وظیفه نیروی اعضا هنوز هم اشتباه در مورد روند نیاز برای پیشنهاد تلفات جاده

ناپل | No comments

برخی از نیروی کار اعضای برنامه ریزی برای یک موظف تلفات جاده از جنوب اورلاندو به منطقه ناپل به نظر می رسید اشتباه پنج شنبه که چرا آنها با توجه به جاده و در همه.

اگر چه این گروه شش بار ملاقات در ماه های اخیر بیشتر حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس برخی از اعضا هنوز هم مطمئن نیستند که دسترسی محدود تلفات جاده از مرکزی به جنوب غربی فلوریدا خواهد در خدمت جوامع محلی در مسیر و یا حتی کمک به فلوریدا آن را از یک بخش دولتی دیگر.

بر خلاف دیگر عمده جاده های, ایده برای این و دو نفر دیگر از تلفات جاده آمد از قانونگذاران و نه از نقطه مهندسین و برنامه ریزان — به عنوان به طور معمول در این مورد.

وظیفه نیروی اعضا باید اشاره کرد که در جلسات گذشته.

برخی از حضور و پنج آنلاین فلوریدا وزارت حمل و نقل نشست به سادگی می خواهید برای قرار دادن ترمز در یک پروژه که به قانون امضا شده بود در اواخر سال 2019 جلسه قانونی.

“اگر شما نگاه کنید در فرمانداری وب سایت او به معنای واقعی کلمه صادر شده صدها نفر از دستور اجرایی تغییر چه چیزهایی اتفاق می افتد گفت:” اندرو Dubenstay یک وظیفه نیروی عضو نمایندگی 1,000 دوستان از فلوریدا. “او تا به قدرت به سرعت همه چیز را حتی توقف آن است. ما barreling نسبت به مهلت و به هیچ وجه این روش مناسب.”

نقطه مجریان زیادی را صرف روز توضیح بیش از 11,000 نظرات که جمع آوری شده اند تا کنون.

به جای جدا کردن نظرات به بخش “به نفع” یا “علیه” جاده, نقطه, قرار دادن نظرات در دسته های زیست محیطی اثرات تالاب اثرات و آلودگی است.

نقطه نمی شکستن اعداد به ببینید که چگونه بسیاری از پاسخ دهندگان در واقع می خواستم به جاده.

در دیگر اخبار: فلوریدا کشاورزان نبرد افزایش آب و نمک به آب دریا سیل زمینه

ذغال سنگ شهرستان کمیسر و نیروی کار عضو پنی تیلور گفت که او نگران است که دولت عجله روند و داشتن توصیه های تکمیل شده و آماده برای دفتر فرماندار در ماه نوامبر و غیر منطقی است.

“من فکر می کنم این چیزی است که ما باید به صورت مستقیما و من فکر می کنم ما نیاز به ایجاد تنظیمات و اگر ما بتوانیم به اجماع این گروه من فکر می کنم نامه ای نیاز به ارسال به هر کس که می خواهد به جلو حرکت کند اما نه به این دلیل که از یک تاریخ که من درک” تیلور گفت. “من فکر می کنم ما نیاز به حرکت در این جهت و اجازه دهد این بود نقل مکان کرد. آن را بیش از حد با توجه به فشار و استرس مردم امروز”.

دو جاده در حال تحت فشار قرار دادند و در همان زمان هر دو از کسانی که وظایف نیروهای به عنوان به خوبی.

با راه: اوایل فصل دریاچه منتشر شده ممکن است تبدیل شدن به شایع تر است و کمک به حفظ جلبک های سبز-آبی از Caloosahatchee

این Suncoast پارک وی سفر خواهد کرد از منطقه تمپا شمال به گرجستان است. این مسیر می تواند ساخته شده به همراه موجود بخشی از بزرگراه 19 و یا به صورت موازی به آن را در حالی که شمال شاهراه اتصال را اتصال آینده Suncoast پارک وی با موجود فلوریدا شاهراه.

حامیان این سه جاده می گویند علاوه بر بزرگراه آوردن پهنای باند به مناطق روستایی آنها را احتقان خاموش عمده دیگر سفر دالان آورد و رشد اقتصادی به جوامع محلی.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: سمی cane toads در پرسه زدن در طول اوج فصل بارانی

نقطه مهندس وات گفت: برخی از پیشرفت های ساخته شده می تواند به دالان جلوتر از ساخت و ساز حتی اگر برنامه ریزی منطقه جاده از دهانه خلیج مکزیک به دریاچه اوکیچوبی ،

دوباره, هیچ, واقعی مسیر پیشنهاد شده و یا انتخاب شده است.

“همانطور که ما با پیشرفت این کریدور توسعه ما می توانم در یک مقدار زیادی از پیشرفت و پیشرفت است و این چیزی است که ما می خواهیم برای رسیدن به” وات گفت. “چه هستند برخی از این مراحل می تواند ما را در حالی که ما هنوز در حال تحصیل راهرو؟”

چند تن از اعضای عمومی که صحبت کرد و گفت: آنها در برابر تلفات جاده ای و که شده است وجود دارد هیچ اقتصادی امکان سنجی مطالعه توجیه صرف صدها میلیون دلار در یک جاده هیچ کس به نظر می رسد می خواهید.

“شده است وجود دارد هیچ تجزیه و تحلیل نیاز برای این پروژه و این میخ را در تابوت” گفت: Matthew Schwartz با جنوب فلوریدا Wildlands انجمن. “و (به یاد داشته باشید) این اولین بار نیست کاربی که فلوریدا مواجه است.”

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>