Tigertail ساحل اجاره را تعطیل و پس از اختلاف با ذغال سنگ; Fiala صحبت می کند

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 12:31 PM EDT Jul 13, 2020یک paddleboard و کایاک اجاره غرفه در Tigertail

توسط ABTINNEWS در 23 تیر 1399

یک paddleboard و کایاک اجاره غرفه در Tigertail ساحل پارک را تعطیل شنبه پس از سه دهه در کسب و کار دنبال حل اختلافات با ذغال سنگ County, کسب و کار اعلام کرد در رسانه های اجتماعی.

تونی Paddleboard کایاک & ساحل اجاره نوشت جمعه که "ما بسیار غمگین به راه رفتن به دور از محل ما همیشه نگه دارید و عزیز را به قلب ما."

امکانات تفریحی آمریکا, Inc. برنده یک پیشنهاد در ماه مارس به ادامه عامل امتیاز اما با استناد به COVID-19 خاموش شدن ناگهانی و مسائل با شرایط در Tigertail تلاش برای مذاکره مجدد شرایط توافق جدید با شهرستان است.

از جمعه شهرستان و RFA بود نه توافق به شرایط جدید.

شهرستان کمیسر دانا Fiala که منطقه شامل مارکو جزیره گفت: جولای 8 او خوشحال بود نه با این نتیجه.

"ما به استثنا در طول دوران سخت" Fiala.

Fiala خاموش شدن غیر قابل برگشت است چرا که Anthony J. Smith, جمهور, RFA شروع به فروش برخی از تجهیزات خود را. یک Facebook پست به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت نشان می دهد قایق برای فروش در میان موارد دیگر.

"هیچ چیز می تواند انجام شود برای نجات که دیگر" Fiala.

کسب و کار خود را خواهد شد از دست دادن بزرگ لیندا کلمبو جمهور از دوستان از Tigertail ساحل نوشت: در یک ایمیل جولای 5.

شهرستان اجاره امتیازی که همچنین شامل یک نزدیکی ایستاده غذا به RFA برای 13 ٪ از فروش ناخالص یا 500 دلار ماهانه هر کدام که بیشتر است با توجه به Barry Williams, مدیر couny پارک و تفریح و سرگرمی بخش.

این شهرستان همچنین صورتحساب RFA 50 دلار در هر ماه برای ابزار هزینه.

شهرستان بخشیده صاحب امتیاز پرداخت برای ماه مارس آوریل و مه به دلیل COVID-19 خاموش شدن ناگهانی.

RFA پرداخت حدود $53,598 در سال مالی 2017, $52,922 در سال مالی 2018 و $61,079 در سال مالی 2019 با توجه به ویلیامز.اگر RFA بودند به حرکت رو به جلو با قرارداد جدید آن را مجبور به پرداخت 20 درصد از فروش ناخالص و یا $2,000 ماهانه هر کدام که بیشتر است, با توجه به درخواست برای پیشنهاد منتشر Jan. 9.

شهرستان پیشنهاد شد نمایشگاه ویلیامز گفت: ژوئیه 6.

"او تا به حال شده است که در آن (13%) در سطح 10 سال و به عنوان قرارداد بود که تازه آن را یک فرصت برای ما به نگاه عادلانه درصد" ویلیامز گفت: با اشاره به اسمیت شناخته شده توسط مردم محلی به عنوان تونی.

چندین تلاش برای تماس با اسمیت با تلفن و حضوری ناموفق بودند. در ژوئن 29, یک مدیر کسب و کار' Facebook صفحه کاهش یافته است به نظر.

شهرستان در حال حاضر دارای مشابه قرارداد با دو ساحل concessionaires.

روز-ستاره Unlimited Inc., اپراتور خانه کوچک دن در Vanderbilt, ساحل, پرداخت 20 درصد از فروش ناخالص یا 900 $در هر ماه هر کدام که بیشتر است از سال 2017 به گفته ویلیامز.

وزارت غذا, Inc., اپراتور زاک سبد غذایی در پابرهنه, ساحل, پرداخت 20 درصد از فروش ناخالص و یا $1,100 هر ماه هر کدام که بزرگتر است پس 2019.

یک سوم ساحل, صاحب امتیاز ناپل Grande توسط NWNG LLC در صدف تصویب پارک, پرداخت 12 درصد از فروش الکل به استثنای اشخاص خصوصی از سال 2010. NWNG پرداخت $200 هزینه استفاده و 6 درصد درآمد ناخالص به اشتراک گذاری برای همه احزاب خصوصی تا 26 احزاب در سال است.

ناپل گراند عمل و حفظ سیستم تراموا که از پارکینگ به ساحل با توجه به ویلیامز.

"ما احساس کردیم که تا به حال یک مزیت است که به ما اجازه متفاوتی درصد (برای ناپل گراند)" او گفت:.

هر دو ناپل گراند و کابین دن را ارائه مواد غذایی و اجاره با توجه به ویلیامز.

"لکه های روی ساحل بهترین املاک و مستغلات در شهر" گفت: ویلیامز. "آنها باید انحصار از نظر ارائه خدمات برای مردم که در ساحل"است.

ویلیامز گفت: Collier هیئت مدیره شهرستان کمیسیون چشم پوشی قراردادی پرداخت تعهدات در ماه گذشته به تمام concessionaires در طول ماه مارس آوریل و مه.

"که امداد ارائه شد که دانستن مردم را از کسب و کار" او گفت:.

اختلاف دم از سال گذشته

در مارس 9 سال گذشته در این شهرستان منتشر شد قبل از درخواست برای پیشنهاد برای Tigertail صاحب امتیاز درخواست برای 20 درصد از فروش ناخالص و یا 5500 دلار ماهانه هر کدام که بیشتر است با توجه به سند.

یک کمیته تشکیل جلسه داد و در جولای 18 و توصیه می شود این جایزه به زاک سبد غذایی وزارت پذیرایی, Inc. بر اساس, در بخش, در به ثمر رساند و با اختصاص امتیاز از چندین بررسی دسته بندی.

زاک به ثمر رساند 418 و RFA 351 تفاوت از 67 امتیاز به گفته یکی از شهرستان سند است.

در اوت. 9 این شهرستان با دریافت یک پیشنهاد اعتراض از RFA با توجه به یک سند قانونی ارائه شده توسط این شهرستان است.

در این نامه از یک شرکت حقوقی به نمایندگی از RFA ادعا شهرستان "عمل خودسرانه و capriciously" توسط اینرو آن نیست از جمله برنامه مالی حتی اگر درخواست برای پیشنهاد نمی نیاز به یک.

Edward F. Coyman جونیور سپس مدیر تدارکات و خدمات رد این پیشنهاد اعتراض سپتامبر. 16, نامه ای به RFA وکیل را نشان می دهد.

نامه امضا شده توسط Coyman جونیور می گوید: RFA به ثمر رساند بالاترین مقدار از نقاط در طرح کسب و کار دسته اما این باعث می شود هیچ اشاره ای از یک طرح مالی.

در مشاوره با کارکنان Coyman جونیور ساخته شده تصمیم به لغو درخواست on Nov. 20 به "بازنگری و تجدید نظر در معیارهای انتخاب و دوباره درخواست برای این سرویس" با توجه به یک خلاصه اجرایی از ماه دسامبر است.

Coyman جونیور به طور داوطلبانه استعفا از سمت خود به عنوان مدیر تدارکات خدمات Dec. 6 با توجه به شهرستان سخنگوی ماریا پیزررو.

عقاب خواسته پیزارو اگر Coyman استعفای شد به عنوان یک نتیجه از RFA مورد اما او نمی گویند.

ساندرا هررا, زمان تهیه, مدیر, شروع پیشرو تقسیم Dec. 9, او گفت:.

"ادامه به ارائه سرویس به ساحل اجاره و امتیاز مواد غذایی خدمات" هیئت شهرستان کمیسیون تمدید تاریخ انقضای قرارداد فعلی با RFA از Jan. 11 ژوئیه 9 از سال 2020 با توجه به خلاصه اجرایی.

در تاریخ 23 ژوئن هیئت مدیره تایید شده یک دوم فرمت آن را تغییر قرارداد تاریخ انقضا از جولای 9 ژوئیه 14.

"ما پیش بینی آنها را به ادامه کار با ما و ما ارائه شده یک دوم پسوند" ویلیامز گفت.

در سال 2006 اسمیت به دست آورد امتیاز مواد غذایی پس از اجرای, ساحل, کسب و کار اجاره در Tigertail پارک برای بیش از یک دهه.

در زمان اسمیت گفت: این یک حرکت منطقی به دلیل نزدیکی این دو کسب و کار.

"ما ارزش تونی و خانواده اش"ویلیامز گفت. "آنها یک کار بزرگ انجام داده که در آن امتیازی است."

این شهرستان خواهد شد در نسخه جدید درخواست برای پیشنهاد و انتظار دارد که به یک فروشنده در Tigertail در ماه ژانویه سال 2021 به ارائه مواد غذایی و خدمات اجاره, ویلیامز گفت.

در ضمن paddleboard و کایاک اجاره شرکت ادامه خواهد داد و اجازه داده می شود به کار بر روی Tigertail برای $16 روز با توجه به ویلیامز.

یک نماینده شرکت نوشت اسمیت ادامه خواهد داد به اجاره paddleboards در Tigertail منطقه است و به زودی آن را به باز کردن یک رستوران جدید و نوار در جزیره مارکو.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن