که خوانندگان رای به عنوان TCPalm را پسران و دختران فوتبال بازیکنان دهه ؟

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:55 AM EDT Jun 3, 2020مایک Charak رهبری و توانایی به نمره اهدا

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

مایک Charak رهبری و توانایی به نمره اهداف در بزرگترین لحظات به کمک پورت سنت لوسی برنده دو برنامه سه منطقه عنوان.

ورو بیچ را Alana Hockenhull یکی از با استعداد ترین گلزنان در منطقه تاریخچه.

Charak و Hockenhull رای بودند TCPalm همه دهه پسران و دختران بازیکنان فوتبال.

TCPalm خود را اعلام کرد همه دهه تیم در ماه مه و از خوانندگان خود خواست به رای دادن برای پسران و دختران بازیکنان دهه است.

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه پسران تیم فوتبال رای برای بازیکن دهه

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه دختران تیم فوتبال رای برای بازیکن دهه

Charak این 2014-15 تمام منطقه پخش از سال, دریافت 4,37 رای برای 52 درصد از آرا. سنت لوسی غرب سده دروازه بان Kyle Gumm که منجر عقاب به این برنامه تنها منطقه ای قهرمانی بازی در سال 2012 دوم به پایان رسید. فورت پیرس مرکزی به جلو میگوئل مورالس 2011 فلوریدا دامداران کلاس 4A بازیکن سال سوم شد.

Hockenhull این 2011-12 همه-منطقه بازیکن سال و 2012-13 همه-منطقه Co-بازیکن سال دریافت بیش از 95 درصد از رای Martin County دروازه بان الیزابت Moberg این 2016-17 همه-منطقه ورزشکار زن سال دوم بود. ورو بیچ رو به جلو نیکول McClain 2014 فلوریدا دامداران کلاس 5A بازیکن سال سوم به پایان رسید.

Charak فوق العاده بود مدافع برای پلنگ بود اما استعداد خود را برای به ثمر رساند کلاچ اهداف است که به کمک پورت سنت لوسی منطقه پیروزی در مسابقات قهرمانی در سال 2013 و 2015.

به عنوان یک ارشد Charak 10 گل به ثمر رساند و اضافه شده نه کمک از مرکز موقعیت بازگشت.

او به ثمر رساند بازی-پیروزی در وقت اضافه از منطقه نیمه نهایی به عنوان شماره 6 کشت پلنگ ناراحت No. 2 شهرستان مارتین. در منطقه بازی قهرمانی Charak ثمر رساند تا بازی به تساوی هدف در دقیقه 63 و کمک پورت سنت لوسی بی حس کردن قبلا شکست نخورده جنوب چنگال.

در سال 2015 Charak گفت: این تیم postseason موفقیت بسیار مهم تر این واقعیت است که این تیم تنها موفق به کسب هفت بازی در طول فصل به طور منظم.

"هیچ کس در حال رفتن به یاد داشته باشید که," او گفت:. "آنها فقط به یاد داشته باشید که چگونه ما در پلی آف."

Hockenhull توانایی را بیش از بازی دیشب در پایان ساخته شده او یکی از بازیکنان برتر در کشور در طول varsity حرفه ای. او به ثمر رساند 125 اهداف در سه فصل -- از جمله تک نجومی سوابق مدرسه با 45 اهداف به عنوان یک دانشجوی سال اول و 48 به عنوان یک دانشجوی سال دوم.

و او بود که فقط یک دوره گلزن او آمد تا زمانی که مبارزه با سرخپوستان را بیشتر مورد نیاز است. Hockenhull که بازی در کلمسون گل نه بازی برنده اهداف و افزود: 14 کمک به یک دانشجوی سال دوم در ساحل Vero.

Hockenhull به پایان رسید او varsity حرفه ای با آن برنامه رکورد 131 اهداف و به طور متوسط بهتر از دو گل در هر بازی.

"Alana درست است پس دان" سابق ساحل Vero مربی خوزه Gibert گفت: در سال 2013. "او فوق العاده مبارکه سرعت باعث می شود خلاق اجرا می شود و در می یابد پشت خالص با راست یا چپ پا. او در ادامه به بیش از انتظارات من با یکی دیگر از رکورد خارق العاده-تنظیم سال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن