تارپون در حال بالا ماهیگیری هدف فلوریدا ماهیگیران تفننی و در حال حاضر زمان برای گرفتن آنها را

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 PM EDT 29 مه سال 2020سیاه و سفید هنوز هم آب خیلی آرام آن را منعک

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

سیاه و سفید هنوز هم آب خیلی آرام آن را منعکس آسمان مانند یک آینه است. کوچک آب شور تالاب حلقه دار به طور کامل با درختان حرا نگاه به عنوان اگر آن را پر شده با رنگ سفید پف ابرها.

برادر من و من دو تنها موجودات می دانستند که از این محل است. تنها یک دوجین برفی egrets یک خانواده از ospreys و 90 میلیون no-دیدن-ums مشترک ما راز.

ما صعود در سراسر gnarly درهم و برهم کردن از ریشه های ما برگزاری میله ماهیگیری در حالی که در تلاش به لغزش. یک بار ما رو به پاکسازی و ما waded زانو به گرم استخر.

سپس من تو را دیدم چه ما آمد.

ظریف اما قابل توجه در سطح آب. اگر شما نیست به دنبال آن شما می توانید آن را از دست رفته. همه من دیدم این بود که بینی و کمی باز کردن دهان یک ماهی نقره. که کاملا دور کره چشم به دنبال حق در من از سراسر برکه.

بیشتر: فلوریدا بزرگترین جلب گاهی بحث برانگیز

آن را "رول" از 15 پوند تارپون. این ماهی را "قورت" هوا هنگامی که آنها در حال حرکت و یا در آب کم اکسیژن است. آنها باید ارگان خاص است که اجازه می دهد آنها را به نفس بالای سطح, در صورت لزوم.

جیسون و من یک لبخند. من بدبختانه باز کردن وثیقه از حلقه نخ ریسی و بازیگران MirrOlure دو پا به سمت چپ که در آن ماهی آب پز. Jason بازیگران به سمت راست که در آن یکی دیگر از تارپون ساخته شده بود حضور خود را شناخته شده است.

یک زن و شوهر cranks از حلقه و نقره طرفه بازی ماهی را دامنگیر من پلاگین. من می توانم بگویم که برادر کوچکتر من بود رو تا بیش از حد. آن را حتی نمی زحمت ما که پای ما بودند سمان مچ پا در اعماق سست سرگین.

من می توانم بگویم که من به آرامی در حال غرق شدن پایین تر به عنوان اگر من در ریگ روان. هر wiggle که من مبارزه ماهی کار کرده من عمیق تر به لجن و گل. من نمیفهمد من می خواهم از دست دادن یک یا هر دو از من چاک تیلور اما ماهیگیری بود به طوری سرگرم کننده, من اهمیتی نمی در همه.

نقره ای پادشاه

این چیزی است که "نقره ای پادشاه" را به یک ماهی گیر. آن را به یک فرد ماهی در جایی و یا در برخی از راه است که ممکن است حس را به کسی که بیشتر سطح رهبری.

ژوئن است تارپون زمان همراه بسیاری از فلوریدا شرق و غرب و مرکز سواحل. آن زمانی که مهاجر غلاف از تارپون راه خود را از کلید های باتلاقی و Biscayne خلیج و شروع به حرکت به شمال در امتداد اقیانوس اطلس و سواحل خلیج فارس.

بیشتر: ماهی که باقی مانده است گریزان گرفتن برای انجام یک ماهی گیر?

تارپون نزدیک شدن 200 پوند و بیش از یک فرد بلند است به طور منظم شنا در کنار دولت آفتاب را بشکست. آنها نمی تواند مقاومت در برابر شنا به سواحل مصب و کاوش در هر گوشه مخفیگاه نهر دهان سرریز عمیق و فراموش شده میپردازند.

اگر چه تارپون به نظر می رسد مانند یک apex predator, من دیده ام 185-pounders نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای یک گرسنه hammerhead shark. برای دهه بوکا گراند پاس در افتتاح بندر شارلوت به خلیج مکزیک تا به حال ساکن کودن با نام مستعار "پیر هیتلر." آن را به حال شهرت برای اذیت نمودن بهترین گذاشته رویاهای بزرگ-بازی تارپون ماهیگیران تفننی به امید گرفتن یک رکورد یا پیروزی در مسابقات است.

من و برادرم شد, کشتی جودو با نوجوانان که صبح روز شنبه به مدتها پیش است. این زمان از سال ماهیگیران تفننی به دنبال جلسات با مقدار ماهی بزرگتر است.

ریاست جمهوری ماهی

در حدود سال 1900 سنت لوسی رودخانه تا به حال شهرت بودن باور نکردنی تارپون ماهیگیری محلی. غول تارپون شنا, کردن هر دو چنگال رودخانه اغوا پنج نشستن رئیس جمهور ایالات متحده در اینجا به ماهی برای آنها:

  • چستر A. آرتور (1881-85)
  • استیفن گراور کلیولند (1885-89 و 1893-97)
  • تئودور روزولت (1901-09)
  • ویلیام هوارد تافت (1909-13)
  • وارن G. Harding (1921-23)

در سال 1905 کلیولند خریداری زمین در مرکز شهر استوارت برای ساخت یک خانه است اما هرگز. او با اعتبار ابتلا به یکی از بزرگترین تارپون همیشه گرفتار در فلوریدا. (نیویورک تایمز, نیست, گزارش, آن, اندازه, اما بسیاری از مسابقات تارپون بیش از 200 پوند است.)

George H. W. Bush شد و به احتمال زیاد آخرین نشسته جمهور به ماهی برای تارپون در فلوریدا. اما هر سال مهاجرت تارپون مخلوط با اقامت تارپون و می توان آنها را گرفتار در امتداد سواحل و خلیج و تالاب ها و رودخانه ها. که هنوز هم به ارمغان می آورد ماهیگیران تفننی مردم محلی و بازدید کنندگان به ماهی برای این بازی به چالش کشیدن ماهی.

بر اساس مطالعات مختلف دیده ام در طول سال من برآورد تارپون ماهیگیری پمپ بیش از 600 میلیون دلار در سال به فلوریدا اقتصاد است. این یک بازگشت سرمایه گذاری برای یک ماهی منبعی است که تقریبا به طور کامل گرفتن و انتشار است.

  • گنج ساحل: تارپون اقتصاد مطالعه از سال 2011
  • باتلاقی: تارپون اقتصاد مطالعه از سال 2009
  • جنوب غربی فلوریدا: تارپون اقتصاد مطالعه از سال 2011

اشکال

من به اندازه کافی خوش شانس برای گرفتن سهم من از تارپون — برخی فقط خجالتی از 2 فوت در طول دیگران که به 195 پوند نسخه خودم همه من می تواند اداره کند. من شده است در مدارس از آنها در فلوریدا, خلیج, خلیج تمپا هند رودخانه مرداب خاموش سواحل سنت لوسی رودخانه و حتی آن را باور یا نه Kissimmee رودخانه و دریاچه اوکیچوبی ،

برخی از ماهیگیران تفننی گاز گرفته شده است تارپون اشکال. برای آنها این یک تعهد برای ماهیگیری مورد علاقه خود را دشمن. آنها لذت بردن از خود گذشتگی نیاز به یک متخصص در تلاش برای گرفتن یک ماهی است که می تواند درایو یک فرد دیوانه.

تارپون را به خوردن هر چیز و یا هیچ چیز بسته به خلق و خوی خود را. من آمار آنها را در بینی با زنده کفال فقط برای دیدن آنها را به نوبه خود به دور. من دیده ام آنها را نیم مرده ladyfish پایین مانند آن را به بهترین چیزی که تا کنون طعم. من آنها را gorging در سگ رو مارماهی به معنای واقعی کلمه puking آنها را به عنوان آنها پریدم از آب است.

من دیده ام از مدارس از آنها slurping تا میلیون ها نفر از شیشه minnows در گشت و گذار در آب کم عمق به پوشش بدن خود را. من به تماشای آنها را تقریبا هر مصنوعی فریب یک مرد می تواند پرتاب و در زمان های دیگر را دیده ام و آنها را گول زدن همان ارائه شده است.

برای من دیگر تمایل به صرف ساعت های طولانی در تلاش برای به دست آوردن یکی برای غذا خوردن تنها به یک تارپون یا دو مدل من.

من می خواهم به جای یک گوشه و کنایه به من نگاه احمقانه.

تارپون مقررات

  • حداقل اندازه محدود: هیچ کدام. تارپون بیش از 40 اینچ باقی می ماند و باید در آب است.
  • کیسه های روزانه حد: تارپون گرفتن و انتشار تنها شیلات. یکی تارپون برچسب هر فرد در هر سال ممکن است خریداری شده که در تعقیب بین المللی بازی Fish انجمن (IGFA) رکورد. کشتی حمل و نقل و حمل و نقل محدود به یک ماهی.
  • اطلاعات بیشتر: Myfwc.com

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن