در اینجا چیزی است که Shasta County پدر و مادر نیاز به دانستن در مورد سال تحصیلی آینده

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:43 PM EDT Jun 19, 2020این شستا شهرستان اداره آموزش و پرورش منتشر شد راهنم

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

این شستا شهرستان اداره آموزش و پرورش منتشر شد راهنمای برنامه ریزی برای والدین پوشش 2020-21 سال تحصیلی به نشانی چالش های COVID-19.

14-صفحه: راهنمای روشن آنچه در سال تحصیلی آینده می تواند مانند نگاه و در دسترس است در Shasta County نقشه راه برای بهبود صفحه در shastaready.org تحت "چه می توانید برای باز کردن در حال حاضر."

جودی Flores شهرستان شاستا سرپرست مدارس گفت: مدارس و مدارس باید اعمال California Department of Public Health دستورالعمل اما هر مدرسه منطقه تعیین خواهد کرد که چگونه این دستورالعمل ها را نگاه کنید.

سال تحصیلی برنامه ریزی راهنمای تشریح COVID-19 انتقال و پیشگیری از خانه غربالگری شیوه های قبل از مدرسه, کلاس درس, فاصله دستورالعمل های ورزشی آموزش و پرورش دستورالعمل های بهداشت و سلامت-روش های مراقبت ویژه دانش آموزان آموزش و پرورش و تحول برنامه های مدرسه.

برخی از نکات برجسته عبارتند از یک نیاز برای پوشش صورت در اتوبوس و سلامتی چک.

دانش آموزان ملزم به پوشیدن پارچه پوشش صورت در دوران مدرسه اما پوشش صورت خواهد بود و اجباری برای کارکنان است.

علاوه بر فعالیت های ورزشی انجام خواهد شد در بزرگ به خوبی تهویه مناطق و یا خارج از منزل.

"بر اساس آنچه ما می دانیم در حال حاضر این است که چگونه مدارس و مناطق در حال حرکت رو به جلو برای توسعه برنامه برای سقوط" فلورس گفت: در یک ایمیل.

مدرسه و منطقه برنامه نمی خواهد بود قادر به نهایی تا اواسط تا اواخر ماه جولای.

با توجه به راهنمای:

  • دانش آموزان و کارکنان را تشویق به صفحه نمایش برای COVID-19 علائم قبل از آمدن به مدرسه با در نظر گرفتن خود را در درجه حرارت روزانه و ماندن در منزل در صورتی که یک تب از 100.4 درجه یا بالاتر و یا دیگر COVID-19 علائم.
  • اتوبوس مدرسه را تمیز و ضد عفونی بعد از هر مسیر اتوبوس در صبح و بعد از ظهر. فیزیکی فاصله نمی توان نگهداری در اتوبوس بنابراین پارچه پوشش صورت نیاز خواهد بود. ویندوز در اتوبوس مدرسه خواهد بود باز نگه داشته تا آنجا که ممکن است به افزایش جریان هوا.
  • کارکنان مدرسه خواسته می شود برای انجام بصری سلامتی چک و دانشجويان با درجه حرارت بدون تماس دماسنج برای کسانی که به نظر نمی آید خوب است.
  • مدارس را به دنبال خواهد داشت مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از تمیز کردن و ضد عفونی دستورالعمل. معلمان ایجاد شستن دست روال و غذا خورده خواهد شد در کلاس های درس خارج و یا در یک تهویه مناطق به عنوان مورد نیاز برای ارائه به صورت اجتماعی فاصله.
  • کلاس های درس خواسته می شود برای به حداکثر رساندن فضای بین صندلی دانشجویی. موانع فیزیکی مانند پلکسی گلاس ممکن است در محل در مناطقی که فاصله فیزیکی امکان پذیر نیست.
  • مدرسه برنامه متفاوت خواهد بود از مدرسه. در حالی که برخی ممکن است قادر به جا دادن تمام دانش آموزان دیگر نیاز به چرخش برنامه ها با آموزش از راه دور.
  • کودکستان تا کلاس هشتم دانش آموزان خواهد ماند با همان گروه از دانش آموزان به عنوان آنجا که ممکن است و معلمان چرخش به عنوان مورد نیاز است.
  • پارچه پوشش صورت لازم نیست به توسط دانش آموزان در مدرسه هستند اما نیاز به توان توسط کارکنان. کالیفرنیا دفتر خدمات اورژانس ارائه اولیه عرضه پوشش صورت برای دانش آموزان و کارکنان برای شروع مدرسه.
  • فعالیت های ورزشی برگزار خواهد شد در بزرگ به خوبی تهویه مناطق و یا خارج از منزل. تجهیزات خواهد شد بررسی شود و با هر بار استفاده. گروه از شرکت کنندگان خواهد بود مبهوت به اطمینان فیزیکی دورى و اجتناب از مخلوط کردن شرکت کنندگان در مناطق پر ترافیک مانند عرشه استخر و رختکن.
  • معلمان و دیگر کارکنان پشتیبانی را ارزیابی دانش آموزان به تعیین که در آن شکاف های یادگیری ممکن است تشکیل داده اند با آموزش از راه دور و صحبت کردن با دانش آموزان در مورد چه چیزی تغییر کرده است در مدرسه پردیس پس از آنها به سمت چپ.
  • خانواده های کودکان با شرایط بهداشتی اساسی را تشویق به بحث در مورد نگرانی های ایمنی در مورد بازگشت به کلاس با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای تعیین اینکه آیا دانش آموز باید ادامه از راه دور آموزش از طریق سقوط.
  • دانش آموزان دریافت تخصصی سلامت جسمی-روش های مراقبت از خود ادامه خواهد داد برای دریافت آنها توسط آموزش کارکنان با استفاده از اقدامات احتیاطی مناسب و تجهیزات حفاظتی.

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن