سنت لوسی شهرستان به طور رسمی به رسمیت شناختن کور کریک به عنوان یک ساحل

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:11 PM EDT Jun 1, 2020ST. لوسی شهرستان — پس از دو دهه در این شه

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

ST. لوسی شهرستان — پس از دو دهه در این شهرستان تنظیم شده است به طور رسمی به رسمیت کور نهر ساحل به عنوان لباس اختیاری.

کمیسیون شهرستان دیدار 6 بعد از ظهر سه شنبه برای بحث در مورد این موضوع پس از به تعویق انداختن رای گیری در حداقل سه بار در سال جاری به نشانی آماده سازی شهرستان برای coronavirus بیماری همه گیر.

تعیین یک لباس-اختیاری ساحل خواهد باز کردن درب برای به امکانات رفاهی مانند دستشویی و یک پارکینگ آسفالت و ایجاد یک تو رفتگی در دیوار بازار گردشگری برای این شهرستان است.

بیشتر: St. Lucie طرح به رسمیت شناختن محبوب کور نهر ساحل, برهنه در ساحل

در حدود 20 سال naturists باید با استفاده از ساحل به عنوان یک لباس-محل اختیاری. برای حداقل هشت سال گنج ساحل Naturists سازمان خواسته است تا در این شهرستان برای یک بخش از ساحل که مردم می توانند بدون استفاده از لباس است.

کور نهر شهرستان محبوب ترین پارک با توجه به یک ماه اوت سال 2018 tally, جدید ترین در دسترس است. در این ماه بیش از 3,600 وسایل نقلیه پارک شده در پارکینگ نسبت به 1,458 وسایل نقلیه در Waveland ساحل; 935 وسایل نقلیه در Dollman ساحل; 584 وسایل نقلیه در فردریک داگلاس ساحل; و 521 وسایل نقلیه در جان بروکس ساحل.

بیشتر: ساحل فلپ در سنت لوسی شهرستان پس از دستور معاون, خانواده, با 5 سال به مرخصی | گیل هوشمند

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن