با در اختیار داشتن ویباکس به چه دست آورد های در بازی فورتنایت می رسیم؟

اگر تا حدودی با بازی های آنلاین آشنایی داشته باشید حتما می دانید که در هر بازی نوعی سکه درون برنامه ای وجود دا

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

اگر تا حدودی با بازی های آنلاین آشنایی داشته باشید حتما می دانید که در هر بازی نوعی سکه درون برنامه ای وجود دارد که اقدامات مربوطه در بازی به وسیله آن انجام می گیرد. این سکه ها را در بازی فورتنایت ویباکس می نامند که با دسترسی به آن ها می توانید به امکانات مختلفی دسترسی پیدا کنید.

اگر می خواهید اقدام به تهیه و خرید ویباکس فورتنایت به دو روش پولی و رایگان بکنید، می توانید این فرایند را انجام دهید. در روش پولی شما از طریق فروشگاه های درون برنامه ای با پرداخت هزینه مقداری ویباکس دریافت می کنید اما در روش رایگان با پیاده سازی استراتژی قوی در بازی می توانید به امکانات مختلفی دسترسی پیدا کنید و این به مهارت شما بستگی دارد نه چیز دیگری.

خود را به لباس های جنگی مجهز کنید!

گاهی ممکن است لباس های جنگی که شما پوشیده اید مناسب جنگیدن در یک مبارزه نباشد و نیازی به امکانات ویژه تری داشته باشید. طراحی بازی فورتنایت به این طریق است که امکانات ویژه ای در قالب لباس های تجهیز شده در اختیار گیمر قرار می گیرد. شما باید بر حسب توان رقیب، مقدار سکه ای که دارید و نیز هدف خود از مبارزه اقدام به خرید آن ها کنید.

به سلاح های پیشرفته مجهز شوید

گاهی ممکن است رقیب شما به حدی مجهز باشد که توان شما برای مبارزه با او کفایت نکند. در این مواقع شما با بررسی تجهیزات حریف و نقشه ای که در ذهن دارید، باید به سراغ سلاح های پیشرفته تر بروید و آن ها را برای خود ذخیره کنید. با این کار شما قدرت مانور بیشتری را در رویارویی با حریف خواهید داشت.

 سلاح های فوق پیشرفته به دست آورید

گاهی برخی از بازی ها که گیمر های سرشناس در آن ها وجود دارند به سطح بسیار بالایی می رسد که ممکن است یک گیمر تازه وارد از پس آن برنیاید. برای رسیدن به سلاحی که قدرت فوق العاده ای به شما دهد، نیاز به پرداخت تعداد بسیار زیادی سکه دارید. بنابراین باید از قبل به اندازه ای برای خود سکه ذخیره کرده باشید که در صورت مواجهه با چنین چالشی، به راحتی بتوانید خود را وفق دهید.

خود را به لیگ برسانید

قابلیت جذابی که در بازی فورتنایت فراهم شده است، امکان برگزاری لیگ های معتبر است. در این لیگ ها چندین تیم قدرتمند شرکت کرده و در آن به رقابت می پردازند. مزیت شرکت در این تورنمنت ها این است که تجربه زیادی کسب می کنید و نیز می توانید سکه های زیادی را به دست آورید. البته فراموش نکنید که برای شرکت در این رویداد ها باید به اندازه کافی ویباکس برای خرج کردن داشته باشید.

محبوبیت بازی فورتنایت

 

بازی فورتنایت به دلیل طراحی و گرافیک بسیار عالی که دارد به عنوان یکی از بازی های آنلاین مطرح دنیا شناخته شده است. سبک اکشن فورتنایت خود دلیلی برای جذابیت و در نهایت پیدا شدن سر و کله گیمرهایی است که دارای روحیه ای مبارزه طلب هستند. فانتزی های قرار داده شده در بازی، رقابت آنلاین، برگزاری تورنمنت های هیجانی و ... از دیگر دلایل محبوبیت فورتنایت در میان کاربران است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن