کشتی های غرق شدن حمل سباستین آبراه با تشکر Indian River County, FWC

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 1, 2020سباستین — سروان. تری Wildey گفت که او

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

سباستین — سروان. تری Wildey گفت که او می تواند حرکت آبراه رودخانه هند تالاب و سباستین رودخانه فقط خوب زمانی که او را بیرون می کشد ماهیگیران و خارج از منزل علاقه مندان در تور قایق حتی اگر چندین رها شده و متروک قایق littering آب است.

اما با شروع زود هنگام به فصل طوفان — طوفان گرمسیری آرتور و برتا تشکیل شده در مارس قبل از ژوئن 1 شروع فصل طوفان — در حال حاضر به عنوان خوب به عنوان هر یک به غرق قایق از آب است.

"این یک مشکل تکراری که مردم خود را رها قایق" گفت: Wildey که هدایت برای بزرگ آسان منشور ماهیگیری از سروان Hirams رفت و آمد مکرر. "قایق های باد می تواند ضربه اسکله در طول یک طوفان بد, اما آنها اهمیتی نمی دهند."

است که برگ های حل این مشکل تا به رودخانه شهرستان و فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون. آنها را شناسایی 16 متروک قایق در سراسر شهرستان.

این FWC بی سرپرست کشتی حذف برنامه اهدا county $22,000 به پرداخت هزینه برای از بین بردن هفت از قایق های این هفته تمام در Sebastian منطقه است.

یک هشتم قایق حذف خواهد شد از این تالاب توسط دولت پیمانکار است. این شهرستان در حال ساخت برنامه های دیگر برای از بین بردن باقی مانده هشت قایق. FWC است که هنوز بررسی مالکیت آن قایق.

این بی سرپرست رگ وضعیت در رودخانه شهرستان است که به عنوان بد نیست به عنوان در دیگر مناطق گفت: پل Fafeita رئیس جمهور از شهرستان آب تمیز ائتلاف.

"شما هنوز هم می تواند حرکت قایق خود را در" Fafeita گفت. "اما ما باید به نگرانی در مورد طوفان در حال حرکت آنها را در اطراف و در صورت وجود آلودگی در قایق از آب پاک چشم انداز."

FWC ماموران به بررسی عروق و تعیین آنها را به توان بی سرپرست یا رها شده. قایق یا گرفته شده در آب شکسته و سست خود را از مجریان نیمه غرق یا بدون استفاده از نیروی محرکه FWC گفت.

تلاش برای رسیدن به صاحبان ثابت کرده اند ناموفق است.

"قایق شد و به احتمال زیاد بی سرپرست قبل از آنها وارد و در نقاط آنها در حال حاضر" Wildey گفت. "این مردم که یا اصلا بیمه یا لازم نیست مقدار زیادی از پول سرمایه گذاری در قایق خود را. و یا آنها نادان و آنها را نمی دانید بهتر است."

بی سرپرست و قایق در سال 2004 آنان بود به سروان Hirams با پشت سر هم از طوفان که زده سباستین. اتاق ناهار خوری بود تعطیل برای 6 ماه به دلیل آسیب Wildey گفت.

برای هفت قایق در Sebastian منطقه در حال حاضر در این شهرستان موافقت به پرداخت CCNK از ملبورن به آنها را حذف کنید. بسیاری از این قایق ها در تالاب, هر دو در ساحل رودخانه و یا از بین بردن سلیمان. یک قایق شسته همراه بانک سباستین رود.

"ما خوشحالیم که با پیشرفت در حال ساخته شده" Fafieta گفت.

هنگامی که کشتی در حال حذف آنها نابود خواهد شد گفت: Indian River County لاک پشت دریایی متخصص محیط زیست قوینتین برگمن.

دولت ندارد و کشتی نجات, حقوق در نتیجه صاحبان قبلی نمی خواهد بود قادر به اصلاح خود قایق FWC مقامات گفت.

زمانی که FWC می تواند شناسایی صاحب رها شده در رگ و تعیین آنها عمدا ریخته آن افسران می تواند یک فایل سوم-مدرک جرم علیه آنها مجازات به پنج سال زندان و/یا $5,000 خوب, دولت, مقامات گفت.

صاحب قایق اگر شناسایی هم باید اعاده به دولت برای هزینه حذف خدمات اجتماعی مشروط و یا عفو مشروط از دست رفته و ثبت امتیازات و ادامه داد: دادخواهی برای بازپرداخت کامل.

هیچ اطلاعاتی در دسترس بود که آیا هر گونه اتهام خواهد بود در برابر هر کسی برای زمان قایق های پشت بر روی آبراه Indian River County است.

نویسنده کارکنان کالین Wixon کمک به این گزارش.

Stancil است اخبار خبرنگار TCPalm. تماس با Stancil در 321-987-7179 یا lamaur.stancil@tcpalm.com. توییتر: @TCPalmLStancil برای اقامت تا تاریخ با آخرین اخبار پوشش و ما محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن