ارتش سپاه نمی reclassify دریاچه اوکیچوبی مخزن; می تواند تاخیر در ساخت و ساز با یک سال

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:09 PM EDT مارس 15 سال 2020ساخت و ساز از یک مخزن برای کمک به

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

ساخت و ساز از یک مخزن برای کمک به کاهش دریاچه اوکیچوبی ترشحات می تواند با تاخیر یک سال یا بیشتر به این دلیل که سپاه مهندسان ارتش خودداری کرده است به reclassify این پروژه است.

R. D. James, معاون وزیر از ارتش عمرانی اعلام کرد تصمیم خود را به چوب با "شروع جدید" طراحی در یک تماس تلفنی جمعه به کنگره ایالات متحده برایان دکل کف شهر با توجه به دکل معاون رئیس ستاد براد استوارت.

این بدان معناست که این پروژه بیشتر بوروکراتیک به رفتن را از طریق hoops و نخواهد بود واجد شرایط برای فدرال بودجه ساخت و ساز تا اکتبر. 1, 2021, بدون ویژه بودجه توسط کنگره..

محلی طرفداران مخزن ادعا این پروژه نیست یک شروع جدید است اما اصلاح مرکزی باتلاقی برنامه ریزی پروژه با نام مستعار CEPP مجاز توسط کنگره و تایید شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

آنها امیدوار بود پول برای شروع ساخت و ساز از مخزن خواهد بود در سپاه' بودجه برای سال مالی شروع در ماه اکتبر با شروع کار به زودی پس از آن.

با وجود این تاخیر سپاه هنوز هم در نظر دارد برای تکمیل ساخت و ساز از مخزن و شروع عملیاتی تست و نظارت در 2028 سخنگوی جیم Yocum روز جمعه گفت.

سپاه: هیچ تاخیر

در یک تماس در کنفرانس خبری جمعه قبل از James' تصمیم اعلام شد سرهنگ اندرو کلی فرمانده کل سپاه برای, فلوریدا گفت: "هیچ چیز است و تاخیر در تکمیل EAA مخزن."

TCPalm نمی تواند رسیدن به لشکر نمایندگان در واشنگتن, D. C.., برای اظهار نظر پس از James' تصمیم اعلام شد اواخر جمعه توسط استوارت و مشترک انتشار اخبار توسط دکل وزیر بهداشت ، مارکو روبیو و در کنگره ایالات متحده فرانسیس رونی هر سه خواهان.

ارتش سپاه' "بوروکراسی" است که به تاخیر انداختن باتلاقی مرمت توسط "تفسیر نادرست از قانون و اصرار دارد که EAA نیاز به یک شروع جدید' تعیین" ماست گفت: در بیانیه مشترک.

"ارتش سپاه نادیده گرفتن کنگره قصد که تاخیر در ساخت و ساز این پروژه با حداقل یک سال" نمایندگان مجلس نوشت.

اریک Eikenberg مدیر اجرایی باتلاقی بنیاد گفت: سپاه در حال بازی "یک بازی کلاسیک ضربت سخت زدن-a-Mole" با ضربه زدن به عقب پیشرفت های ساخته شده در این پروژه است.

"برخی از بیچهره بوروکرات در سپاه قرار داده است تا موانع به پروژه ای است که در قطع دریاچه اوکیچوبی تخلیه نجات اقتصاد محلی ذخیره و سلامت مردم را به باتلاقی آب شیرین مورد نیاز است برای چندین دهه" Eikenberg گفت. "فلوریدا نمی توانید صبر کنید دیگر برای آن است."

بیشتر: آیا سپاه منحرف کردن پول از EAA مخزن به دیگر پروژه ؟

دولت فدرال پروژه

سپاه و مدیریت آب در منطقه در حال همکاران در 1.6 میلیارد دلار پروژه; هر پرداخت نیمی از هزینه و ساخت قطعات جداگانه.

سپاه خواهد ساخت 10,100 هکتار مخزن با 37-پای دیوار و ظرفیت را به نگه دارید تا به 78.2 میلیارد گالن بیش از حد آب دریاچه. چون آب خواهد شد به طور مداوم به جریان و خارج از مخزن آن خواهد بود قادر به نگه داشتن دو تا سه برابر این مبلغ در طول یک سال است.

سپاه به بودجه فدرال برای طراحی این پروژه اما نه برای ساخت آن است.

منطقه در حال حاضر شروع به ساخت آن بخشی از پروژه: یک 6,500 هکتار ساخته شده مارش شناخته شده به عنوان یک فاضالب درمان منطقه و یا STA به آب تمیز آن را به عنوان برگ مخزن و سر به سمت پارک ملی اورگلیدز فلوریدا بای.

بیشتر: آب منطقه شروع به ساخت مارش در EAA مخزن پروژه

استفاده می شود که در رابطه با دیگر موجود و برنامه ریزی پروژه های مخزن پروژه است و انتظار می رود به منظور کاهش تعداد آسیب ترشحات از دریاچه ای به سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه با 63% است.

آن را نیز ارسال خواهد شد به طور متوسط 120.6 میلیارد گالن آب تمیز هر سال به زمین های باتلاقی فلوریدا خلیج که به شدت نیاز به آب شیرین در طول فصل خشک.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن