روزولت پل رو نمرات بالا از FDOT با وجود گارد ساحلی هشدار: 'در خطر قریب الوقوع سقوط'

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:42 PM EDT Jun 17, 2020استوارت — گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

استوارت — گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا را ارزیابی روزولت پل —که آن را "در آستانه سقوط" — درگیری های بسیار با فلوریدا وزارت حمل و نقل توضیحات در دو سال, گزارش بازرسی.

گارد ساحلی با صدور یک هشدار صبح روز چهارشنبه پس از بتن سقوط از پل و یک نرم افزار به نظر می رسد در اواخر سه شنبه شب در یک بخش است که عبور از سنت لوسی رودخانه.

مقامات بسته نیمی از پل ایجاد ترافیک قابل توجهی از مسائل آغاز صبح روز چهارشنبه.

FDOT به 23 سال پل یک امتیاز از 97.8 از 100 و بهداشت رتبه 96.22 از 100 بود که آن را آخرین بازرسی در ماه ژوئن سال 2018 است.

بیشتر اطلاعات موجود در گزارش است.

بیشتر: 5 گنج در سواحل پل ساختاری کمبود, اما این بدان معنا نیست که آستانه سقوط

بیشتر: گارد ساحلی هشدار روزولت پل در خطر قریب الوقوع سقوط' در استوارت

FDOT هنوز به آنچه ناشی از کرک و یا ارائه هر گونه اطلاعات در تعمیر و نگهداری. در انتشار اخبار آن فقط گفت که این پل بسته است برای تعمیر و نگهداری.

گارد ساحلی ارزیابی در زمان مهندس جورج Denti با تعجب.

Denti شد مدیر پروژه در FDOT زمانی که $83.7 میلیون نفر پل ساخته شد در سال 1997 و درگیر شده است در هر عمده Martin County پس از آن. او مهندس در به تازگی افتتاح تالار گفتمان پل پارک وی در پورت سنت لوسی.

"من قطعا شگفت زده در مورد آنچه اتفاق افتاده است. این یک پل جدید و تا به این نقطه من شنیده ام هیچ مشکلی با آن" Denti گفت TCPalm چهارشنبه.

Denti بازنشسته سال گذشته پس از یک حرفه ای است که به طول انجامید بیش از 42 سال مشغول به کار در جاده ها و پل ها.

"به طور کلی" او گفت: "هنگامی که وجود دارد یک شکست وجود دارد برخی از نشانه ها مانند نشت اما هیچ کدام از آن ذکر شده بود در پل, گزارش."

این داستان به روز خواهد شد.

روزولت پل حقایق

فداکاری: Nov. 1, 1997

هزینه: $83.7 میلیون

طول: 4,566 فوت از ساحل به ساحل در سراسر سنت لوسی رودخانه. دو دهانه هر 62 فوت عرض است.

ارتفاع: 65 فوت بالاتر از سطح کانال رودخانه

ساخت و ساز: دوقلو سگمنتال box girder bridge. دوقلو دهانه ایستاده در 74 piers که اگر گذاشته end-to-end را دراز 11.7 کیلومتر و پشتیبانی 1,112 قطعات بتنی به وزن 80 تن در هر. ساخت و ساز استفاده می شود بیش از 58,000 یارد مکعب بتن; 1,015 مایل از فولاد تقویت نوار; 650 مایل از کابل فولادی; و 8,500 پا از فایبر گلاس لوله تخلیه 19,046 گالن فاضالب در هر دقیقه از روی پل. پل با 560,000 فوت مربع از عرشه برای وسایل نقلیه ساخته شده است به مقاومت در برابر وزش باد از 200 مایل در ساعت است.

زمان ساخت: مدت سه سال و 300,000 مرد-ساعت

ایمنی: یک نفر به طور جدی زخمی

طراح: LoBuono آرمسترانگ و همکاران معماری و مهندسی سازه شرکت در تالاهاسی فلوریدا بخش حمل و نقل است. دیگران درگیر: Figg مهندسی تالاهاسی; رینولدز, Smith & تپه جکسون; فینلی McNary مهندسین تالاهاسی

پیمانکار اصلی: Recchie America, Inc., در حال حاضر به عنوان شناخته شده امریکا-Condotte یک شرکت ایتالیایی با دفاتر ایالات متحده آمریکا در میامی

منبع: Treasure Coast, آرشیو روزنامه

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن