Martin County وزن اردوگاه تابستانی گزینه های در طول COVID-19; ایمنی و تدارکات و نگرانی های بالا

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:52 PM EDT 26 مه سال 2020استوارت — مدرسه منطقه می تواند باز کر

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

استوارت — مدرسه منطقه می تواند باز کردن آن مدارس برای اردوهای تابستان امسال اما این مفهوم در حال حاضر جرقه بحث و نگرانی در میان هیئت مدیره مدرسه.

مقامات منطقه اوایل این ماه اعلام کرد که تمام تابستان اردوگاه های ارائه شده توسط این منطقه لغو شد چرا که مشخص شد آنها خواهد بود قادر به ارائه برنامه ها در حالی که به دنبال دستورالعمل های بهداشتی.

این تصمیم به سوال سهشنبه پس از یک تعداد انگشت شماری از دانش آموزان و والدین خواست هیئت مدیره به تجدید نظر در این منطقه و موقعیت و روز پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعمال محدودیت بر فعالیت های جوانان.

مدارس از ماه مارس بسته شده اند و به دلیل همه گیر. مدرسه تابستانی در منطقه مانند اول و سوم متوسطه خواندن اردوگاه و تمدید سال تحصیلی برای دانش آموزان معلول برگزار می شود ،

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آسانسور محدودیت در فعالیت های جوانان

بیشتر: Martin County مدارس لغو اردوهای تابستانی; علمی برنامه های تابستانی برگزار می شود تقریبا

رئیس مارشا قدرت برای یک گفت: فرماندار آخرین سفارش حذف هر گونه محدودیت است که در مکان و زمانی که این منطقه تصمیم گرفته شد تا برای اولین بار ساخته شده است.

"پدر و مادر در یک راه وحشتناک این تابستان با کودک مراقبت و آنها را وابسته برای سال های بسیاری در منطقه مدرسه," او گفت:. "این یک زمان فوق العاده ای اما فقط همه خواص برای هر کسی که به استفاده از آنها غیر منطقی است."

"بچه ها باید آن را برای خود و سلامت روان," او گفت:. "آنها نیاز به انجام کاری می شود و نه در کامپیوتر است."

هیچ تصمیم گیری در خصوص اردوهای تابستانی و یا برنامه نویسی ساخته شده بود روز سه شنبه.

عضو هیئت مدیره ویکتوریا Defenthaler تکرار قدرت' نظرات و گفت: برنامه های تابستانی می تواند به نفع دانشجويان رفاه و امیدوارم آماده کردن آنها برای بازگشت به مدرسه.

"هیچ سوالی وجود دارد که اقامت در خانه سفارشات در خدمت به عنوان یک نتیجه از COVID-19 خواهد تاثیر بر دانش آموزان ما در یک از راه های مختلفی از جمله اجتماعی و عاطفی" Defenthaler گفت.

مقامات منطقه هستند وظیفه خدمت "کل کودک" و مقامات باید تصمیم گیری بر اساس شرایط اجتماعی و عاطفی و جسمانی از دانش آموزان علاوه بر دانشگاهیان, او گفت:.

دانش آموزان کمتر پذیرفته می شود برای برنامه های تابستان امسال را به عنوان سازمان هایی مانند YMCA با چالش رو به رو از زیر مراکز کنترل بیماری اجتماعی-فاصله دستورالعمل Defenthaler گفت.

بیشتر: Martin County School District برنامه ای برای فرد فارغ التحصیلی در اواخر جولای

اما پدر و مادر بسیاری از کسانی که در حال بازگشت به کار بستگی به برنامه های تابستانی برای مراقبت از کودکان خود را, او گفت:.

Defenthaler به رسمیت شناخته شده و عوامل خطر مربوط به اجازه می دهد برنامه به میزبانی اردوگاه در منطقه متعلق به امکانات, اما گفت که منطقه "موظف است به کار با ما سازمان های جامعه به ارائه فضا برای فعالیت های تابستانی."

برای او بخشی سرپرست لوری Gaylord درک نگرانی های ارائه شده توسط خانواده ها و اعضای هیئت مدیره اما گفت: بحث شد و زودرس است. دولت در مراحل اولیه بازگشایی زیر گسترده دولت تعطیلی باعث, ویروس, او گفت:.

مدارس "نیست باز به دانش آموزان ما پس از من نگرانی در مورد باز کردن (مدارس) به خارج" سازمان ها", او گفت:.

Gaylord خواست اعضای هیئت مدیره به نظر تصمیم گیری است که بهترین حفاظت از منطقه دانش آموزان و کارکنان.

بیشتر: مجازی تابستان مدارس به پیشنهاد خواندن و ریاضی برای برخی از دانش آموزان و غنی سازی برای همه

بسته شدن این منطقه برنامه های روز تمدید برای تابستان, برای مثال, تاثیر بیش از 800 دانش آموزان با توجه به عضو هیئت مدیره Christia Li رابرتز. او گفت: "چالش وجود دارد که این منطقه را در برنامه ریزی برای تابستان فرصت ها مانند نظارت و غربالگری مناسب کارکنان.

سرپرست در حال همکاری با منطقه آموزشی و مهد کودک همکاران برای دیدن آنچه که می تواند انجام شود برای دانش آموزان در طول تابستان Li رابرتز گفت.

قدرت اذعان کرد که ممکن است موضوع را با غربالگری کارکنان با چنین زمان کمی قبل از برنامه های تابستانی آغاز خواهد شد.

هنوز قدرت گفت: این منطقه باید اجازه می دهد سازمان های جامعه با یک پیشینه ثابت از با خیال راحت ارائه برنامه های ورزشی در طول تابستان به "اجازه می دهد آنها را به استفاده از فضا و شروع به بحث در مورد چگونه ما می تواند به جای آن است."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب