راهنمای چنگیزخان برای اسباب بازی بادی Excellence

قالبهای سه صفحهای که تعداد صفحات قالب و خط جدایش آنها بر اساس عواملی مانند تعداد حفرههای قالب، شکل قطعه پلاست

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

قالبهای سه صفحهای که تعداد صفحات قالب و خط جدایش آنها بر اساس عواملی مانند تعداد حفرههای قالب، شکل قطعه پلاستیکی، نوع ماشین تزریق، نوع مواد مصرفی و سیستم خروجی هوا و … در روش قالبگیری تحت فشار پودر یا ساچمهها یا قرصهای مواد در محفظه قالب ریخته میشود وبا بسته شدن قالب، تحت فشار و حرارت فرم قطعه دلخواه را میگیرد. این مواد به شکل دانه یا پودر در ماشین تزریق ریخته میشود. در فروشگاه دنیای اسباب بازی شما می توانید با مبلغ بسیار مناسبی یک اسباب بازی بادی، چه استخر آب و چه استخر توپ یا حتی پارک بادی برای کودک تان تهیه کنید. حال با توجه به این موارد شما می توانید به بهترین شکل ممکن خرید انواع اسباب بازی بادی را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید. به جز این موارد شما در یک سری از استخرهای بادی میتوانید امکاناتی را مشاهده کنید که برای کودک حس فوق العاده ای را ایجاد میکند. این کلبهها از آن دسته وسایلی هستند که میتوانند کودکان را برای ساعات طولانی سرگرم کنند. چادرهای بادی میتوانند نقش خانه های مستقل کودکان را نیز ایفا کنند.

به همین دلیل پزشکان برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات تعادلی استفاده از اسباب بازی بادی کودکان نظیر استخرهای بادی توپ را برای بچهها توصیه میکنند. از ویژگی های این وسیله بازی می توان به نصب آسان و قابلیت جابجایی آن اشاره نمود. سرسره بادی را می توان بدون آب یا با آب برای بازی کودکان و بچه های سنین پایین فراهم کرد. البته می توان از آنها نیز بر روی خشکی استفاده نمود. در قالبگیری تزریقی ماده ترموپلاست گرم محفظه قالب را پر میکند در این روش ماده ترموپلاست گرم و محفظه قالب سرد است که پس از تزریق مواد به شکل و فرم قالب در میآید و سخت میشود. این محصول منحصر به فرد چند کاره محصول شرکت اینتکس می باشد که یکی از پر طرفدارترینها در بین محصولات بادی کودک می باشد و دیواره این جامپینگ ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . این کیسه بکس بادی intex دارای مخزنی در زیر کیسه می باشد که حدود 1 لیتر آب در درون آن پر می شود وزن کیسه را سنگین کرده و در این حالت کیسه بکس به تعادل میرسد و در برخورد با هر گونه ضربه ای حرکت نکرده و در جای خود می ایستد.  Post w as gener᠎at ed by GSA Con tent Gen erat​or  Dem over​sion.

برای مثال استخر توپ با وجود ناهمواریهایی که در مسیر راه رفتن کودک ایجاد میکند، میتواند سبب تقویت تعادل شود. یکی از روشهای تولید، ساخت قطعات به وسیلهٔ موادی است که قابلیت تزریق در داخل حفره یک قالب را دارند. رزین پلاستیکی مذاب از طریق مذاب رو (Sprue) وارد می شود و از طریق راه گاه (Runner) و سپس گلویی (Gate) به داخل حفره (Cavity) راه پیدا می کند. مذاب رو یا گلوگاه (Sprue)، راه گاه (Runner)، گلویی یا دروازه (Gate) که هنوز به قطعه نهایی متصل هستند. لیست قیمت اسباب بازی های بادی در سایت تهران اینتکس نمایندگی اینتکس موجود بوده و روی هر کالایی که مد نظر شماست کلیک کرده تا وارد بخش و صفحه ان محصول شوید برای سفارش میتوانید کد کالا را یادداشت کرده و یا به صورت اینترنتی آنرا خرید و سفارش دهید. کیفیت و مقاومت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز بسیار بالا و مرغوب می باشد و همین امر سبب شده تا محصولات این شرکت به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد.  Post w᠎as gen​erat​ed ᠎with  GS A Conten᠎t Generato r DEMO!

به ویژه در مورد وسایل بادی کودکان کیفیت حرف اول را می زند و نباید شاهد نشت هوا از این وسایل باشیم. چین ۲۸۹ مدال (۱۳۲ طلا، ۹۲ نقره و ۶۵ برنز) کسب کرد و برای دهمین بار در تاریخ بازیهای آسیایی، قهرمانی را از آن خود کرد. در عین حال این روش برای تولید انبوه نیز بسیار مناسب است. در مواردی از قالبهای تک حفرهای استفاده میشود که مقدار تولید قطعه پلاستیکی محدود باشد؛ بنابراین طراحی و ساخت قالبهای تک حفرهای از نظر زمان ساخت و مسائل اقتصادی - ارزانتر تمام خواهد شد. چند نمونه از از این دسته وسایل بازی هستند. این محصول به علت بادی و نرم بودن کوچک ترین مشکلی برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد و برای رشد مهارت های حرکتی کودک بسیار مناسب است. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با بازیهای بادی آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی نیکی نک یک انتخاب مناسب برای خرید تجهیزات بازی بادی متنوع موجود در بازار می باشد.  Po​st was created with t​he help ᠎of GSA Cont᠎ent ᠎Ge nera tor DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن