مارکو جزیره وسط مدرسه نام جدید اصلی; با تشکر زمان 'well-loved' رهبر

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 9:18 AM EDT مه 1 سال 2020مارکو جزیره منشور مدرسه مدیره به نام میشل ویلر

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

مارکو جزیره منشور مدرسه مدیره به نام میشل ویلر به عنوان اصلی پس از جورج Abounader این مدرسه در زمان رهبر اعلام بازنشستگی خود را در اوایل این سال است.

ویلر مدرسه دستیار اصلی از سال گذشته شروع خواهد شد در نقش جدید خود جولای 1, با توجه به انتشار اخبار.

"من واقعا افتخار برای این فرصت را به عنوان اصل در جزیره مارکو منشور Middle School," او نوشت: در انتشار.

"من مشتاقانه منتظر به کار با اعضای جامعه و خانواده ها و دانش آموزان و معلمان برای اطمینان از تداوم کیفیت بالا آموزش و پرورش مترادف با مارکو جزیره منشور مدرسه."

قبل از آمدن به مارکو جزیره ویلر بود دستیار مدیر برنامه درسی و آموزش در باتلاقی مدرسه شهرستان به مدت چهار سال.

در سال 1998 چرخ شروع به تدریس در مدرسه منطقه از ذغال سنگ شهرستان و بعدها خواندن مربی و مدیر ورزشی. او در حال حاضر ثبت نام در دکترا از برنامه آموزش و پرورش که در آن او در حال تکمیل پایان نامه فاز.

"میشل که یکی داوطلب جامعه و عالی رابط" به عنوان اظهار داشت: در انتشار اخبار.

Abounader بازنشسته خواهد شد 30 ژوئن پس از یک عمر آموزش و مدیریت.

"جورج بوده است و مدیر و مدیر عامل شرکت مارکو جزیره منشور مدرسه برای 21 سال و مشغول به کار سخت برای اطمینان حاصل شود که MICMS شده است دارای مدرسه برای 19 سال گذشته" با توجه به انتشار اخبار.

در طول تصدی خود در این مدرسه به دست آورده است "اجرای بالا مدرسه" و "مدرسه عالی" نامگذاریهای از فلوریدا وزارت آموزش و پرورش.

هیئت مدیره را هماهنگ یک جشن برای کل جامعه به افتخار Abounader "هنگامی که این نگرانی با COVID-19 را تلف" با توجه به این مدرسه است.

"Tarik Ayasun رئیس هیئت اجرایی آرزوها برای بیان خود را با تشکر و قدردانی از آقای Abounader برای خدمات خود را نه تنها به عنوان, اصلی, اما به عنوان یک حامی بزرگ آموزش و پرورش, رفتار خوب و بی حد و حصر مشارکت جامعه."

عمر رودریگز Ortiz جامعه خبرنگار ناپل اخبار روزانه و مارکو عقاب. او را دنبال کنید در Twitter و Instagram به عنوان @Omar_fromPR و on Facebook. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن