تظاهرات مخالفان جنگ در ساحل گنجینه مرکز میدان در جنسن بیچ به عنوان اجرای قانون سازمان دیده بان نزدیک

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:55 PM EDT Jun 1, 2020جمعیت حدود 40 معترضان با حضور در ساحل

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

جمعیت حدود 40 معترضان با حضور در ساحل گنجینه مرکز میدان در جنسن بیچ گفته بودند به ترک و یا در صورت بازداشت با توجه به Martin County Sheriff ویلیام اسنایدر.

"ما فقط به آنها گفتم به ترک و یا آنها را دستگیر و برای خاطی," اسنایدر گفت. "ما به آنها گفتم این بود که مالکیت خصوصی و آنها مجبور به ترک."

آه-حمل معترضان برخی از شعار "دست ها بالا نمی شوت" نقل مکان کرد و به یک جاده است که محافل بازار.

رسانه ها دور نگه داشته شدند از معترضان که ایستاده در خارج از یاقوت سهشنبه رستوران در نزدیکی ورودی اصلی.

معلوم نیست چگونه این جمعیت ممکن است رشد کند.

در پایین حرکت به دنبال خبرنگاران در صحنه در توییتر

بازار در اعتراض روز شنبه به دنبال چندین تظاهرات یکشنبه در امتداد ساحل گنجینه که در آن صدها نفر از مردم جمع آوری شده در استوارت, ساحل Vero و فورت پیرس به صورت مسالمت آمیز تظاهرات در واکنش به مرگ جورج فلوید, 46, در مینیاپولیس در هفته گذشته و زندگی مهم مبارزه است.

برای هفتمین روز در سراسر کشور هزاران نفر از مردم به خیابان آمده اند. مینیاپولیس, لوس آنجلس, شیکاگو و آتلانتا در میان شهرستانها وضع حکومت و سعی در سرکوب این تحول باعث فلوید مرگ نابرابری نژادی و خشونت پلیس. غرب پالم بیچ تصویب مقررات منع رفت و آمد یکشنبه شب.

فلوید یک آفریقایی-آمریکایی مظنون در عبور از پول تقلبی که گفته شد به لحاظ جسمی در برابر افسران بازداشت شده بود توسط پلیس, مارس 25. یک افسر زانو در گردن او در مینیاپولیس خیابان برای حدود 9 دقیقه است. فلوید بعد از آن درگذشت.

تمام چهار افسران درگیر در این حادثه شده است اخراج از مینیاپولیس اداره پلیس. افسر که به زانو در Floyd, Derek چوین دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس.

وکیل برای جورج فلوید خانواده بنیامین Crump گفت: دوشنبه مستقل کالبد شکافی "مشخص است که خفگی از فشار پایدار بود علت" فلوید مرگ در یک حادثه است که موجب تنش تظاهرات و خشونت در سراسر کشور.

مستقل کالبد شکافی: جورج فلوید درگذشت از 'خفگی از فشار پایدار'

جورج فلوید تظاهرات: تظاهرات مسالمت آمیز پاپ تا بر روی گنج ساحل به صدها نشان می دهد

اسنایدر گفت: او تصمیم گرفت به جای معاونان او در هشدار از جمله اعضای بسیار آموزش دیده واکنش سریع تیم پس از یادگیری یکشنبه وجود دارد تماس در رسانه های اجتماعی برای اعتراض به جمع آوری در ساحل گنجینه مرکز میدان.

"ما در حال گرفتن آن بسیار جدی است. در روز امروز و سن با رسانه های اجتماعی که آنچه در آن است ... آن را سخت را برای صدها نفر از مردم برای دریافت اطلاعات" اسنایدر گفت. "ما در طول تاریخ دیده می شود که گاهی اوقات مردم فراموش پاسخ به این تماس به عمل است. بنابراین این امر می تواند غیر مسئولانه برای ما نه آن را به طور جدی."

او ایستاده بود و با هر کسی حق اعتراض مسالمت آمیز اما نه به تحریک خشونت, او گفت:.

"یکی از مهم ترین حقوق است حق آزادی بیان و اگر مردم می خواهند به نگه داشتن علائم و اعتراض به بی عدالتی که آنها آن را ببینید ... من که محافظت راست و من به شما ایجاد یک محیط امن برای آنها" اسنایدر گفت. "اما اگر آنها را ترک که در تظاهرات مسالمت آمیز و ارتکاب جرم دستگیر میکنیم تا آنها را به عنوان ما را از هر گونه قانون نقض شود."

اسنایدر بیش از حد می توانید درخواست مأموران اجرای قانون و منابع از همسایه کلانترها و سازمان های پلیس. او در حال حاضر صحبت به سنت لوسی County Sheriff کن ریمل مژه و ابرو و پالم بیچ شهرستان کلانتر ریک Bradshaw, او گفت:.

ریمل روز دوشنبه گفت: نمایندگان در حال آماده برای کمک به اگر اسنایدر ساخته شده در درخواست.

آن خواهد بود تا به اسنایدر گفت: برای شناسایی منابع مورد نیاز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن