سازمان از تایید به سرنگونی 3 سباستین اعضای شورا می گویند که آنها به اندازه کافی جمع آوری طومار امضا

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 11:45 AM EDT 28 مه سال 2020سباستین — سازمان از یک عمل سیاسی کمیته به د

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

سباستین — سازمان از یک عمل سیاسی کمیته به دنبال سرنگونی سه سال اول اعضای شورای شهر از دفتر می گویند که آنها به دست آورد بیش از 7400 امضا در یاد دادخواست در کمتر از 48 ساعت.

تریسی کول یکی از بنیانگذاران تایید شده همراه با سباستین ساکن کریستوفر Nunn گفت: شورای شهر در جلسه روز شنبه این داوطلبان در Riverview Park هفته گذشته در بر داشت حمایت فوق العاده ای از عموم مردم برای به یاد بیاورید تلاش.

"ما داده شد 30 روز به حدود 6,000 (امضا) و در 47 ساعت ما رو از 7400 گفت:" کول که نمایش داده می شود جعبه امضا دادخواست در ورودی عمومی بخشی از جلسه شورای. "این صدای سباستین."

در مارس 18, شهردار اد داد به طور ناگهانی لغو شد یک هیئت مدیره از تنظیم ملاقات در حال وقوع در طول یک جلسه شورای شهر. او سپس لغو تمام شهرستان جلسات با استناد به یک دولت محلی اضطراری بیش از COVID-19 بیماری همه گیر.

در مارس 22 — همان روز یک جلسه شورای شهر لغو شد — عضو شورای دامین Gilliams معاون شهردار چارلز Mauti و Councilwoman پاملا parris در قفل شهرستان سالن درهای قفل شده است و در پشت آنها و خود برگزار شد جلسه شلیک شهرستان مدیر پل کارلایل دادستان شهرستان مانی ارژنگی و شهر کارمند جانت ویلیامز. آنها همچنین انتخاب Gilliams شهردار.

بیشتر: آیا سباستین شورای شهر واقعا ملاقات کرد ؟

اقدامات صورت گرفته در آن جلسه اعلام شد نامعتبر در طول یک جلسه قبل از مدار قاضی جانت Croom, که او نیز دستور داد که شورای به از سرگیری جلسات آن.

برگزاری یک جلسه دولت در پشت درهای بسته و بدون اجازه می دهد مشارکت عمومی تخطی از دولت آفتاب قانون است. دادستانی هنوز در حال بررسی است که مارس نشست.

بیشتر: قاضی: جلسات باید ادامه

Mauti انتظار می رود که در دادگاه هفته آینده به اعتراف به گناه به مدنی نقض جلسات عمومی قانون است که حامل مجازات از جریمه نقدی تا 500 دلار است. اتهامات واصل شده اند در برابر هر دو Gilliams یا parris در به تاریخ.

توسط قانون دولت و مقامات منتخب نمی تواند به یاد می آورد تا آنها را در خدمت یک چهارم از مدت خود را. Gilliams, parris در و Mauti آن Nov. 20.

به زور به یاد بیاورید از هر عضو شورای سازمان باید جمع آوری دادخواست امضا equaling حداقل 10 درصد از سباستین ثبت نام رای دهندگان. در آخرین انتخابات این شهر به 19,949 ثبت نام رای دهندگان.

این درخواست در حال ارسال به شهرستان کارمند که آنها را به جلو به لسلی قو شهرستان سرپرست از انتخابات است. دادخواست تایید شده برای تعیین اگر امضاء کننده قانونی ساکن شهرستان و ثبت نام برای رای دادن.

بیشتر: Reisman: احترام مورد نیاز در Sebastian جلسات شورای شهرستان

کول گفت: گروه او خواسته است برای سه به استعفا به طور داوطلبانه به جای صورت به یاد می روند. اما اگر آنها حاضر او گفت: این گروه ادامه خواهد داد و تلاش خود را برای حذف آنها را از دفتر به "صرفه جویی در این شهر".

"شما را شکسته یک اعتماد است که هرگز تعمیر هرگز" گفت: Cole. "ما در حال دادن به شما یک انتخاب بیشتر شما می توانید استعفا و نجات شهروندان هزینه و زمان از داشتن شما به یاد می آورد. شما می تواند مراقبت از خود را قانونی گلایه; چرا ما باید کشیده طریق حقوقی خود را میکشید و نگه داشتن شما پرداخت تمام طول راه."

بی کفایتی یکی از هفت زمینه را برای به یاد بیاورید از انتخاب رسمی تحت قوانین ایالتی. دیگران تخلفات, misfeasance غفلت از وظیفه مستی دائمی ناتوانی در انجام وظایف رسمی و محکومیت جنایت مربوط به فساد اخلاقی.

در طول هفته گذشته درخواست درایو در ریورویو پارک Gilliams نشان داد تا در پارک با یک تصادف تعقیب درهم bullhorn ادعا گروه دریافت نکرده اند یک مجوز برای استفاده از پارک. اما شهرستان های اوقات فراغت خدمات مدیر برایان بنتون گفت: این گروه آیا درخواست برای اجازه به استفاده از پارک دوشنبه از طریق جمعه, مارس 20 تا 24 است که هزینه $106.50 یک روز برای گروه های کمتر از 300 نفر است.

بیشتر: Sebastian شورای ملاقات برای اولین بار در 2 ماه

مردم هنوز هم مجاز به استفاده از این پارک حتی اگر یک گروه به خرید یک مجوز بنتون گفت: مگر آنها که مخل. آنها را می توان توسط پلیس شهر اگر آنها باعث اختلال.

Gilliams ادعا می کند که در 16 ماه مه بیش از 100 نفر نشان داد تا در پارک برای دیدار با فراخوان سازمان, اما آنها اجازه. او می خواست به ترک پارک های شهرستان افسران پلیس.

Gilliams خواسته است سباستین اداره پلیس برای انجام تحقیقات برای تعیین اگر حذف او قانونی بود.

به نگه دارید تا با اخبار ارتباطات مانند این, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن