از دست رفته شناگر عنوان ورو بیچ دبیرستان ارشد; های متعدد آژانس ادامه جستجو

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:02 AM EDT مارس 15 سال 2020جنسن بیچ — جستجو ادامه داد: روز شنبه

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

جنسن بیچ — جستجو ادامه داد: روز شنبه برای ورو بیچ دبیرستان ارشد که در گذشته دیده می شد شنا بعد از ظهر چهارشنبه یک جنسن بیچ پارک.

Lenton "Ty" بخش 18 از پورت سنت لوسی گذشته دیده شده توسط یک دوست, چهارشنبه حدود 4:30 بعد از ظهر در حدود 150 متری خاموش Dollman پارک Beachside 9200 S. اقیانوس رانندگی در جنسن بیچ.

از صبح روز جمعه گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا گفت: این جستجو 610 مربع مایل دریایی هوایی قایق های کوچک و برش.

سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر و فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون نیز کمک به جستجو.

بیشتر: مسئولان به دنبال مرد گمشده در آبراه نزدیک جنسن بیچ پس از چهار شنبه

با توجه به حادثه گزارش از سنت لوسی شهرستان کلانتر, گشت و گذار شرایط روز Ward ناپدید "شد شدید با بالا سمت شرق باد" و "آب بسیار متلاطم با امواج بالا شکستن چندین بار قبل از رسیدن به ساحل."

"بدیهی است که آن را بسیار ویرانگر به شنیدن این که یکی از ما ورو بیچ سالمندان دبیرستان از دست رفته است" Indian River County Schools سخنگوی Cristen Maddux گفت.

بیشتر: پورت سنت لوسی پلیس گم شده 16-year-old boy

Maddux گفت: پدر و مادر یک تماس جمعه در مورد بخش ناپدید شدن است. اطلاعات ارائه خواهد شد در چگونه دانش آموزان متاثر از این حادثه را می توانید دریافت مشاوره از طریق تلفن.

این داستان به روز خواهد شد.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن