ورو بیچ ممکن است تشدید چهره-پوشش قانون حتی به عنوان رودخانه هند را رد ماسک دستور

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:43 PM EDT Jul 17, 2020ورو بیچ — شهرستان می تواند تقویت آن صورت-

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

ورو بیچ — شهرستان می تواند تقویت آن صورت-ماسک مورد نیاز حتی در پی ستیز شهرستان جلسه کمیسیون که در آن بیشتر-جارو countywide قوانین رد شد.

عضو شورای شهر ری نویل که دوره نقاهت بعد از coronavirus می خواهد شورای شهر به تجدید آن ماسک فرمان که در حال حاضر حکم ماسک فقط برای کسانی که بازدید از شهر متعلق به امکانات.

"قصد من این است که برای هر کس به پوشیدن یک" نویل در روز جمعه گفت.

این شورا به بحث در مورد موضوع پنج شنبه اما قادر به عمل آورند. اگر علاقه به اندازه کافی شهردار تونی جوان گفت: او را در تماس با یک جلسه ویژه ای که در آن یک سوپر-اکثریت — چهار نفر از پنج نفر اعضای شورا — را مجبور به تایید آن جوان گفت.

"من شخصا فکر می کنم ما می تواند با استفاده از تدابیر اضافی" جوان گفت:. اما او گفت که او نیاز به حمایت عمومی برای آن است.

نویل که خود quarantining بود به نام در به شورای ژوئن 30 جلسه برای حمایت بیشتر محدود قانون که نیاز به پوشش صورت برای کارکنان کسب و کار است که در خدمت مردم است. اما تماس خود را قطع قبل از او می تواند رای و شورای بست 2-2 با رابی Brackett و جو گور رای گیری ندارد.

با زنجیره ای ملی مانند خارج شده و منطقه ای آنهایی که مانند Publix آغاز به نیاز مشتریان پوشیدن ماسک نویل گفت: این شهرستان باید مورد تجدید نظر حکم خود را.

"ما نوع پشت منحنی در اینجا," او گفت:.

بیشتر: ساحل Vero نیاز به ماسک در داخل شهر ساختمان; محدود دسترسی به ساحل برای تعطیلات آخر هفته

بیشتر: Vero Beach, عضو شورای شهر ری نویل تست مثبت برای COVID-19; self-quarantining در خانه

در روز سه شنبه کمیسیون شهرستان را رد کرد و نیاز به هر کس به پوشیدن ماسک در داخل اماکن عمومی و خارج از اجتماعی که در آن فاصله امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر: سلامت استدلال نتواند به عنوان Indian River County رد اجباری صورت نیاز

معترضان در برابر الزامات دست تکان داد نشانه های قبل از این دیدار اصرار این کمیسیون به شکست این پیشنهاد گفت itinfringed در حقوق خود و ایجاد مشکلات برای کسانی که با مسائل مربوط به سلامت. یک ماموریت دشوار خواهد بود برای به اجرا درآوردن بدون ایجاد درگیری مخالفان گفت.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن