UCLA وب برنامه به شما کمک طلب کردن از کمک به کاهش گسترش COVID-19

یک تیم از محققان UCLA راه اندازی کرده است توقف COVID-19 با هم مبتنی بر وب نرم افزار را قادر خواهد ساخت که مردم

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

یک تیم از محققان UCLA راه اندازی کرده است توقف COVID-19 با هم مبتنی بر وب نرم افزار را قادر خواهد ساخت که مردم برای کمک به مبارزه با گسترش coronavirus.

از طریق این سایت هر کسی می تواند یک بررسی کوتاه را پوشش می دهد که پایه جمعیت, که آیا آنها باید علائم و ممکن است قرار گرفتن در معرض COVID-19. سیستم مصالح کاربران پاسخ برای کمک به تیم UCLA پیدا کردن راه هایی برای کاهش گسترش ویروس و سعی کنید برای محافظت از سلامت سیستم از غیرمنتظره بودن.

"کلید همکاران برای جلوگیری از COVID-19 با هم هستند و اعضای عمومی که کمک داده ها به تلاش های که طراحی شده است برای پیش بینی گسترش COVID-19 سراسر جامعه و به ارزیابی اثربخشی اقدامات کنونی که در جامعه از جمله فیزیکی, فاصله," دکتر گفت: ولادیمیر مانوئل, یک پزشک, پزشکی, مدیر مراقبت های فوری در UCLA بهداشت و یکی از پروژه های رهبران. "ما بسیار سپاسگزار برای هر کسی که کمک."

این برنامه ایجاد شده توسط UCLA کارشناسان از طیف وسیعی از رشته ها از جمله مهندسی علوم اطلاعات بالینی پزشکی اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی. این پروژه یک طرح از هوش مصنوعی در پزشکی برنامه در UCLA بخش محاسباتی دارو, است که بخشی از UCLA سلامت.

"یکی از مبرم ترین چالش با این بیماری همه گیر کوروناویروس فقدان اطلاعات" گفت: Eran هالپرین یک UCLA استاد محاسباتی, پزشکی, کامپیوتر, علم ژنتیک انسانی و بیهوشی و رهبر دیگری از این پروژه است. "ما باید درک روشنی از چگونه بسیاری از مردم آلوده به جایی که آنها هستند و یا چگونه موثر این اقدامات است که ما در حال گرفتن به سرعت گسترش بوده است. و ما نمی دانیم که چه مقدار فشار ویروس قرار داده خواهد شد ما در بیمارستان های محلی در نزدیک و دور آینده است."

سیستم ساخت یک نقشه ممکن است نقاط که ممکن است در معرض خطر بیشتر برای شتاب گسترش این بیماری است. شناسایی نقاط حیاتی خواهد بود برای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی و کاهش خطر تبدیل شدن غیرمنتظره به عنوان تعدادی از مردم با COVID-19 را افزایش می دهد. این سیستم نیز اطلاع رسانی عمومی که در آن نقاط قرار دارد و آن این است که با استفاده از هوش مصنوعی برای پیش بینی که در آن و زمانی که بیماری گسترش می یابد. این اطلاعات می تواند مفید باشد به مقامات دولتی — اجازه دادن به آنها را می دانیم برای مثال چگونه موثر فیزیکی فاصله است در کاهش گسترش یافته است.

"ما سیستم را با استفاده از یادگیری ماشین ابزار برای پاسخ به این پرسش ها و پیش بینی های که کمک خواهد کرد که ما به عنوان یک جامعه آماده تر برای مبارزه با این بیماری گفت:" جف چیانگ یک دانشمند داده در این تیم است.

دنبال #TeamLA و #stopcovid19together در رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن