COVID-19: افزایش تعداد موارد دلیلی برای نگرانی - اما نه وحشت | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:19 PM EDT Jun 29, 2020شنبه, Winn-Dixie, جنسن بیچ:فوق العاده ق

توسط ABTINNEWS در 9 تیر 1399

نظر

شنبه, Winn-Dixie, جنسن بیچ:

فوق العاده قهوهای مایل به زرد فوق العاده نازک در مقابل من نیست با پوشیدن ماسک.

سفید با موهای ponytailed زن محکم او کاغذ توالت نیست با پوشیدن ماسک.

خالکوبی بانوی که سوار بر دوچرخه خود را نمی پوشیدن ماسک.

بیا مردم است.

من حدس می زنم یک در پنج است شاید یک در هشت نفر را در فروشگاه که در آن لحظه پوشانده بودند. این حتی به عنوان تعدادی از COVID-19 مورد در فلوریدا بود skykrocketing.

و این چیزی است که من را دریافت نمی. من در حد متوسط در این ویروس بحران اگر آن را ممکن است به یکی. تعداد موارد در واقع منفجر شد اما این تمام داستان — به من توضیح خواهیم داد در یک لحظه. من فکر نمی کنم با پوشیدن یک ماسک تمام شود و پایان همه.

اما این به معنای واقعی کلمه حداقل ما می توانید انجام دهید. و بسیاری از ما نمی خواهد که حتی.

بیشتر: ژوئن 28: فلوریدا می افزاید: یکی دیگر از 8000+ COVID-19 موارد

بیشتر: Martin County school کارکنان به پوشیدن ماسک

بنابراین شما می توانید این اعداد بزرگ: 9,564 جدید COVID-19 مورد در فلوریدا روز جمعه 8,577 در شنبه 8,530 در روز یکشنبه.

و دولت واکنش نشان می دهند: مقامات در میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان اعلام سواحل خواهد بود بسته بیش چهارم ژوئیه آخر هفته. احتمالا گنج ساحل مقامات را در نظر بگیرید که همان ترس از هجوم جنوب فلوریدا که نمی توانید آمار خود را در سواحل است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دوباره بسته میله های زندان. او را تحت فشار برای ساختن ماسک اجباری در سطح ایالت.

یکی از شگفتی چقدر از این می تواند اتفاق می افتد اگر بیشتر مردم فقط عینک احمق ماسک به طور داوطلبانه.

مشکل در حال حاضر این افزایش تعداد ممکن است باعث در واکنش افراطی. اقتصاد کشور هنوز هم فوق العاده شکننده است; اگر افزایش تعداد منجر به افزایش عمومی, سر و صدا برای ایمنی آن ممکن است نیروی DeSantis' آن ممکن است منجر به تجدید کسب و کار بسته شدن.

که وحشتناک خواهد بود برای کسانی که کسب و کار گسترده تر فلوریدا اقتصاد و فراتر از آن.

بنابراین اجازه دهید چیزی است که ما اغلب نمی انجام دهید: اجازه دهید سعی کنید برای قرار دادن برخی از این وحشتناک COVID-19 اعداد در متن. هنگامی که ما می بینیم که در حالی که مطلقا دلیلی برای نگرانی وجود ندارد دلیلی برای وحشت — حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

جامعه گسترش یافته که حتی DeSantis اذعان کرده است به نظر می رسد در حال افزایش است. و تعداد فزاینده ای از افراد جوان در حال ابتلا به این ویروس; متوسط سن برای عفونت ایالت کاهش یافته است به 41; در رودخانه شهرستان را 39 در سنت لوسی شهرستان را 44 و در شهرستان مارتین آن را فقط 37 با توجه به دولت COVID-19 "داشبورد."

در عین حال این مهم است به یاد داشته باشید — و ما تقریبا هرگز فراموش — که با وجود این همه مرگ و میر باقی می ماند نسبتا مسطح هر دو در فلوریدا و در سراسر گنج ساحل.

در ژوئن 20 — قبل از مورد اخیر افزایش — وجود داشته است 75 مرگ و میر در سه گنج در سواحل استان ها از COVID-19. یک هفته بعد از 27 ژوئن تا این تعداد افزایش یافته بود 11 تا 86.

که همان افزایش دیدیم هفته گذشته بین ژوئن 13 و 20 ژوئن هنگامی که ما رفت و از 64 مرده به 75.

بنابراین حتی با افزایش موارد این ویروس است نه کشتار بیشتر مردم در ساحل گنجینه تر از قبل.

این مهم است به یاد داشته باشید — هر چند که فرقی نمی کند در یک حس اخلاقی — که تقریبا نیمی از فلوریدا مرگ و میر رخ داده است در خانه های پرستاری/مراقبت دراز مدت امکانات.

و به عنوان نیوزویک گزارش روز شنبه زمانی که در نیویورک دیدم این ممکن است موارد جدید در هر روز تعداد تلفات به مراتب بالاتر بود; نیویورک به طور متوسط بین 500 تا 1000 مرگ و میر در هر روز. فلوریدا به طور متوسط کمتر از 29 مرگ و میر در هر روز از ماه ژوئن 20-27.

علاوه بر این در حالی که بستری شدن در بیمارستان در سراسر فلوریدا در حال افزایش است تعداد کسانی که نمی budged زیادی در گنج ساحل.

ژوئن 13, 285 نفر (37 در Indian River County, 132 در سنت لوسی شهرستان و 116 در شهرستان مارتین) در بیمارستان بستری شده بود با COVID-19. توسط 20 ژوئن این رقم افزایش یافته بود به 346 — 49, 153 و 144 در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای بود. همانطور که از ژوئن 27, آن بود در 379 — 49 در Indian River County, 158 در سنت لوسی شهرستان و 165 در شهرستان مارتین.

بنابراین Martin County می ایستد — 49 جدید بستری شدن در بیمارستان بیش از دو هفته طول. اما رودخانه هند دیدم هیچ بستری شدن در بیمارستان بین ماه های ژوئن 20-27; سنت لوسی شهرستان دیدم فقط پنج جدید بستری شدن در بیمارستان است که در هفته حتی به عنوان تعدادی از موارد ایالت بود خونتان.

در حال حاضر حتی یک افزایش کوچک در بستری شدن در بیمارستان می تواند به معنای کمتر در دسترس تخت ICU; بیش از 90 درصد از دسترس تخت ICU در حال بنا به گزارش ها در سنت لوسی شهرستان برای مثال اگر مارتین و رودخانه شهرستان را به طور قابل توجهی بیشتر فضا.

این یک استدلال برای احتیاط. همه این اعداد هستند.

اما دوباره آنها برای وحشت ایجاد نمی کند.

و این باعث می شود شما فکر می کنم: اگر ما تا به حال فقط فرسوده احمق ماسک تمام طول — شاید ما می تواند به حال این چیزی که شخص در حال حاضر.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن