'این ویروس نیست توقف ما': جنوب غربی فلوریدا, ارتباط جنسی, اجازه ندهید همه گیر مختل ازدواج برنامه

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:50 PM EDT مارس 13 سال 2020برای دو فلوریدا, دو فاک, یک ب

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

برای دو فلوریدا, دو فاک, یک بیماری همه گیر ممکن است پرتاب یک دردسر به گرفتن hitched, اما آن را نمی اجازه دهید آن را به آنها را متوقف کند.

کریستن و علامت Macchiarolo هر دامنگیر راست بر روی آتش زنه و تقریبا دو سال بعد از آن آنها تا به حال یک ساحل عروسی برنامه ریزی شده در آوریل 10, به دنبال یک ماه عسل در مکزیک است.

سپس سواحل و بسته سفر شد خطر ابتلا به کروناویروس شروع به گسترش کرد.

آنها به تعویق افتاد, ساحل, عروسی و ماه عسل, اما تصمیم هنوز به طور قانونی ازدواج کرده است.

به دلیل COVID-19 حتی گرفتن یک مجوز ازدواج شد یک کمی روی حیله و تزویر. سخت اجتماعی فاصله و تغییرات در روش در ماه مارس در لی County Clerk از دادگاه لازم زوج به نوشتن و دولت چرا ازدواج آنها ضروری بود و در صورت تصویب آنها تا به حال به برنامه قرار ملاقات برای دریافت مجوز است.

در این زمان از سال است که به طور سنتی زمان مشغول برای مراسم عروسی و در این سال به نظر می رسد نگه داشتن مداوم با این روند از سال قبل.

آمار از Lee County Clerk از دادگاه نشان می دهد که از اکتبر. 19 از طریق Feb. 20, 2020 وجود دارد 131 بیشتر ازدواج های کاربردی ارسال شده است که نسبت به همین بازه زمانی در سال 2019. اعداد از قوانین جدید قرار داده بودند در محل نبودند در دسترس است.

این زن و شوهر زندگی می کند که در پونتا Gorda با این نسخهها کار در فورت مایرز. علامت Macchiarolo, 43, با این نسخهها کار در فورت مایرز توانبخشی و پرستاری مرکز و کریستن Macchiarolo, 45, با این نسخهها کار در پارک میراث توانبخشی و بهداشت و درمان در فورت مایرز, به طوری که آنها برای اعمال مجوز خود را در Lee County Clerk از دادگاه.

"ما تا به حال یک دیوانه جادویی زندگی همراه': عضو ناپل خیریه جامعه می میرد

عشق داستان: یک زن و شوهر سالگرد سفر ویرانگر منجر به از دست دادن با توجه به COVID-19

این Macchiarolos نوشت: به منشی دادگاه درخواست برای تصویب آنها به عنوان برنامه ریزی شده تاریخ عروسی خود را بر روی علامت Macchiarolo مادر بزرگ را تولد 90.

دفتر تایید درخواست خود و آنها از نظر قانونی ازدواج در مارس 10.

به جای ساحل, آنها از ازدواج در رواق توسط علامت گذاری به عنوان Macchiarolo دوست, چاد Mehl که مقرر شد آنلاین و با سه فرزند خود را به عنوان شاهد. آنها حتی نشان داد که این مراسم در Facebook Live بنابراین خانواده و دوستان خود را هنوز هم می تواند بخشی از روز بزرگ خود را.

کریستن Macchiarolo عینک کمی سفید sundress دوست او. او را نجات لباس عروسی او برنامه ریزی در پوشیدن برای آینده خود دریافت.

Mehl همچنین آنها یک کیک به مناسبت جشن.

"دیگر از داشتن خانواده آن را جشن می گیرند با ما نبود که ناامید کننده است. ما قابل درک است که آن را نیست پایان جهان و ما باید پذیرش بعد" کریستن Macchiarolo گفت.

شانون و لوگان Torbit از تمپا برای اولین بار ملاقات در یک آسانسور در زمانی که آنها در دانشگاه ایالتی فلوریدا زندگی در همان ساختمان در سپتامبر سال 2018 است.

در ماه دسامبر 2019 آنها درگیر شد و می خواست به ازدواج در 15 آوریل در دهه جدید.

آنها را در انتخاب آن به عنوان تاریخ عروسی خود را به خاطر آن بود که شانون Torbit پدر و مادر سالگرد. شانون پدر گذشت و آنها فکر می کردند این امر می تواند یک راه عالی را به افتخار پدرش حافظه است.

زمانی که آنها برای اولین بار ارسال شده در توجه داشته باشید بیان کرد که چرا ازدواج آنها ضروری بود به منشی دادگاه آنها به کارگردانی طریق Okaloosa County اگر آنها می خواستند آن را در اسرع وقت انجام شود پس Lee County نیست و در عین حال توانایی انجام قرار ملاقات از طریق ویدئو.

"ویروس نیست توقف ما" لوگان Torbit گفت.

زن و شوهر نیز یک کودک در راه یکی دیگر از دلایل آنها با اشاره به در به دنبال تصویب.

هنگامی که آنها آن را کردم زن و شوهر تصمیم به جشن ازدواج خود را در شانون خانه مادر در ناپل فقط دو نفر از آنها.

اما Torbits نمی انجام آن در روز آنها امیدوار بود.

آنها رسما ازدواج در مارس 17, زمانی که آنها تا به حال مجوز محضری در یک فروشگاه یو پی اس در ناپل.

اتفاقا آنها به پایان رسید تا تقاضا برای مجوز ازدواج خود را در همان روز شانون پدر و مادر تا به حال اعمال شده برای آنها بیش از 30 سال پیش.

دو روز ویژه با سفارش از رستوران مورد علاقه Caffé میلان در ناپل و تماشای فیلم.

آنها شده اند قادر به ماه عسل خود را رتبهدهی نشده است, اما شانون Torbit گفت: آن را تقریبا مانند در اختیار داشتن یک تمدید ماه عسل از آنجایی که آنها قرنطینه با هم.

در مارس 17, 2021, خود, سال, سالگرد, آنها برنامه ریزی برای یک عروسی سنتی.

"ما در حال فکر کردن در یک عروسی در کلیسا و می خواهید آن را به خانواده و دوستان نزدیک که ما بنابراین ما می توانیم جشن عشق ما با مردم ما عشق" شانون Torbit گفت.

'قهرمانان ما سایش و مالش': اولین پاسخ دهندگان خط در خارج از بیمارستان برای حمایت از پرستاران



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن