استوارت شهرستان سالن وضعیتی وخیم پس از زوم جلسه هک با نژادپرستانه تهمت, تصاویر

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:14 PM EDT Jun 4, 2020استوارت — چهار نفر صدایی مانند پسران نوجوا

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

استوارت — چهار نفر صدایی مانند پسران نوجوان ربوده شده اخیر جامعه کلنگی هیئت مدیره پخش در زوم. در کمتر از دو دقیقه آنها فریاد می زدند: یک نژادی لکه دار کردن حداقل هفت بار کشید و صلیب شکسته و تصویر بر روی صفحه نمایش.

در حالی که مادرش در زمان بیش از این جلسه رئیس هیئت مدیره فرانک Wacha, تماس از طریق زوم پرسید: "آیا چیزی وجود دارد که ما می توانید انجام دهید در اینجا؟"

دادستان شهرستان مایک Mortell توضیح به مخاطبان که شامل دو سیاه ساکنان شهر: "این چیزی است که شما به عنوان خوانده شده در مورد زوم جلسات ربوده است." Wacha گفت: teens "باید به ربوده و عضو ناتان Ritchey اظهار تاسف کرد که "این یک جهان ما در حال زندگی در خانم ها و آقایان."

آن زمان شهرستان مدیر David Dyess قادر به دست آوردن مجدد کنترل آنلاین از نشست سه شنبه 97 ثانیه بعد در اتاق آرام سقوط کرد.

"آیا ما را در کسب و کار ؟" رئیس پرسید: پس از آن ارائه "ما خوب است. اشکالی ندارد."

یک ارائه کمک های مالی برای برخی از کسب و کار مرکز شهر در نظر گرفته شده برای زیباسازی شهر و افزایش ارزش ملک از سر گرفت.

بیشتر: استوارت شهرستان کمیسیون می خواهد مردم را به پوشیدن ماسک صورت, اما نمی تواند اجرای آن

بیش از یک ساعت بعد یکی از ساکنان سیاه در حضور, صحبت, طول, عمومی, نظر, هنوز, او همچنین با اشاره به تهاجم زبان و تصاویر.

"من و خواهرم اینجا بودند — تنها دو آمریکایی های آفریقایی تبار بودند که در اینجا گفت:" دونالد دافی. "ما نیاز به یک عذرخواهی از شهر استوارت و ما باید از قرار دادن چیزی در کاغذ."

از او پرسید: شهرستان بررسی.

"هیچ یک از خطاب آن" دافی گفت: از این نرم. "هیچ یک عذرخواهی برای آن است. هیچ کس گفت: "ما در حال ببخشید و ما را پیدا خواهد کرد که آن را از آمد.' آن را بسیار غیر مسئولانه برای هیچ کس به حداقل آن را تشخیص دهد."

Wacha هم عذرخواهی می کنیم و در زمان مسئولیت.

"من کاملا شگفت زده" Wacha گفت. "من عذر خواهی برای هر کسی از دیدن آن است. این وضعیت ناگوار از امور ما در حال حاضر که در آن مردم یک, در واقع فکر می کنم آن را خوب است برای انجام این کار, و, دو, آنها قادر به انجام این کار است."

این شهر به پس از صدور عمومی عذرخواهی و شروع یک بررسی داخلی از آنچه اتفاق افتاده و چه به جلو می رویم.

بیشتر: آیا بازگشایی Martin County سواحل منجر به افزایش coronavirus موارد ؟

شهردار مایک مایر پیشنهاد یک سری از جامعه مکالمات شبیه به آنهایی که در سال گذشته با فصل های محلی از NAACP.

برای او فی جیمز — تنها زن در جامعه توسعه مجدد هیئت مدیره — ابراز سرخوردگی عمیق با این رویداد است.

در مصاحبه روز شنبه گفت او شده است ناراحت و خودش را برای نه گفتن هر چیزی در زمان.

"آنها فلج من" جیمز گفت. "آن را مانند روح من بود گریه, 'چرا این اتفاق می افتد ؟" و من نمی تواند هر چیزی می گویند. من تا به حال هیچ کلمه است."

آن شده است به خصوص دشوار زمان به تازگی جیمز گفت. حتی تماس از صفحه اصلی در زوم او احساس ناامنی او گفت: زیرا هیچ کس به خصوص بلافاصله صحبت کرد.

"در اینجا ما در حال نشستن در یک, کمی, آرام, سفید شهر استوارت" جیمز گفت. "و آن را در معرض جامعه است. و شما فقط می توانید می گویند: "کسب و کار به عنوان معمول است.'"

مسئولان شهرستان هر چند تاسف از آنچه اتفاق افتاده است, مشتاق هستند به سرکوب فعلی خود سیستم است که اجازه می دهد تا برای اظهار نظر عمومی و تشویق گفت و گو است.

Dyess اعتراف به خطا چه اتفاقی افتاده است.

زوم سخنگو گفت TCPalm شرکت "عمیقا ناراحت" در مورد این حادثه اما توصیه می شود این شهر کار با اجرای قانون محلی سعی کنید برای پیدا کردن که آن را انجام داد. اما برای رسیدن به پایین از هک به احتمال زیاد نیاز به یک احضاریه برای زوم بدون شانس زیادی برای موفقیت با توجه به Dyess سابق استوارت رئیس پلیس.

مایر گفت که او قصد دارد به درخواست کمیسیون شهرستان به محکوم کردن این حادثه.

"استفاده از آن نژادپرستانه زبان و تصویر اشتباه است" مایر گفت. "این نفرت."

جیمز یک استوارت بومی و یک معلم مدرسه به 33 سال گفت که او انتظار ندارد که به اتفاق می افتد در شهرستان سالن و یا همکاران خود را به سرعت و نه محکوم آن است.

"آنها از من خواست به تعهد و وفاداری و سپس 15 دقیقه بعد" که اتفاق افتاده است, او گفت:. "و شما نمی توانید آدرس آن؟"

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن