پاسخ به جنسن بیچ بازار 'شورش' نشان می دهد جامعه در لبه | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:58 AM EDT Jun 2, 2020من رفتم به تظاهرات در ساحل گنجینه مرکز

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

نظر

من رفتم به تظاهرات در ساحل گنجینه مرکز میدان در جنسن بیچ دوشنبه به دلیل آن بوده است صورتحساب نه صرفا به عنوان یک اعتراض — اما به عنوان یک شورش.

"بیایید اعتراض! بیایید شورش!" که این پیام در رسانه های اجتماعی به طور گسترده منتشر آخر هفته قبل از رویداد. این روز بزرگ و موفقیت آمیز تظاهرات غیر خشونت آمیز در استوارت فورت پیرس و Gifford, Indian River County; این به عنوان باختری roiling شهرستانها در سراسر کشور.

بازار تعطیل, برخی از فروشگاه های نزدیک نیز بسته شده و چند جمله هدف تا به حال سوار کردن.

من زندگی می کنند در جنسن بیچ. این است شهر من, my جامعه است. و اگر مردم به شورش شکستن ویندوز, سرقت همه چیز — من می خواستم به آنجا شاهد آن را به ببینید که چه کسی آن را انجام داد.

بیشتر: فعالان در نزدیکی ساحل گنجینه مرکز میدان در جنسن بیچ به عنوان اجرای قانون تماشا نزدیکی

بیشتر: محلی معترضان خود را به نقطه بدون مشکل

اما در نهایت هیچ چیز را ببینید. من شمارش حدود 40 معترضان در مجموع — TCPalm گزارش به عنوان بسیاری از 75 وجود دارد — بسیاری از آنها جوان حدود نیمی از آنها آمریکایی آفریقایی, نیم نیست. آنها ایستاده بود در اطراف در ورودی به بازار توسط یاقوت روز سه شنبه در حالی که شعار می دادند "دست عکسبرداری نیست" و سپس پس از معاونین کلانتر گفت: آنها را به حرکت کردن مالکیت خصوصی آنها در زمان اعتراض به ما 1 برای چند ساعت قبل از بارش باران آنها را سوار به دور است.

Anticlimactic. خدا رو شکر.

چرا که هر کس لود شد برای خرس در این یکی — به طور خاص به دلیل آن را به حال شده در صورتحساب یا لیست به عنوان یک اعتراض/شورش. که کلمه: شورش.

من فکر می کنم در حال حاضر کسی در حال بازی یک شوخی شاید مخرب یکی. تلاش برای به هم بزنید تا مشکل. این رویداد ظاهرا سازمان یافته توسط "Black Lives Matter جنبش 772" اما تا آنجا که من می توانم بگویم چنین چیزی وجود ندارد.

محلی و مقامات منتخب و سازمان از روز یکشنبه "واقعی" تظاهرات مردم خواست برای جلوگیری از بازار گفت: آنها تا به حال هیچ چیزی برای انجام با این رویداد است.

مارتین شهرستان کلانتر دفتر آن را در زمان به طور جدی و سپس برخی از. وجود دارد که عمده حضور پلیس هر چند نمایندگان عمدتا نگه داشته و دور از جمعیت کوچک تا زمانی که آنها به آنها گفت که از آن زمان به ترک.

اما من فکر در مورد کودکان و نوجوانان که نشان داد تا. اگر پاسخ شما به رسانه های اجتماعی callout برای یک "شورش" — آیا شما آمده است انتظار و یا حتی مایل به شورش?

تظاهرات در پی جورج فلوید مرگ مشروع و حتی لازم است. شورش? شما ممکن است می گویند شما را در درک نا امیدی است که می توانید آنها را آغاز کند. متاسفانه من دیده ام بیش از حد بسیاری از دوستان در رسانه های اجتماعی حداقل تقریبا condoning آنها.

و من به خنده زمانی که من می بینم که از مردم که زندگی می کنند در 400.000 $یا $500,000 خانه و یا حتی یک جامعه دردار. شما متوجه است که اگر شورش مشروع است, ممکن است در نهایت به معنای "مشروع" آجر از طریق خود پنجره مناسب است ؟

بسیاری از مردم ترس از فقط که. دوباره در رسانه های اجتماعی من شنیده ام از هیچ کوچک و تعداد افرادی که گفت: اسلحه های خود را لود شد و آماده است.

و شاید شما شنیده آنچه کلانتر در Polk County, Grady جاد گفت: در مورد شایعات شهری تظاهر کنندگان در حال حرکت به سمت حومه شهر:

"من می خواهم به آنها بگویم اگر شما ارزش زندگی خود را, شما احتمالا نباید فراموش که در پولک کانتی" جاد گفت. "از آنجا که مردم از Polk County مانند اسلحه آنها اسلحه من آنها را تشویق به اسلحه های خود و آنها در حال رفتن به داخل خانه های خود را امشب با اسلحه های خود را لود می شود. و اگر شما سعی می کنید برای شکستن به خانه های خود امشب و سعی کنید به سرقت, به مجموعه, آتش سوزی, من به شدت توصیه آنها به شما ضربه ای به خارج از خانه با اسلحه های خود را."

هیچ یک از ما اجرای قانون محلی روسای باید گفت: هر چیزی شبیه به این و آن را احتمالا خواهد بود یک چیز بد نیست اگر آنها را انجام داد.

با این وجود هنگامی که یک "شورش" است که آگهی خود را در جامعه وقتی که به هدف که در آن شما فروشگاه سوار کردن در پیش بینی از ناآرامی — آره. اگر شما خیلی تمایل, شما در حال رفتن به قفل و لود می شود.

ما همه در لبه.

و ممکن است که ما بزرگترین مشکل در حال حاضر.

گنج ساحل خوش شانس بوده که از دست رفته ناآرامی roiling کشور است. ما دوست داریم به فکر می کنم از این جامعه به عنوان خاص — متفاوت تر و با وجدان. البته ما می توانیم پرشوری اعتراض بدون مشکل. چه پیر, خط شما نیست (اجابت مزاج) که در آن شما می خورید. معقول مردم متوجه است که; و ما دوست داریم به فکر می کنم ما گنج ساحل جوامع به عنوان معقول بالاتر از همه چیز.

اما آنچه غیر از شورش در ساحل گنجینه مرکز میدان به من متوجه است که تمام طول می کشد یک جرقه کوچک است. شاید اگر یک معاون بدست تهاجمی و کسی تحت فشار قرار دادند. و یا برخی از pinhead که آیا واقعا برای این شورش شکست یک چکش و شکست یک پنجره.

یا صاحب خانه نگران قیام آمدن به خیابان باز کردن آتش بر روی یک بچه که در واقع زندگی فقط چند درب پایین.

همه در لبه و مگر ما را یک گام به عقب ممکن است ما همه رفتن بر لبه — نه فقط در مینیاپولیس نه فقط در نیویورک و یا در جایی دیگر در امریکا, اما در اینجا.

در شهر خود در شهر من.

در جنسن بیچ.

در روز دوشنبه در اعتراض به/غیر شورش حداقل دو نفر سوار به من — من باید شبیه به نوعی از شکل قدرت و خواسته است که بازار بسته است ؟ همانطور که در آنها وجود دارد به فروشگاه به عنوان اگر آن را هر دوشنبه طبیعی.

من امیدوارم که برای این جامعه است که بعد از زمان برخی از دلقک نوشته های یک فراخوان برای یک "شورش" در رسانه های اجتماعی هیچ کس را نشان می دهد. به جز پلیس که به.

و پس از چند ماه از بیماری همه گیر و یک هفته از تظاهرات و خشم برحق بلکه آتش و خشم و شیشه های شکسته ما در واقع می تواند چند حالت عادی روزهای دوشنبه در اینجا و t وجود دارد.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب