محقق-ورزشکار فینالیست نام دو ظهور خواهد کرد به عنوان برندگان

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT مه 7 سال 2020دوازده دبیرستان دانش آموزانی که در هر دو دانش

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

دوازده دبیرستان دانش آموزانی که در هر دو دانشگاهیان و ورزشی انتخاب شده اند برای سال 2020 کلاس محقق-ورزشکاران است.

یک تیم از قضات از رکورد افکن, the Rotary Club of ردینگ و Seamans بنیاد خانواده را انتخاب شمالی وضعیت دانش آموزان — شش پسر و شش دختر — برای 38th annual جوایز کمک هزینه تحصیلی.

از 12 فینالیست ظهور خواهد کرد یک پسر و دختر که می توان نام برد محقق-ورزشکار سال در مارس 14. فینالیست تضمین 500 دلار کمک هزینه تحصیلی هر یک در حالی که کلی پسر و دختر, برندگان دریافت 1500 دلار کمک هزینه تحصیلی است. همه را دریافت پلاک در به رسمیت شناختن کار سخت خود را.

محقق-ورزشکار برنامه بورس تحصیلی دارای سابقه ای غنی از جشن سالمندان دبیرستان در رکورد افکن منطقه تحت پوشش که دارای نمرات بالا نشان می دهد توانایی های ورزشی خود را از طریق انتخاب های ورزشی در حالی که شرکت در فعالیت های فوق برنامه مانند داوطلبانه در جوامع خود و خدمت در دولت های دانشجویی.

برای واجد شرایط سالمندان باید به دست یک حداقل 3.3 معدل تجمعی در سراسر دبیرستان خود را حرفه ای و رقابت در حداقل یکی از تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش به عنوان یک ارشد. در این سال 50 نفر از دانش آموزان از 14 مدارس برای اعمال معتبر افتخارات.

اینجا پروفایل خود را به ترتیب حروف الفبا:

دختران فینالیست

اشلی دیویس از Burney دبیرستان: دیویس یک درجه دمای نقطه از 4.02 (3.92 unweighted) و شمارش خودش را به عنوان یک سه, ورزش, ورزشکار. او در بازی بسکتبال و بیسبال دارای توپ نرم, و در, والیبال نامگذاری شد NSCIF پنج ستاره MVP لیگ در تیم لیگ قهرمانی فصل است. دیویس شرکت در دولت های دانشجویی و داوطلب شده است برای بسیاری از پروژه ها از طریق Burney شیر دوار و Soroptimist باشگاه است.

کورتنی جونز از ردینگ مسیحی دبیرستان: جونز یک 3.985 معدل (ردینگ مسیحی نیست, محاسبه وزن GPAs که اقدامات نمرات و مشکل از کلاس از قبیل تعیین سطح پیشرفته ترم). جونز چهار, ورزش, ورزشکار, در, شنا, بسکتبال, بیسبال دارای توپ نرم و آهنگ. او کمک کرد تا منجر شیرها به لیگ و عنوان بخش در بسکتبال و برنده CIF ورزشکاری جایزه. در علاوه بر این به خود مشغول ورزش مدرسه, برنامه, جونز, بازی, باشگاه, فوتبال, برای, بسیار رقابتی سفر ردینگ بورس تیم است.

ساوانا نشت U-دبستان: نشت یک 4.57 معدل (3.97 unweighted) و به عنوان کاپیتان Panthers' پیروزی تیم فوتبال که در لیگ به دست آورده و در بخش دوم قهرمانی. مترو به رسمیت شناخته شده او به عنوان یک محقق ورزشکار از هفته است. او تا به حال رهبری و حمایت از نقش ها در مدرسه موزیکال علاوه بر اینکه بخشی از پشت صحنه خدمه است. او تاسیس شعر و داوطلب شده است به فکر می کنم در صورتی از کلاس چهارم.

ناتالی آزبورن از رودخانه سقوط دبیرستان: آزبورن یک 4.10 معدل (4.0 unweighted) و بازی, والیبال, بسکتبال و بیسبال دارای توپ نرم در تمام چهار سال دبیرستان. او به او کمک کرد تا تیم والیبال به یک بخش قهرمانی و تبدیل شدن به شمال در منطقه runner-up. او تیم بسکتبال بود شاستا-آبشار لیگ قهرمانان. آزبورن همچنین دریافت همه لیگ برتری ها در والیبال و بسکتبال. آزبورن بود یک مربی به دانشجویان و کمک به دانش آموزان مدرسه ابتدایی مقابله با تروما.

Natayah Saetern سازمانی دبیرستان: Saetern یک 4.78 معدل (4.0 unweighted) در حالی که رقابت به عنوان دو, ورزش, ورزشکار. او به او کمک کرد تا تیم بسکتبال پیروزی در لیگ عناوین در سال 2019 و 2020 و یک عنوان بخش در سال 2019. او فردی به دست آورده و همه تیم تحصیلی جوایز در هر دو بسکتبال و والیبال. او برگزار شد, دانش آموز پست های دولتی و انجام خدمات اجتماعی از طریق یک درایو خون, تعطیلات, زنگ, بازی بسکتبال, درمانگاه, والیبال اردوگاه ها و سوپ خدمت.

مدیسون استیل از غرب دره دبیرستان: استیل دارای معدل 4.29 (4.0 unweighted) در حالی که بازی والیبال و بسکتبال. او در همه بخش ها و همه بازیکن لیگ در, والیبال, و به او کمک کرد تا بسکتبال تیمی به بخش و قهرمانی لیگ. استیل بوده دام غرفه در شستا منطقه نمایشگاه به مدت شش سال به طور داوطلبانه در FFA حوادث و tutored دانش آموزان در غرب Cottonwood دبیرستان.

پسران فینالیست

جکسون Beasley از شستا دبیرستان: Beasley یک 4.22 معدل (3.72 unweighted) و یکی از گرگ ها " سازگار ترین گلزنان به عنوان یک نگهبان این فصل بسکتبال. او به عنوان یک ارتش ذخیره ملی محقق ورزشکار سال سوم خود را. رزومه کاری خود را لیست نقش ها در دولت های دانشجویی و خدمات اجتماعی از جمله کمک به اجرای ویژه بازی های المپیک بسکتبال اردوگاه.

جکسون سیاه از ردینگ مسیحی دبیرستان: سیاه و سفید دارای یک unweighted معدل 3.89 (ردینگ مسیحی نمی دهد وزن GPAs و نه رتبه دانش آموزان). خود را در تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش بسکتبال و گلف و بیس بال که فصل را کوتاه قطع شد و با توجه به کوروناویروس. سیاه دارای پنج فردی سوابق تحصیلی در شنا همراه با بخشی از سه مدرسه خود را بالا رکورد-برگزاری رله تیم است. به عنوان تیم بسکتبال کاپیتان سیاه به نام به بخش شمالی تیم همه ستاره و ردینگ شیرها همه ستاره تیم.

لوقا مطلوب از شستا دبیرستان: مطلوب است 4.11 معدل (3.72 unweighted) که در شرکت متقابل فوتبال و آهنگ. به عنوان یک ارشد شد صلیب کشور مسابقات قهرمانی مقدماتی و کمک کرد تا این تیم فوتبال به لیگ برتر و در بخش قهرمانی. مطلوب این است که یک بازیکن پیانو که یک مربی برای رقیب لیگ کوچک و داوطلب برای انواع پروژه های جامعه از طریق تعامل باشگاه روتاری خدمات باشگاه برای جوانان.

Maximus همیلتون از U-دبستان: همیلتون دارای یک 4.47 معدل (4.0 unweighted) و سه, ورزش, ورزشکار, در, شنا, فوتبال و دو و میدانی. در استخر, او در شمال بخش و کارشناسی ارشد دیدار مقدماتی. جامعه خود خدمات شامل داوطلبانه برای Carr آتش حیوانات, امداد رسانی به جامعه نهر پاک کردن و فکر می کنم در صورتی. او شده است یک ساکسیفون بازیکن برای گروه جاز.

یعقوب جانستون از غرب دره دبیرستان: Johnston است 4.6 معدل (4.0 unweighted) و standout دو-ورزشی تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزشکار. به عنوان یک linebacker Johnston کمک به عقاب تبدیل شدن به شمال ورزشی, لیگ قهرمانان فوتبال. او NAL همه تیم لیگ بود و انتخاب به عنوان غرب دره با ارزش ترین بازیکن دفاعی. در کشتی او NAL و بخش قهرمان, قرار دادن سوم در NSCIF بخش است. او همچنین با دریافت این مدرسه آقای عقاب جایزه. جامعه خود خدمات شامل رفتن درب به درب در طول شیوع کروناویروس به مطمئن شوید که سالمند خود را همسایه با مواد غذایی و سایر ملزومات.

برایان میلر از غرب دره دبیرستان: میلر با معدل 4.4 (4.0 unweighted) کمک رهبری خط حمله برای عقاب' تیم فوتبال. او به نام همه-لیگ تمام بخش و شهرستان در مسیر به غرب دره لیگ. وی در بخشی از کالیفرنیا بورس تحصیلی فدراسیون کتاب رانندگی برای کودکان محروم است و بازی سانتا در یک مدرسه ابتدایی که در آن او به گوش بچه ها تلاوت خود را در لیست کریسمس.

Mike Chapman یک خبرنگار/عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن