ممتاز پدر و مادر می تواند به نگه داشتن بچه ها در صفحه اصلی این سقوط اما آنچه در مورد هر کس دیگری ؟ | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:42 AM EDT Jul 27, 2020ما تا به حال به تصمیم گیری, اما ما نمی

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

نظر

ما تا به حال به تصمیم گیری, اما ما نمی تواند تصمیم گیری کند.

بنابراین ما اجازه دهید آن را به تمام راه را به روز مهلت. در نهایت ما ماشه کشیده.

من 10 ساله افزایش پنجم-درجه پسر خواهد شد بازگشت به کلاس درس در این پاییز.

من 13 ساله افزایش کلاس هشتم دختر را در خانه بمانند.

آن مشقت بار تماس بگیرید و من مطمئن هستم که ما "حق" انتخاب.

یکی از چیزهایی که من می دانم هر چند — صدها نفر از هزاران نفر از فلوریدا پدر و مادر هستند و این همان قایق چکه کن.

در ژوئیه 20, پدر و مادر در سنت لوسی مدارس دولتی تا به حال به را انتخاب کنند; Martin County پدر و مادر بود تا ژوئیه 24. اما زود پاسخ دهندگان در هر دو منطقه به شدت تصمیم به فرستادن بچه های خود را به کلاس درس.

در ژوئیه 16, St. Lucie مسئولان مدرسه تا به حال بدست 34,000 پاسخ — و 75 درصد نشان داد دانش آموزان را به محوطه دانشگاه.

همانطور که از جولای 21, 69.5 درصد از Martin County پاسخ دهندگان می خواست خود را دانش آموزان در کلاس درس.

بیشتر: St. Lucie مدارس تاخیر باز با توجه به COVID-19

بیشتر: ویروس دهید رودخانه هند مدارس عقب راندن تاریخ شروع

این مرا شگفت زده به عنوان بسیاری از پدر و مادر ما می دانیم در حال نگه داشتن بچه ها خود را در خانه با اکراه شاید و درک که آنها در حال فدا کردن جنبه های حیاتی از آموزش و پرورش فرزندان خود.

اما ترس از COVID-19 و امکان گسترش در محوطه دانشگاه و سپس به خانه بود فقط بیش از حد قوی است.

گوش دادن به این پدر و مادر به همراه پچ آنلاین من می خواهم بدست تصور این بود که قریب به اتفاق تمایلات; که اکثر پدر و مادر را به بچه های خود را در صفحه اصلی این سقوط.

اما شاید که مورد تایید تعصب از من گوش دادن به بلندترین صدای — کسانی که اصرار دارد به عنوان مثال رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و فلوریدا آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران هستند که بی پروا برای باز کردن مدارس در تمام این سقوط.

چرا که در تمام طول آن روشن بود بسیاری از والدین نه تنها می خواهید بچه های خود را برای بازگشت به کلاس درس — اما باید آنها را به.

پدر و مادر که باید به کار. که نمی تواند خانه را به مطمئن شوید که بچه(ع) در واقع "حضور" کلاس های مجازی و یا درک درس.

برای استفاده از این کلمه از لحظه ای که آنها نمی باید "امتیاز" کار از خانه از داشتن ironclad مراقبت از کودک و یا مالی به اندازه کافی امن است که مادر یا پدر یا هر کس می تواند یک مادر اقامت در خانه نگهبان.

"ممتاز" پدر و مادر به سادگی باید گزینه های بیشتر. ترس از COVID-19? سپس نگه داشتن بچه(ع) صفحه اصلی. مطمئن شوید که شما را مجبور به سوار گله آن شما نیاز به تلاش بیشتر خود را در بخشی اما شما وجود دارد; شما می توانید آن را انجام دهید.

بیشتر: به عنوان شروع مدرسه آنلاین پدر و مادر نیاز به مطالعه بر روی 'همه گیر غلاف' – و معنی آنها به صورت سهام

اگر شما برای رفتن به محل کار — اگر شما از دست دادن درآمد یا شاید حتی کار خود را با نمایش; اگر شما نمی باید اعتماد مراقبت از کودک — چشم انداز به نظر می رسد بسیار متفاوت است.

ما ممکن است این نگرانی ما می گویند این عادلانه نیست به زور پدر و مادر به فرستادن کودکان خود به مدرسه اما چگونه می توانیم درمان آن ؟ چگونه می توانیم نیروی خرده فروشی و یا دیگر کارفرمایان برای اطمینان از پدر و مادر — کارکنان خود را — تا به حال هر روز از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر و یا هر آنچه در آن است ؟

واقعیت ساده, من فکر می کنم DeSantis و کورکوران درک اما بیان خوب است که بسیاری از والدین نیاز مدارس باز است. آنها به ساختار زندگی خود را در اطراف خود بچه های مدرسه برنامه. منفجر کردن که برنامه — به هر دلیل — و شما پرتاب یک میمون آچار به ماشین آلات از زندگی خود را.

بیشتر: می تواند کودکان و نوجوانان گسترش coronavirus? 'قطعی بدون شک – بله' کارشناسان می گویند

اما این تنها دلیل پدر و مادر در حال ارسال بچه خود را(بازدید کنندگان) بازگشت به کلاس درس.

به من اشاره کرد که قبلا "آموزش از راه دور" کار نمی کند برای من 10 ساله و پسر سال گذشته است. او حضور مارتین مدارس شهرستان و مقامات می گویند که یادگیری آنلاین در این سال خواهد بود بهتر و دقیق تر.

شاید; اطمینان حاصل کنید. اما واقعیت این است که پسر من نیاز به ساختار تنها حضور فیزیکی ارائه می کنند. او باید در یک کلاس درس با همسالان خود با معلم جلو فرماندهی و توجه خود را. این است که چگونه او می آموزد به طور موثر.

و اما "بهتر" را آنلاین تجربه یادگیری ممکن است در پاییز امسال نسبت به بهار گذشته, آن را نمی خواهد به اندازه کافی خوب برای من ،

آیا ما می خواهیم به افشای او را به خطر ممکن است از COVID-19? هیچ. اما نگه داشتن او را به خانه ما احساس را کاهش دهد و آموزش و پرورش خود را. احتمالا کاهش دهد آینده خود را به عنوان من گمان مجازی آموزش ادامه خواهد داشت یا تلقی می شود لازم است کل سال تحصیلی.

در صورتی که مورد, و او آن را انجام تمام آنلاین, این می تواند از دست رفته سال را برای او.

ما مایل به قبول آن است.

و گوش دادن به عنوان یک بازمانده سرطان با آسم و فشار خون بالا من در معرض خطر بالا از COVID-19. ما به طور کامل آگاه از این واقعیت که او می تواند از رفتن به مدرسه آن را گرفتن و آوردن آن به خانه. ما امیدوار پروتکل های جلوگیری از آن. اما من حدس می زنم ما را ببینید.

این روزها این انتخاب ایده آل برای هیچ کس. اما این که چرا آن را کلیدی برای مدارس — برای خود دولت به ارائه پدر و مادر با گزینه های.

و بنابراین برای کسانی که می خواهم اصرار وجود دارد تنها یک مسئول گزینه — نگه داشتن مدارس بسته — من می خواهم بپرسم چه در مورد کسانی که پدر و مادر کسی که کار می کند ؟ آنچه را که قرار است انجام دهید ؟ و نه "آن را کشف کردن" نیست ،

واقعیت این است که هیچ راه حل ساده برای هر کسی است. برخی را انتخاب کرده اند چه آنها می تواند انتخاب دیگران آنچه را که آنها تا به حال به را انتخاب کنید و برخی از آنچه را که آنها احساس آنها باید انتخاب کنید از طرف بچه های خود را.

حوادث هنوز هم می تواند نیروی بسته شدن تمام مدارس این سقوط. اما در حال حاضر تنها وجود دارد نه یک اندازه متناسب با تمام راه حل است.

و همه ما باید برای مقابله با آن — بهترین ما می توانیم

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن