استراتژیک بازی کلش آف کلنز به چه صورت است؟

کمتر جوان یا نوجوانی پیدا می شود که بازی کلش آف کلنز را نشناسد و یا با آن بازی نکرده باشد. در میان بازی های آن

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1400

کمتر جوان یا نوجوانی پیدا می شود که بازی کلش آف کلنز را نشناسد و یا با آن بازی نکرده باشد. در میان بازی های آنلاینی مانند کلش رویال، فورتنایت، پی اس، فیفا و...، بازی کلش آف کلنز دارای جایگاه ویژه ای است. دلیل محبوبیت این بازی داستان جذاب، گرافیک و طراحی عالی، امکان کسب سکه های بازی و ... است که باعث می شود هر کسی حتی اگر به میزان کمی هم به بازی علاقه داشته باشد، به سراغ کلش آف کلنز برود.

والدین گرامی باید توجه داشته باشند که این بازی به اندازه ای جذاب و سرگرم کننده است که گاهی موجب اعتیاد و وابستگی های شدید در فرزندانشان می شود، بنابراین حتما باید مدام آن ها را چک کنند و اجازه وابستگی بیش از حد به کودک داده نشود.

استراتژیک بازی کلش آف کلنز

معمولا در اکثر بازی های آنلاین یک روند ثابت و از پیش تعیین شده ای وجود دارد که گیمر با پیش بردن این روند می تواند برنده بازی باشد. این قاعده در بازی کلش آف کلنز صدق نمی کند چرا که در این بازی هر تیم یک استراتژیک و یا به اصطلاح نقشه خاص خود را دارد که برای غلبه بر حریف باید نقشه آن ها را حدس زد و در پی نابودی آن بر آمد.

یک تیم قوی در کلش آف کلنز دارای هر دو استراتژیک دفاع و حمله برای پیروزی و جمع آوری جم در بازی است. او باید هر لحظه آماده حمله دشمن باشد و با تجهیز کردن امکانات خود در پی وتو کردن حمله دشمن برود. اما داستان به همین جا خلاصه نمی شود چرا که گیمر باید علاوه بر دفاع از امکانات خود، در فکر حمله به دشمن در فرصت مناسب باشد. بازیکن با در نظر گرفتن شرایط حریف، تجهیزات و همچنین امکاناتی که دارد به دشمن حمله می کند تا امکانات او را در اختیار بگیرد.

سربازهای کلش آف کلنزی

 

در این بازی چندین نقش مختلف وجود دارد که نقش سرباز نیز یکی از مهم ترین آن ها است. این سرباز ها هر کدام مسئول انجام کاری هستند. برای مثال برخی از آن ها تنها مسئول حمله به قلعه دشمن می شوند، برخی دیگر از آن ها به عنوان نوعی نیروی جان بخش به گیمر نقش بازی می کند. تعدادی از این سربازان نیز توانایی حمله به منابع مشخصی را دارند و حتی گاهی می توانند در مقابل حمله های دشمن به قلعه و تجهیزات خودی، نقش نیروی دفاعی را داشته باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن