انجام معاینات پزشکی داده میریزد نور در COVID-19 مرگ و میر | تحلیل

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 18 سال 2020اطلاعات جدید از 19 قضایی مدار بازر

توسط ABTINNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اطلاعات جدید از 19 قضایی مدار بازرسان پزشکی — که شامل مارتین سنت لوسی رودخانه هند و اوکیچوبی استان ها — میریزد نور در 35 منطقه را 41 COVID-19 مرگ و میر.

در امتداد ساحل گنجینه اطلاعات را نشان می دهد سالمندان جمعیت باقی می ماند بیشتر در معرض خطر ابتال به این ویروس. متوسط سن ذکر شده در 35 گزارش مرگ است که 82 سال سن و 13 نفر که فوت شد 90 سال یا مسن تر.

به پزشکی قانونی داده های به دست آمده توسط TCPalm شامل شش گزارش مرگ از Indian River County, 13 گزارش از سنت لوسی شهرستان و 16 از Martin County است. پرونده منعکس مردم از COVID-19 عوارض در حالی که در سه منطقه شهرستان.

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا و دیگر رسانه های خبری به دست آمده بازرسان پزشکی کمیسیون اطلاعات COVID-19 مرگ و میر به عنوان بخشی از سوابق درخواست.

فلوریدا وزارت بهداشت مسدود شده بود این کمیسیون از انتشار گسترده. زمانی که دولت توافق برای انتشار آن در هفته گذشته مقامات دولتی اقدام به redact این روایت با جزئیات در مورد هر یک مرگ از جمله علت مرگ است.

وزارت بهداشت مقامات گفت: آنها نگران حفظ حریم خصوصی. اما این اطلاعات همواره در فلوریدا.

هر چند این پایگاه داده شامل نمی شود نام آن را پوشش می دهد 1,489 COVID-19 مرگ و میر در سراسر فلوریدا که از ساعت 11 صبح در تاریخ 6 مه.

در سراسر فلوریدا 1,917 اند: پس از کروناویروس که از بعد از ظهر جمعه با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.

وجود دارد 685 تایید COVID-19 نفر در ساحل گنجینه و 41 مرگ و میر.

در اینجا چیزی است که داده ها نشان می دهد:

محلی خانه های سالمندان زندگی کمک امکانات ضربه سخت

پزشکی بازرسان کمیسیون را داده و آن را روشن می سازد: گنج ساحل خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی ادامه به آمار سخت ترین رمان coronavirus.

از 35 گنج ساحل مرگ گزارش شده در این کمیسیون داده, 13 مستقیم اشاره به بیمار بودن یک ساکن خانه سالمندان و یا تسهیلات زندگی کمک.

تمام گفته ها 17 ساکنان خانه سالمندان فوت کرده اند در امتداد ساحل گنجینه سلامت, وزارت اطلاعات را نشان می دهد.

پنج نفر از مرگ گزارش ذکر است Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت قطعه. این مرکز کمک زندگی می کنند دارای یک ویژه مقدار COVID-19 مورد و 11 مرگ و میر با توجه به های اخیر وزارت بهداشت داده است.

در یک مورد مرگ گزارش 92-سال-پیر زن, معاینه پزشکی نیز حتی با اشاره به حجم بالایی از COVID-19 موارد در محدوده این مرکز:

"این (زن) ساکن بود از Broadmore تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس," معاینه نوشت. "این ALF را تجربه کرده است چند مورد از COVID-19 در میان ساکنان خود را."

دیگر مراجع به Broadmoor شامل 97 سال است که متوقف خوردن برای چند روز 91 سال با یک "علامت تب و سرفه" و 96 سال که در ظاهر به مبارزه با ویروسی ذات الریه.

به پزشکی قانونی داده ها همچنین نشان می دهد یک شبیه شیوع در رودخانه شهرستان را HarborChase از ساحل Vero خانه سالمندان است. در حالی که پنج ساکنان در تاسیسات درگذشت, مرگ دو گزارش به طور مستقیم ذکر است خانه.

یک مرد HarborChase ساکن 83 مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 تنها پس از او افتاده بود از صندلی خود را نهان توسط کارکنان و منتقل شد به کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان.

"مرحوم بنا به گزارش تضعیف کردن صندلی خود را به طبقه" به پزشکی قانونی نوشت.

تنها پس از آن در بیمارستان زمانی که او آزمایش ویروس.

شرایط اساسی در میان همه کسانی که درگذشت

هر COVID-19-مثبت بیمار که فوت نیز دیگر شرایط بهداشتی اساسی داده ها را نشان می دهد.

بازرسان پزشکی ذکر شده در هر یک از 35 علل مرگ به عنوان "عوارض ناشی از COVID-19" اما همچنین ثبت شرایط پزشکی از جمله سرطان احتقانی قلب بیماری دیابت و بیماری انسدادی مزمن ریوی.

شایع ترین بیماری اشاره شد فشار خون بالا — فشار خون بالا — ثبت شده در 19 بیمارانی که فوت کرد, با توجه به داده ها.

از 35 بيمار وجود دارد 17 و 18 نفر. بیست و هفت شناخته شدند, سفید, شش, عنوان سیاه و سفید به عنوان آسیایی و اسپانیایی.

بسیاری از مردم درمان در ساحل گنجینه بیمارستان ها قبل از آنها فوت شده بستری با شکایت از تب و گلو و تنگی نفس.

جوانترین محلی COVID-19 قربانی ذکر شده است که 31 سال فورت پیرس زن که او نیز دچار نارسایی احتقانی قلب و عضلات مزمن التهاب داده ها را نشان می دهد.

فقط قبل از shedied زن تا به حال تنگی نفس و درد گلو و 103 درجه تب در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای با توجه به داده ها. او تا به حال سفر به اورلاندو, مارس 12 فقط 20 روز قبل از مرگ او.

افراد مسن بیشتر در معرض خطر باقی می ماند

در حالی که وزارت بهداشت داده ها در گنج ساحل را نشان می دهد COVID-19 موارد در میان تمام سنين مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از حفظ افراد 65 ساله یا مسن تر در معرض خطر بالا برای بیماری شدید یا مرگ.

پزشکی بازرسان کمیسیون اطلاعات حداقل منطقه ای به نظر می رسد نشان دهنده این CDC هشدار.

قدیمی ترین به مرگ از COVID-19 عوارض بود 97 سال بود که یکی از ساکنان Broadmoor, با توجه به معاینات پزشکی را داده است.

"او منتقل شد به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای که در آن او مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 با توجه به محیط پرخطر و علائم بر پذیرش" معاینات پزشکی راجر Mittleman نوشت: در مرگ گزارش.

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن