گنج ساحل مدارس بازگشایی برنامه های ارائه 'گزینه' برای دانش آموزان, پدر و مادر, در سال جدید

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:53 PM EDT Jul 7, 2020گنج ساحل مدارس حاضر شدند و نهایی خود را

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

گنج ساحل مدارس حاضر شدند و نهایی خود را بازگشت به برنامه های مدرسه برای 2020-21 زمانی که آموزش و پرورش دولت کمیسر ریچارد کورکوران در روز دوشنبه دستور داد تمام مدارس باز شود در پاییز.

بیشتر به حال شده است با قرار دادن برنامه در محل با گزینه های برای والدین و دانش آموزان به ارائه یک آموزش و پرورش سنتی مدل آمده مرداد اگر چه برخی از ذینفعان — معلمان به طور خاص — باقی می ماند نگران آن است که فرد در آموزش یک ایده بد است.

بر خلاف همسایگان خود Martin County مقامات چرخد و یک شب پس از کمیساریای دستور رئیس دانشگاهی افسر تریسی میلر گفت: هیئت مدیره مدرسه یکشنبه. مقامات برنامه ریزی شده بود برای یک فرد گزینه, همه, همراه, گفت: Julie سسا هماهنگ کننده خطر و مزایای کارکنان هر چند این طرح تا به حال به کمی ویرایش به جا دولت نیاز است.

The back-to-school مدل های بیرون آمدن از رودخانه هند مارتین و سنت لوسی شهرستان محلات مشابه: حضوری آموزش مجازی مدرسه و یا ترکیبی از این دو. هر منطقه برنامه ریزی برای مدرسه مجازی, گرچه نسخه های خود را کمی متفاوت باشد.

به صورت سنتی مدل, روش ها و پروتکل های مارتین در رودخانه هند و سنت لوسی دانشگاه این سقوط در حال انتظار برای تغییر برای دانش آموزان رهبران منطقه گفت. برای استارت, وجود خواهد داشت هیچ اجتماعات بزرگ در دانشگاه یا حوزه سفر و بازدید کنندگان محدود خواهد شد.

بیشتر: مدارس خواهد شد نگاه متفاوت در پاییز اما هیچ کس مطمئن است چگونه

سلامتی جسمی و متوسط چک انجام خواهد شد هر روز صبح برای اطمینان از دانش آموزان سالم و افزایش بهداشت روش اجرا خواهد شد. در سنت لوسی و رودخانه شهرستان راهرو ساخته خواهد شد یک راه برای اطمینان از دانش آموزان و معلمان به دنبال اجتماعی-فاصله دستورالعمل در هر زمان ممکن است.

در سنت لوسی دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک در هنگام حرکت بین طبقات سرپرست E. Wayne گنت روز سه شنبه گفت. ماسک مورد نیاز خواهد بود در حالی که سوار بر اتوبوس در سه ولسوالی و صندلی در سنت لوسی و رودخانه هند مدارس خواهد بود مبهوت.

همه اعضای هیئت مدیره مدرسه حال استقبال از گزینه های مناطق طرح برای ارائه به شروع سال تحصیلی جدید.

سنت لوسی شهرستان عضو هیئت مدیره مدرسه Donna Mills روز سه شنبه گفت او مشترک معلمان و نگرانی است.

"من نمی فهمم که فرزندان ما نیاز به بازگشت به مدرسه" میلز گفت: هیئت مدیره مدرسه. "اما این ویروس از کنترل خارج شده است و آنچه من درک نمی کنم این است که مهم نیست چقدر بد این ویروس می شود, ما می خواهیم به فشار رو به جلو است."

میلز تحسین سنت لوسی برنامه ریزی تلاش کرد و آن را بیش از حد به زودی برای آوردن دانش آموزان و معلمان به کلاس درس. او مانند اتحادیه های معلمان خواست رهبران منطقه در نظر گرفتن شروع سال با همه دانش آموزان در آموزش مجازی.

در شهرستان مارتین عضو هیئت مدیره مدرسه Tony Anderson از ایشان تشکر مقامات منطقه برای برنامه های آنها تولید می شود اما گفت که او را انتخاب کنید برای شروع سال تحصیلی با آموزشهای مجازی.

یکی از دلایل این است که معلمان ،

"من احساس می کنم برای معلمان," او گفت:. "من نمی دانم چه به انتظار یک ماه دیگر رفتن مجازی. من از بقیه هیئت مدیره, اما اگر من تا به حال راه من, ما نمی خواهد شروع مدرسه" آمده اوت.

تحت کورکوران دولت دستور ولسوالی هنوز هم می تواند ارائه مجازی-آموزش گزینه های در علاوه بر این به سنتی در شخص یادگیری, اما تنها با موافقت با دولت.

بیشتر: Martin County مطالعات چگونه به بازگشایی مدارس برای 2020-21

آموزش مجازی در 2020-21 نخواهد بود فاصله یادگیری دانش آموزان پیمایش در طول coronavirus قرنطينه آغاز شد که در ماه مارس به گفته مقامات منطقه.

در مارتین و سنت لوسی شهرستانهای دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت روزانه خود را برنامه کلاس و پیگیری منظم بل, برنامه, مقامات گفت. در سنت لوسی دانش آموزان برای ثبت نام در آنلاین "MySchool."

به طور مشابه, Indian River دانش آموزانی که ثبت نام در انتقالی فاصله-مدل یادگیری را به دنبال خواهد داشت روزانه بل برنامه از صفحه اصلی سرپرست دیوید مور توضیح داد: در طول سال های اخیر ارائه شده است. دانش آموزان می توانید انتخاب کنید به دنبال کلاس درس در زمان واقعی و یا مشاهده آنها را در زمان بعد برای تقویت, او گفت:.

دانشجويان عملا باقی خواهد ماند و ثبت نام خود اختصاص داده و مدارس و زیر همان ساختار و برنامه درسی به عنوان همکلاسی که در حال نشستن در کلاس درس مقامات در هر سه منطقه گفت.

در سنت لوسی و رودخانه هند, دانش آموزان ثبت نام شده در این مجازی گزینه خواهد بود مجددا هر نه هفته به دلیل تغییر و پویایی این بیماری همه گیر در انتخابات وجود دارد گفت.

برای خانواده ها هنوز هم نگرانی در مورد ایمنی کودکان بازگشت به آجر و ملات کلاس های درس در هر نقطه در سال آینده تمام وقت مجازی-آموزش برنامه — سنت لوسی موزاییک دیجیتال آکادمی و رودخانه هند مجازی مدرسه — در دسترس خواهد بود در آن مناطق برای سال تحصیلی جدید.

موزاییک دیجیتال آکادمی — که به شرح زیر فلوریدا مجازی درسی مدرسه — نیاز به یک سال تعهد است. ثبت نام در رودخانه شهرستان را مدرسه مجازی خواهد بود مجددا پس از نه هفته است.

بیشتر: Indian River منطقه ارائه خواهد شد دانش آموزان و خانواده ها سه گزینه برای بازگشت به مدرسه

ولسوالی' طرح آمده است که اتحادیه های معلمان در سراسر ساحل گنجینه آیا شفاعت با رهبران منطقه برای نگه داشتن دانش آموزان و معلمان تا تعداد موارد coronavirus اینجا را کاهش می دهد.

بازگشت به کلاس درس تحت شرایط فعلی نمی تواند امن آنها گفت.

میلز سنت لوسی مدرسه عضو هیئت مدیره موافقت کرد.

"وجود خواهد آمد که در آن ما باید برای باز کردن (مدارس) اما در حال حاضر, من باور نمی باید وجود داشته باشد یک انتخاب" میلز گفت. "داده ها نشان می دهد که ما نیاز به انجام کاری متفاوت است."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن