ماه و جزئیات بیشتر در مورد آنچه آن را مانند پدید آمده است.

کمیسیون برنامه ریزی رای دادند به اتفاق آرا به تصویب تغییرات در این شهرستان توسعه زمین کد که افزایش رستوران صندلی برای این پروژه از 150 تا 200. در اوایل ClubCorp این شرکت همکاری با شهرستان ها نشان از این امر به دنبال کرسی اضافی, اما برنامه ریزی جلسه کمیسیون اولین بار بود که 200 بود متصل به معادله.

کمیسیون برنامه ریزی نیز به تصویب گسترش عامل ساعت گذشته زمان 10 p. m. بسته شدن به نیمه شب.

دیگر جنبه های بازسازی یعنی نیروی کار پروژه مسکن و جانبازان تسهیلات را جداگانه نیاز به تاییدیه از کمیسیون برنامه ریزی و در نهایت ذغال سنگ شهرستان کمیسیون.

بیشتر: پیشنهاد برای آوردن تکنولوژی بالا رانندگی محدوده 12-سوراخ گلف به دروازه طلایی حرکت به جلو

کمیسر برت ساندرز که منطقه شامل ملک گفت: گلف بازان می تواند تراورس جدید 12-سوراخ طرح این زمان در سال آینده.

عکس بزرگ گلف رانندگی محدوده و سرگرمی های پیچیده برنامه ریزی شده بعدی به این دوره را از یک فرصت شش ماهه برای تکمیل او پیش بینی کرد.

هیچ کس صحبت می کرد در برابر گلف پیچیده طرح در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و ساندرز گفت که او شنیده ام کمی به هیچ مخالفت با جنبه های دیگری از این پروژه در چند مکالمات او با ساکنان این نزدیکی هست.

اگر چه در آن است در حال حاضر 18 سوراخ, دوره, دوره جدید خواهد بود فقط 12 بخشی از یک جنبش به سوی کوچکتر دوره با بازی کوتاه تر بار.

که تغییر آزاد کردن زمین برای دیگر شهرستان اولویت های مانند مسکن و جانبازان خدمات.

"من فکر می کنم جامعه آمده است آن را قبول نخواهد بود 18 سوراخ" ساندرز گفت.

بیشتر: ذغال سنگ به خرید دروازه طلایی گلف برای $29.1 میلیون

ساندرز گفت: نتیجه این خواهد بود کلاس اول گلف تسهیلات نه معمولی بدون زواید شهری ،

شهرستان خریداری زمین در سال 2019 برای $29.1 میلیون دلار پس از صاحبان ابراز تمایل به خارج شدن از گلف کسب و کار و شاید تبدیل دستگاه به مسکن.

در حالی که آنها توافق کردند که برای خرید چه مقدار به آخرین دستگاه بزرگ به احتمال زیاد به می آیند تا برای فروش در بخش شهری این شهرستان اکثریت کمیسیون باقی ماند بصورتی پایدار و محکم در برابر این ایده از یک شهرستان متعلق به شهرستان-اداره گلف.

به جای آنها وارد مشارکت عمومی-خصوصی با ClubCorp که تحت آن شهرستان ارائه خواهد شد زمین این شرکت را ساخت و کار با امکانات گلف و شهرستان خواهد شد یک سهم از درآمد. ساکنان شهرستان قادر خواهد بود به پرداخت کاهش می یابد سبزی هزینه. عکس بزرگ گلف محدوده و رستوران اجازه خواهد داد که این شرکت هنوز هم به نوبه خود سود با توجه به مدیران شرکت.

جنوبی بخشی از زمین گلف در امتداد ذغال سنگ بلوار پیش بینی شده است که به عنوان سایت حدود 400 واحد اجاره برای "خدمات ضروری" کارگران مانند اولین پاسخ دهندگان پرستاران و معلمان است.

چرا که این شهرستان ارائه زمین و چون یک گروه بشردوستانه سازمان متعهد شده است که 10 میلیون دلار به سمت ساخت و ساز رانت باید در حدود نیمی از نرخ بازار ساندرز گفت.

بیشتر: Collier رهبران ثبت نام در وام برای خرید 167 هکتار دروازه طلایی گلف

اجاره خواهد بود ساختار به طوری که اگر یک کارگر ضروری در زمان های مختلف کار غیر ضروری در زمینه آنها نمی قادر خواهد بود به تجدید اجاره نامه خود را به او توضیح داد. "آن را نمی خواهد معمولی مقرون به صرفه مسکن وجود دارد که در آن فقط یک آزمون درآمد. وجود خواهد داشت یک اشتغال و درآمد آزمون" ساندرز گفت.

دولت جانبازان مرکز خواهد بود و در شمالغرب بخشی از اموال. در حالی که معمولا به عنوان یک جانبازان خانه سالمندان که ممکن است آنچه که وجود دارد می رود.

ساندرز گفت: او شنوا و دولت فدرال می خواهد به خارج شدن از خانه سالمندان کسب و کار. به جای آن یک روز جانبازان مرکز مراقبت یا سایر ملایمت برای جانبازان می تواند ساخته شده است, او گفت:.

شهرستان لابی در تالاهاسی و واشنگتن دی سی در حال نظارت بر حوادث پس از شهرستان آماده است به درخواست برای هر فرصت ناشی میشود ساندرز گفت.

ساندرز گفت: او هرگز از دست ایمان است که گلف پروژه خواهد ادامه را از طریق بار دشوار است.

فلوریدا ساختمان سازی و بازار املاک و مستغلات تنها به احتمال زیاد به دریافت داغتر همانطور که مردم از شرق ترک شهرهای بزرگ به صورت نسبتا توسعه نیافته مناطق مانند ذغال سنگ شهرستان است.

"ClubCorp و عکس های مضطرب به دریافت این پروژه در حال حرکت" ساندرز گفت.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com)

آخرین مطالب