گنج در سواحل مناطق آموزش و پرورش گزارش حضور و غیاب نرخ هفته اول آموزش مجازی

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 28, 2020در نظر گرفتن حضور و غیاب

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

در نظر گرفتن حضور و غیاب استفاده می شود ساده است: اگر یک دانش آموز در کلاس آنها می شود مشخص شده در حال حاضر.

اما پس از دانش آموزان شروع به یادگیری تقریبا در اواخر ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, چگونه یک معلم تماس بگیرید رول هنگامی که دانش آموزان در خانه احاطه شده توسط حواس او را پرت مانند تلویزیون و بازی های ویدئویی رقابت برای توجه خود را?

گنج ساحل مدارس, پاسخ متفاوت است.

بیشتر: آموزش مجازی به ادامه برای سال تحصیلی; مناطق ممکن است در نظر گرفتن فرصت های تابستان

در Indian River County, به جای ورود به سیستم "حضور واقعی" در منطقه است و پیگیری دانشجویان "تعامل" سخنگوی Cristen Maddux گفت.

باری در iReady یک پلت فرم آموزش آنلاین هنوز هم در حال نظارت, او گفت:.

این منطقه گزارش شده 96 درصد مشارکت دانش آموزان, ارسال ایمیل, ارسال تکالیف و شرکت در تماس های تلفنی و ویدئو کنفرانس — در هفته اول از آموزش مجازی و 98% دوم Maddux گفت.

یکی از راه جولی Dossantos یک معلم کلاس اول در گلندیل مدرسه ابتدایی در ورو بیچ مانیتور نامزدی است که از طریق اجتماعی عاطفی یادگیری تکالیف او گفت:.

"هر هفته من در پست بحث و سوال و دانش آموزان پاسخ در تصویری که همکلاسی های خود را می توانید مشاهده و پاسخ به," او گفت:. "این فوق العاده است."

ویدیو واگذاری انجام شده است, هفتگی, او گفت:, اما از طریق FlipGrid اجتماعی عاطفی یادگیری نرم افزار Dossantos نیز قادر به چک کردن برای خواندن و پاسخ "مینی ارزیابی" در طول هفته.

بیشتر: دانش آموزان در حال انجام همه چیز': IRSC حرکت پرستاری clinicals آنلاین به دلیل COVID-19

مارتین و سنت لوسی ولسوالی آهنگ دانشجویی حضور و غیاب روزانه ورود به سیستم عامل آموزش آنلاین, مقامات گفت.

مارتین کانتی گزارش 95% حضور رای دادن برای اولین بار دو هفته از آموزش مجازی و آموزش سوابق نشان می دهد.

حضور رای شامل kindergartners از طریق 12 کلاس و همچنین prekindergarten دانشجویان و دانش آموزان ثبت نام شده در برنامه های آموزش با توجه به جنیفر DeShazo.

بیشتر: "مجازی فارغ التحصیلی' تنظیم برای سنت لوسی کلاس 2020 از سالمندان به دلیل COVID-19

"من بسیار افتخار از کارکنان ما برای کار و زمان آنها اختصاص داده شده" به آموزش مجازی و آموزش سرپرست لوری Gaylord گفت. "ما همچنان به کار با تمام خانواده به اطمینان حاصل شود که آنها دسترسی به ابزارها و منابع آنها نیاز به شرکت."

برای سنت لوسی مدارس شهرستان, دانشجو حضور و غیاب در طول دو هفته اول بود 89 درصد اندکی کاهش نسبت به منطقه را 93 درصد حضور رای دادن گزارش درست قبل از مدارس بسته سوابق نشان می دهد.

هنوز مقامات منطقه در نظر گرفته شود میزان حضور "استثنایی فقط 10 روز در" سخنگوی Lydia Martin گفت.

مدارس بسته باقی خواهد ماند برای بقیه سال تحصیلی.

جنیفر هریس یک معلم مهد کودک در غرب دروازه K-8 در پورت سنت لوسی, آهنگ روزانه حضور و غیاب با نظارت بر check-ins با آموزش از راه دور یک پلت فرم آموزش آنلاین.

اما اگر یک دانش آموز شرکت در یک آموزش تصویری و یا او صحبت می کند به پدر و مادر در مورد انتساب به عنوان مثال, دانش آموز, بیش از حد مشخص شده است که در حال حاضر به خاطر آنها درگیر با مواد هریس گفت.

بیشتر: Martin شهرستان برای برنامه ریزی برای زندگی پس از فارغ التحصیلی دانش آموزان, پدر و مادر مخالف, مجازی, مراسم

با وجود کلی بالا حضور و غیاب نرخ گزارش شده در سراسر Treasure Coast مقامات منطقه در حال نظارت بر دانش آموزان نه ورود به سیستم به طور منظم و در حال کار برای تعیین موانع مشترک جلوگیری از آنها را از درگیر شدن در classwork از راه دور.

"رایج ترین نگرانی های ما را شنیده اند از خانواده ها این است که آنها لازم نیست دسترسی به اینترنت در خانه های خود" DeShazo گفت. "ما همچنین شنیده ها از پدر و مادر (و) نگهبان که خود دانشجو است که در حال حاضر دور از خانه و یا ماندن با بستگان که در آن وجود دارد محدود و یا بدون دستگاه و (یا) دسترسی به اینترنت است."

مقامات منطقه در حال رسیدن به دانش آموزان و خانواده های آنها به طور مستقیم.

در مارتین و سنت لوسی استان ها, برای مثال, مدرسه, منابع افسران شده اند و وظیفه بازدید از دانش آموزان که بارها و بارها از دست رفته کلاس های آنلاین و یا نشان دادن نشانه هایی از گریز, مقامات گفت.

معلمان و مشاوران مدرسه و اجتماعی کارگران نیز همچنان به تماس با دانش آموزان خانه ها و ارسال ایمیل و پیام های متنی به پدر و مادر و دوستان برای رسیدن به این دانش آموزان مارتین گفت.

برای هریس در نظر گرفتن حضور و غیاب در حال حاضر است ایده آل نیست اما او را پیدا کردن راه های خلاق به دانش آموزان جوان مشغول اند. به علاوه او گفت: "بچه ها در حال گرفتن به آن استفاده می شود."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن