صدای عدالت: دروازه طلایی ساکن می گوید تظاهرات می تواند کمک به پایان دادن به مشکل دهها

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از م

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از ما صدای عدالت " سری متمرکز در افرادی که پیوست محلی سیاه زندگی مهم جنبش است.

بعد از دیدن رسانه های اجتماعی پست ها در مورد تظاهرات در ذغال سنگ شهرستان در اوایل ماه ژوئن Jemeson Ciprius با حضور اول خود را توسط خود را.

"من در خارج وجود دارد به دلیل جورج فلوید" Ciprius گفت. "من می خواستم برای مبارزه با نابرابری و که واقعا چیز اصلی. من فقط می خواهم یک زندگی بهتر برای افرادی که هدفمند و برای افرادی که بیشتر دشوار زندگی به طور کلی."

فلوید یک مرد سیاه و سفید از مینیاپولیس, کشته در این حادثه که در شهرستان افسران پلیس در اواخر ماه مه. افسر درک چوین زانو در Floyd گردن برای حدود 8 دقیقه طول بازداشت. یک تماشاچی فیلم ضبط شده از فلوید گفتن چوین او نمی تواند نفس بکشد.

پس از اولین اعتراض او حضور داشتند Ciprius است در ارتباط با دیگران مبارزه در برابر نژادی و بی عدالتی در ذغال سنگ شهرستان و کمک به سازماندهی رویدادهای آینده و اقدامات برای شود.

"من نمی خواهم برای پایان دادن به این که یک موج" Ciprius گفت. "من نمی خواهم آن را به عنوان یک مد زودگذر. من واقعا امیدوارم که این رشد می کند و ما قادر به انجام بیش از فقط آنچه را که هدف این است که در حال حاضر است."

بیشتر در این مجموعه: صدای عدالت: گلدن گیت, نوجوانان, آسانسور صدای او در برابر نژادی و نابرابری خشونت پلیس

و: صدای عدالت: فورت مایرز زن خواستار شفافیت بیشتر و بهتر روابط اجتماعی از اداره پلیس

Ciprius یک دروازه طلایی اقامت برای حدود 12 سال گفت که او امیدوار است برای دیدن منابع بیشتری را به سمت کمک به مردم رنگ به زندگی خود را بهبود و رشد است.

دهها — هدف از کسی مانند توسط پلیس به دلیل خود و یا رنگ پوست یا قومیت — موضوع دیگری است که Ciprius گفت که او امیدوار است تظاهرات اخیر را با توجه به.

"من هائیتی پس من سیاه و تاثیر آن بر من" Ciprius گفت. "دهها همه جا هست و بعضی جاها بیشتر از دیگران است. آن چه اتفاق می افتد در اینجا. همانطور که من در خانه من می خواهم بهتر است برای کسانی که بعد از من."

بیشتر: صدها نفر از جوانان مارس در مرکز شهر ناپل در اعتراض به خشونت پلیس نژادی و بی عدالتی

ذغال سنگ شهرستان باید صرف کمتر در بودجه برای اجرای قانون و بیشتر در برنامه های اجتماعی مانند کسانی که در مقابله با سلامت روان Ciprius گفت.

"من احساس می کنم مانند بسیاری از مردم در اینجا که در مورد مسائل اما گرفته نشده اقدام بسیار نسبت به آنها" Ciprius گفت. "در حال حاضر ناپل است فعال تر می شوند و آن را به درخشش زیادی از نور را در دیگر شهرهای کوچک که در آن آنها نیست و این مسائل مورد بحث به همان اندازه به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن