سرانجام، راز بالش بادی آشکار شد

مقاوم در برابر سایش. نیاز به یک بالش سبک و کم جا که بتوان همیشه آن را همراه با خود حمل کرد، در زمان نیاز آن ر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مقاوم در برابر سایش. نیاز به یک بالش سبک و کم جا که بتوان همیشه آن را همراه با خود حمل کرد، در زمان نیاز آن را به سادگی از گوشه کیف خود خارج کنید و با کمی دمیدن در آن و بستن راه خروج هوا به سادگی قابل استفاده باشد. بالش سفری طبی مطابق با طراحی ارگونومیکی ساخته و پرداخته شده است. انواع طبی و طبی با توجه به نوع کاربرد آنها، طراحی و تولید می شوند که در اینجا به ذکر برخی از آنها می پردازیم. او همچنین با برخی از درخشانترین ستارههای بالیوود - و حداقل یک گروه بیتل - رقصید. در هر صورت این ازدواج صورت نگرفت ولی ترز تا آخرین لحظات عمرش (۱۸۶۱)، بتهوون را دوست داشت و بتهوون نیز سالها بعد (۱۸۱۶) گفته بود: «وقتی بهیاد او هستم، مثل نخستین باری که او را دیدم، دلم به تپش میافتد». ست بالش گردنی و چشم بند سفری که بهاصطلاح بالش بادی نیز گفته میشود در مواقعی که بهصورت مداوم نشسته باشید میتواند اطراف گردن را پرکرده و از تحتفشار بودن ستون فقرات جلوگیری کند.

This da ta was c​reated by G​SA Con᠎te nt Gener ator  Demoversion!

به تحریر درآمده، گفته میشود ۲۶۴ یادداشت نابود شدهاست (و یا دیگران تغییرش دادهاند)، این کار را به آنتون شیندلر منشی وی نسبت میدهند که پس از مرگ نویسندهٔ خاطرات، با این آرزو که فقط یک زندگینامهٔ ایدهآل از آهنگساز باقی بماند، بقیهٔ یادداشتها را از بین بردهاست. اعلام کرد طبق تحقیقات انجامشدهٔ دانشمندان بر روی دیانای پنج تار موی بتهوون که اطمینان داشتند معتبر است، وی دارای اختلال ژنتیکی در کبد بودهاست که در اواخر عمر به بیماری هپاتیت ب نیز مبتلا شدهاست و نتیجه میگیرند که این دو عامل همراه با نوشیدن زیاد الکل، میتواند دلایلی کافی برای مرگ بتهوون باشد. بااینحال ثابت نگهداشتن گردن هنگام فعالیتهای متمادی مانند رانندگی و نشستن بر روی صندلی برای مدت طولانی علاوه بر احساس خستگی در ناحیه گردن ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند آرتروز گردن و در صورت بیتوجهی به آن موجب دیسک گردن شود. ناگفته نماند که یک سوپاپ پستونکی جهت ورود و تخلیه ی باد را نیز دارا می باشد که به راحتی با دهان و یا پمپ های بادی قابل باد زدن است و می توانید ضخامت بالش را با توجه به سلیقه ی خود تنظیم نمایید.به طور کلی اگر به دنبال یک بالش گردنی مناسب برای مسافرت و یا کوهنوردی های خود هستید که جای کمی از کیف شما را بگیرد و حمل و جابه جایی راحتی داشته باشد بدونه شک این بالش بادی می تواند تا مدت زمانی طولانی شما را راضی نگه دارد. Th is post w᠎as c reated ᠎wi᠎th GSA C onte​nt Ge᠎ne rator DEMO.

اما مشکل اینجاست که بردن بالش خود جای زیادی را اشغال می کند و حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است. بالش بادی یکی از پرکاربرد ترین لوازم بادی می باشد که با قیمت ارزان و کاربرد بالا توانسته بین عموم مردم محبوبیت بالایی را کسب کند. برای خرید بالش بادی مسافرتی و کوهنوردی TPU کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در فروشگاه لوازم سفری و کمپ بروبگرد ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما ارسال شود. بالش راحت باد شو Suede نیچرهایک از طراحی ارگونومیک برخوردار است و عمر بسیار بالایی دارد. اما این پایان کار نیست، طراحی ارگونومیک بالش از ایجاد هر گونه درد در ناحیه ی سر و گردن و حتی کمر جلوگیری می کند. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که قسمت میانی آن کمی گود طراحی شده تا هنگام قرار گرفتن سر در این قسمت احساس بسیار راحتی داشته باشید. تشک های آبی به گونه ای طراحی می شوند تا شبیه تشک های معمولی و سازگار با دیگر اسباب خواب باشند. باتوجه به این که بالش های معمولی دارای وزن و حجم بسیار زیادی جهت حمل در کوله پشتی هستند , بالش های بادی محبوبیت بسیاری را در بین علاقمندان به سفر به دست آورده اند .

در حالت پر شده نیز دارای حجمی به اندازه یک بالش معمولی می باشند . برای حمل راحت این محصول یک کیف حمل با درب قفل دار توسط بند سرخود در نظر گرفته شده که هم رنگ بالش داخل خود می باشد. این محصول در حالت جمع شده ابعاد 7 در 10 سانتی متر داشته و با وزن 70 گرمی خود از کوچک ترین و سبک ترین بالش بادی قابل حمل محسوب می شود تا توسط انواع کیف و کوله پشتی کوهنوردی قابل حمل باشد. سری جدید بالش های بادی دارای دمنده دستی دیگر نیازی به فوت کردن ندارید. بالش بادی سفری TPU یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین بالش بادی تولید شده برای سفر های کوهنوردی ، کمپینگ و طبیعت گردی بوده که در میان کوچکترین بالش بادی کوهنوردی و سفری قرار می گیرد. این بالش ها شکلی مانند حرف C دارند و سر، پاها و پشت شما را پشتیبانی می کنند. باید به این نکته توجه کنید که جنس بالش شما از هر نوعی که باشد بایستی ضد حساسیت بوده و از قابلیت شستشوی آسانی نیز برخوردار باشد. این نوع متریال در نرمی و راحتی بالش نیز بسیار تاثیر گذار بوده تا خواب راحتی برای مصرف کنندگان فراهم سازد.

آخرین مطالب