دوشنبه, مارس 23 coronavirus به روز رسانی: موارد تایید شده در Shasta County می ایستد در 36

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:33 PM EDT مه 23 سال 2020جدید COVID-19 موارد برای شستا شهرستان در روز شن

توسط ABTINNEWS در 4 خرداد 1399

جدید COVID-19 موارد برای شستا شهرستان در روز شنبه

6:00 p. m. روز شنبه, مارس 23

جدید موارد مثبت coronavirus گزارش شده در Shasta County روز شنبه در شهرستان مقامات بهداشت گفت.

"ما هیچ جدید موارد مثبت امروز گفت:" آژانس.

دو مورد جدید گزارش شده بود در روز جمعه آوردن تعداد کل تایید coronavirus موارد به 36.

مسئولان شهرستان خواست ساکنان به "ادامه برای جلوگیری از شلوغ فضاهای. برخی از منطقه سواحل و مسیرهای پیاده روی در حال حاضر باز هستند اما ما باید استفاده از آنها را با خیال راحت. ما هنوز هم باید محافظت از آسیب پذیر ما به کشورهای همسایه از جمله افراد 65سال و یا کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی و آنها هنوز هم باید در خانه باقی می ماند به عنوان آنجا که ممکن است."

Shasta County تایید دو مورد جدید هل دادن مجموع 36

7 صبح چهار شنبه, آوریل 23

از صبح روز شنبه مقامات بهداشت عمومی تایید کرده بود دو coronavirus موارد در میان ساکنان شهرستان شاستا در جمعه آوردن مجموع به 36 پس از وقوع آغاز شد.

آخرین بیماران شامل یک زن در 30s و 40s خود را در هر دو آنها در انزوا در خانه با توجه به بخش سلامت و خدمات انسانی سازمان است. هر دو گفتند که شرکت نکرده مارس 10 Cottonwood بازار مال فروشان با توجه به HHSA سخنگوی Kerri Schuette.

و در اول Lassen شهرستان تایید اواخر شب جمعه اول آن دو عفونت تنفسی مسری بیماری است. "شماره افزایش یافته است در پاسخ به درایو از طریق تست درمانگاه" مقامات بهداشت عمومی گفت: در Lassen مراقبت در وب سایت.

با تعطیلات آخر هفته در جریان county مقامات بهداشت گفت: در حال حاضر نیست آن زمان به سهولت در دستورالعمل اطراف تجمعات و غیر ضروری سفر.

"ما هنوز هم باید محافظت از آسیب پذیر ما به کشورهای همسایه از جمله افراد 65سال و یا کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی" خواندن یک HHSA آزادی مطبوعات. "آنها هنوز هم باید در خانه باقی می ماند به عنوان آنجا که ممکن است."

در اخبار اقتصادی, دولت, بیکاری آمار منتشر شده در روز جمعه نشان داد شستا شهرستان نرخ بیکاری به 15.9 درصد در ماه آوریل است. به عنوان یک کل کالیفرنیا نرخ 16.1%.

بیشتر: هزاران نفر در شمال کشور از دست دادن شغل به عنوان نرخ بیکاری soars

COVID-19 در Siskiyou County

تعداد Siskiyou County coronavirus موارد می ایستد در شش بدون تغییر از دوشنبه به گفته مقامات بهداشت عمومی. پنج نفر از این بیماران بهبود یافتند.

مقامات بهداشت برآورد 1,398 COVID-19 آزمون انجام شده است وجود دارد (و نه از جمله در انتظار آزمون) که از ساعت 9 صبح جمعه. که به اندازه کافی برای 3.2 درصد از ساکنان.

کوه دره مراکز بهداشتی و درمانی انجام شده است درایو-تا تست بعدی پنج شنبه در بوت-سیلور باو ولی مرکز بهداشت در Dorris, با توجه به آزادی مطبوعات از مقامات شهرستان.

دو امکانات پزشکی در حال حاضر ارائه غربالگری برای کارگران ضروری.

Fairchild مرکز پزشکی انجام خواهد شد و آزمون این گروه از جمله اول پاسخ روز سه شنبه در بیمارستان. آن دسته از کارگران که مایل به آزمایش می شود می توانید تماس بگیرید 841-6287 به برنامه قرار ملاقات.

این نمایش توسط رحمت مرکز پزشکی مونت شاستا نیز با تعیین وقت قبلی. آنها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در 902 کاج سنت تماس 926-7132.

بیماران نمی متحمل کردن از جیب برای هزینه های آزمون با توجه به شأن و سلامت سخنگوی.

سایر استان ها در شمال کالیفرنیا

هر دو Tehama و Colusa شهرستانهای هر گزارش یک اضافی COVID-19 مورد در روز جمعه در حالی که هومبولت و بیوت شهرستانهای هر گزارش سه مورد.

Tehama County آخرین بیمار این است که یک زن در 50s به گفته مقامات بهداشتی.

در اینجا که در آن صورت مجموع ایستاده برای دور شمال کالیفرنیا که از روز شنبه:

  • Shasta County, 36 مورد
  • Butte County, 34 مورد
  • Glenn County 12 مورد
  • Siskiyou County, 6 مورد
  • Colusa County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Tehama County, 3 مورد
  • تثلیث County, 1 مورد
  • Lassen شهرستان 2 مورد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی:

  • Humboldt County, 91 موارد
  • Del Norte شهرستان 23 مورد
  • Mendocino County, 21 مورد

COVID-19 موارد ایالت

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در کالیفرنیا در روز پنج شنبه بود 88,444, the California Department of Public Health گزارش بعد از ظهر جمعه.

کالیفرنیا مرگ و میر می ایستد در 3,630 از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 4,049 موارد
  • سنی 18-49: 44,952 موارد
  • سن 50-64: 21,461 موارد
  • سن 65+: 17,864 موارد
  • Unknown/گم شده: 118 موارد

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 8,902 کالیفرنیا تایید COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 49 فوت کرده اند.

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

ایالات متحده و جهانی مورد اعداد

همانطور که از 10:30 p. m. روز شنبه تعداد تایید coronavirus موارد در ایالات متحده 1.6 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این تعداد شامل تقریبا 96,000 به مردم به عنوان یک نتیجه از این ویروس بیش از 350000 نفر که نیمی از آن.

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده بود در 5.2 میلیون نفر است. که مجموع 338,232 نفر کشته و بیش از 2 میلیون نفر بهبود یافته اند.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن