کنگره نامزدها بحث مسائل مربوط به آن را نگه دارید صمیمی در انجمن آنلاین

دیو برمن فلوریدا امروزمنتشر شده 7:11 PM EDT Jul 10, 2020جمهوریخواه اسکات Caine و دموکرات جیم کندی متفاوت در بس

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

جمهوریخواه اسکات Caine و دموکرات جیم کندی متفاوت در بسیاری از مسائل. اما در میان چیزهای کنگره نامزدها در فلوریدا 8 منطقه موافق است که آنها می خواهند برای جلوگیری از وقت کنگره ایالات متحده لایحه Posey, R-رککلدگ از برنده هفتمین دوره دو ساله است.

کین چالش برانگیز است Posey در Aug. 18 جمهوریخواه اولیه در چه Posey اولین جمهوریخواه چالش اصلی پس از اولین اجرا خود را برای کنگره در سال 2008. برنده خواهد شد و در صورت کندی در Nov. 3 انتخابات عمومی.

کین ساکن ساحل Vero یک بازنشسته نیروی هوایی سرهنگ و خلبان جنگنده. او خدمت در نیروی هوایی برای 30 سال است.

بیشتر: بازنشسته نیروی هوایی سرهنگ به چالش Posey در ایران با کنگره اولیه

بیشتر: فضا, صنعت, مهندس برق جیم کندی در حال اجرا برای کنگره در مقابل وقت لایحه Posey

کندی ساکن جزیره مریت یک مهندس برق با ایران راه اندازی داد.

قبل از تبدیل شدن به یک عضو کنگره Posey خدمت 10 سال در شهرستان رککلدگ شورای هشت سال در فلوریدا خانه و هشت سال در فلوریدا سنا.

سه نامزد شرکت کننده در یک hourlong آنلاین فروم پنج شنبه شب به میزبانی فلوریدا امروز و TCPalm روزنامه ها در گنج ساحل, در همکاری با اتحادیه زنان رای دهندگان از فضای ساحل و شرقی ایالت فلوریدا در کالج.

منطقه 8 شامل همه بروارد و رودخانه شهرستان ها و بخش شرقی اورنج کانتی.

سه نامزد خطاب طیف وسیعی از مسائل از جمله بیماری همه گیر کوروناویروس, محیط زیست, بهداشت و درمان, مهاجرت اصلاحات, پلیس سوء رفتار و برنامه های فضایی. و آنها را نگه داشته فروم صمیمی با رسانهها در جهت مخالف نامزدها.

در اینجا به برخی از دیدگاه های آنها بیان شده در این فروم بود که تعدیل توسط فلوریدا امروز نامزدی ویرایشگر Isadora Rangel و TCPalm جامعه ویرایشگر لری Reisman:

Coronavirus

کندی گفت: دولت فدرال نیاز به بستن نقاط ضعف و افزایش شفافیت در آن Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند و دیگر برنامه های کمک به طوری که بیشتر کمک به خانواده ها و کسب و کارهای کوچک به جای شرکت های بزرگ است.

او به نام فلوریدا مزایای بیکاری سیستم "یک فاجعه ... برای بسیاری از مردم است که قرار شد از کار" که تا به حال مشکل درخواست و دریافت مزایای.

کندی به نفع گسترش زمان برنامه فراهم می کند که 600 دلار در هفته در فدرال کمک به کارگران بیکار به جای قرار دادن مردم به کار قبل از اینکه "ما در واقع باید این ویروس را تحت کنترل" — به خصوص اگر کارگران در دستمزد پایین و مشاغل کافی ندارند, بیمه سلامت. دومی سناریو کندی گفت: "فقط رفتن برای به دست آوردن بیشتر مردم کشته شدند."

کندی نیز گفت: همه چیز باید امن قبل از ارسال دانش آموزان به مدرسه است.

کین گفت: تمرکز باید بر روی incentivizing مردم را به بازگشت به کار هنگامی که آنها می توانید انجام دهید تا با خیال راحت در نتیجه تقویت اقتصاد "به عنوان تنها داشتن مردم نشستن در خانه خود."

"ما نیاز آمریکایی ها به انجام آنچه آمریکایی ها انجام و آن را به نوآورانه و در جامعه ما نیاز به انجام آن را با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است" کین گفت.

به نام او مراقبت عمل و 600 دلار در هفته در فدرال کمک های ارائه شده به کارگران بیکار "لازم شر."

کین گفت: علم در COVID-19 پژوهش "است که کمی مشکل واقعا به دنبال در حال حاضر از آنجا که شما می شنوید چیزی متفاوت از کسی های مختلف هر روز."

Posey گفت: 600 دلار در هفته بیکاری پرداخت در بالا از آنچه متحده خود را بیکار ساکنان (تا 275 دلار در هفته در فلوریدا) یک عامل بازدارنده برای برخی از مردم به دنبال یک کار جدید از آنجا که بسیاری از مشاغل پرداخت کمتر از آن.

"تنهایی ناامیدی و انزوا نیز باعث مرگ و میر" Posey گفت. "ما نمی توانیم اجازه درمان بدتر از بیماری است."

Posey نیز گفت: او از بازگشایی مدارس به عنوان به زودی به عنوان آن می تواند انجام شود با خیال راحت.

مهاجرت

کین گفت: ما نیاز به یک "دیوار ساخته شده به طوری که ما می توانیم امنیت مرز جنوبی."

کین گفت که او از "شایستگی مبتنی بر سیستم و نه یک خانواده مبتنی بر سیستم" برای مهاجرت قانونی. او همچنین گفت: باید وجود داشته باشد یک "اختیار تام" با همه گرفتن "یک مسیر به شهروندی."

"به منظور رسیدن به سلاح ما در اطراف مهاجرت اصلاحات ما باید بدانند که در این کشور به طور غیر قانونی" کین گفت. او گفت: یکی از رویکرد خود را به مهاجران غیر قانونی است که به "فشار آنها را به جایی که آنها آمدند."

Posey گفت که ایالات متحده نیاز به "به دست آوردن کنترل عملیاتی ما در مرز جنوبی" که در آن او گفت: وجود مواد مخدر در حال اجرا تفنگ-در حال اجرا و باندهای قاچاق انسان است.

کندی گفت: این مرز با مکزیک است بزرگترین مسئله با مهاجرت است. او گفت: مهاجران غیر قانونی هستند احتمال بیشتری برای ورود به ایالات متحده "از طریق فرودگاه های ما" و موعد در ویزا.

کندی مورد علاقه "یک رویکرد جامع تر و بهتر ویزا سیستم و بهتر مسیر به شهروندی برای مردم که در حال حاضر در اینجا."

پلیس اصلاحات

Posey گفت: او از تلاش برای علف هرز "بد سیب" در اجرای قانون و در حالی که همچنین با انتقاد از "خشونت اوباش" که شرکت در برخی از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و دیگر تظاهرات در برابر پلیس در آوریم.

کندی می گوید او می خواهد "بهتر صندوق پلیس به درستی." او گفت: که شامل داشتن بیشتر از تمرکز بر آموزش بهتر افسران پلیس از جمله در تماس است که شامل مردم, سلامت روان, اعتیاد به مواد مخدر و یا خانواده و مسائل مربوط به درگیری.

کین پشتیبانی از بیشتر بودجه برای حقوق پلیس و آموزش به طوری که آنها "بهتر آماده ... برای مقابله با این مسائل در دست است."

اگر شما آن را از دست رفته

ثبت فروم خواهد ماند در فلوریدا امروز Facebook صفحه: (facebook.com/Floridatoday) و پخش خواهد شد بعد از آن WEFS, Brevard عمومی-ایستگاه تلویزیونی توسط EFSC. برای اطلاعات در مورد چگونه برای پیدا کردن WEFS خود را televiions رفتن به easternflorida.edu/community-resources/wefs-tv/.

دیو برمن است که دولت سردبیر در فلوریدا امروز.

تماس با برمن در 321-242-3649 یا dberman@floridatoday.com. توییتر: @bydaveberman

پشتیبانی محلی نگاری: پیدا کردن ارائه می دهد برای مشترکین جدید در floridatoday.com/subscribe.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن