نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های شیائومی جدیدترین روش تعمیرات با بهره گ

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1400

نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های شیائومی جدیدترین روش تعمیرات با بهره گیری از قطعات اصلی و اروجینال و روکاری گوشی‌های شیائومی ارائه می شود. همه ی مشکلات به وجود آمده برای گوشی های شیائومی در مرکز ما قابل برطرف شدن است چرا که این مرکز دارای کامل‌ترین بردهای داغی که مناسب انواع مدل های گوشی های شیائومی است به همراه سخت افزارکار های حرفه ای گوشی های شیائومی، می باشد. تعمیرات و تعویض آی سی هارد و که جز تخصصی تعمیرات سخت افزاری شیائومی محسوب می شود در این مرکز با نازل ترین قیمت انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

کار نکردن تاچ گوشی یا کند شدن آن دلایل زیادی دارد. مثلا ممکن است که در حال اجرا برنامه‌های سنگین باشید و یا حافظه ی گوشی شما پر شده باشد. توصیه می‌کنیم اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا موارد گفته شده را بررسی کنید. اگر مشکل از موارد ذکر شده نبود لازم است به مراکز تعمیر موبایل شیائومی مراجعه کنید. باید بدانید که تعمیر تاچ شیائومی یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات ما است.در مرکز تعمیر گوشی ما بعد از بررسی مشکل تاچ گوشی توسط تکنسین این مرکز تعویض یا تعمیر انجام می شود. در صورتی که تاچ به درستی به ال سی دی متصل نشده باشد به کندی عمل می کند. به همین دلیل پرس کردن تاچ به ال سی دی گوشی از مراحل مهم و حساس است که باید توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه انجام شود.

تعمیر مادربرد گوشی شیائومی

مادربرد هر دستگاه شامل قطعات مهمی از جمله پردازنده و حافظه رم و هارد و دیگر المانها در دستگاه می باشد. هر گونه ضربه و نفوذ آب یا رطوبت به گوشی باعث می شود که به مادربرد گوشی شما آسیب ببیند و یا آن را دچار نوسانات الکتریکی کند. هر نوع آسیب به مادربرد دستگاه در بخش های مختلف آن ممکن است ایراداتی را که در ادامه بیان می‌کنیم برای گوشی همراه شما بوجود آورد که باید به مرکز تعمیرات گوشی شیائومی مراجعه کنید. خرابی برد گوشی ممکن است باعث شود که دیگر گوشی روشن نشود، قطع شدن صدای دستگاه به وجود آید، هنگ کردن گوشی،‌ کار نکردن دوربین‌ها، بالا نیامدن سیستم عامل گوشی و روی آرم ماندن و مواردی این چنینی شود. برد گوشی های شیائومی در مرکز ما قابلیت تعمیر را دارد و این تعمیر معمولا با تعویض قطعات آن همراه است.

تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی

سوکت بعنوان یک رابط بین کابل شارژ به مادربرد برای شارژ باتری و یا اتصال به کامپیوتر است. سوکت ممکن است به دلایل مختلفی مثل وصل کردن و جدا کردن کابل شارژ به طور نامناسب، آب خوردگی و ضربه دچار مشکل شود. با خراب شدن این سوکت دیگر امکان شارژ گوشی وجود ندارد و گوشی بعد از خالی شدن شارژ باتری خاموش می شود. در صورت خرابی سوکت شارژ با تعویض آن مشکل گوشی کاملا برطرف می‌شود.

  • خدماتی که در واحد تعمیرات گوشی شیائومی ارائه می شود

  1.     رفع مشکل داغ کردن گوشی شیائومی
  2.     تعویض هارد گوشی
  3.     تعمیر مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی
  4.     تعمیر مشکل تخلیه سریع شارژ باتری گوشی شیائومی
  5.     تعمیر گوشی های شیائومی در صورت ضربه خوردن
  6.     تعمیر گوشی شیائومی در صورت نفوذ آب و رطوبت
  7.     رفع مشکلات راه اندازی مجدد گوشی شیائومی
  8.     رفع مشکلات نرم افزاری گوشی های شیائومی
  9.      بررسی مشکل هنگ کردن گوشی های شیائومی
  10.     تعمیر مشکل آنتن گوشی شیائومی
  11.     تعویض تاچ گوشی های شیائومی
  12.     تعمیر تخصصی وای فای گوشی های شیائومی
  13.     عیب یابی و تعمیر مشکلات شارژ گوشی شیائومی
  14.     تعمیرات تخصصی مادربرد گوشی شیائومی
  15.     تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

منبع : https://www.ifixit.com/Device/Xiaomi_Phone

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن