ماندالا ایجاد کرد قصد دارد خانه ها و هتل ها و فروشگاه ها در چند وجهی توسعه جامعه

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:06 PM EDT مارس 14 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — توسعه دهندگان ا

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — توسعه دهندگان از یک پیشنهاد 199-واحد جامعه تصور یک محله که در آن مردم می تواند راه رفتن به فروشگاه موج به همسایگان در امتداد مسیرهای پیاده روی و کار کردن بدون نیاز به ترک فوری جامعه است.

ماندالا روستای 79 هکتار توسعه ارائه شده در گوشه شمال غربی 53 خیابان و 58 Avenue همچنین می تواند یک مکان برای گردشگران به اقامت در هتل توچال و یا شرکت در کنفرانس گفت: معمار ریچارد Bialosky که با دیوید Ederer است طراحی این پروژه است.

"ما می خواهیم برای ایجاد حس مکان و حس جامعه" او گفت:.

رفت و آمد مکرر در هنگام تکمیل می شوند و داخلی رفت و آمد مکرر در شهرستان, او گفت:. خانه ساخته خواهد شد با انرژی خورشیدی جزء او گفت:.

"چه ما در حال تلاش برای تنظیم یک پارادایم جدید در Indian River County" Bialosky گفت.

پیشگامانه هنوز ماه دور اما آن را در حال حاضر جلب توجه از آن می شود ، در ماه ژانویه ساکنان در نزدیکی تحولات ابراز نگرانی کمیسیون شهرستان ها در مورد افزایش سر و صدای ترافیک و آنچه آنها به عنوان ناسازگاری خانه در کنار یک هتل طراحی شده برای گردشگران است.

قبل از هر گونه ساخت و ساز آغاز می شود یک برنامه دقیق تر از جمله ساختمان طرح و طراحی باید با تصویب این شهرستان برنامه ریزی و منطقه بندی هیئت مدیره گفت: Ryan Sweeney رئیس فعلی توسعه Indian River County است.

توسعه دهندگان هنوز هم در حال کار بر روی صفحه اصلی قیمت و هزینه های Bialosky گفت.

بیشتر: استوارت توسعه یک گام به دور از تصویب نهایی

بیشتر: هواپیماهای بدون سرنشین تصویری: خرید و فروش خانه در ظهور دوباره 10 سال پس از سقوط مسکن

بیشتر: به عنوان ميانه اجاره خانه ارزش ادامه به افزایش مسکن مقرون به صرفه است که سخت تر برای پیدا کردن

در ماه ژانویه این شهرستان کمیسیون تایید rezoning پروژه 79 هکتار از کشاورزی به مسکونی. همچنین مصوب شد طرح مفهومی برای 88 خانه های تک خانواری و 111 چند خانواده واحد رفت و آمد مکرر هتل و ساحل خرده فروشی و فروشگاه های مواد غذایی, یک سالن ورزشی و مرکز سلامتی و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در سراسر جامعه.

مخلوط کردن خانه با کسب و کار و فعالیت های گردشگری است که جدید نیست. این مفهوم که استفاده شده است برای 30-40 سال در فلوریدا گفت: تیم Chapin دانشگاه ایالتی فلوریدا برنامه ریزی شهری استاد و دین از FSU دانشکده علوم اجتماعی و سیاست عمومی.

"زمانی که آنها به نوبه خود از آنها دارایی های فوق العاده ای به جامعه" Chapin گفت. "موفق محله در حال یک چیز فوق العاده برای جامعه است."

وجود دارد افزایش پایه مالیاتی و ساکنان محل کار و صرف پول خود را در کسب و کارهای محلی است.

این ایده نیست منحصر به فرد این شهرستان, یا, مقامات گفت.

Pointe غرب 600 هکتار جامعه حالت خاموش جاده 60 در غرب رودخانه هند دارای یک طرح مشابه که مخلوط مسکونی با تجاری استفاده می کند مانند یک مرکز کمک زندگی می کنند. یک هتل گنجانده شد در وست پوینت طرح اما هرگز ساخته شده بود Sweeney گفت.

گرند هاربر بین ایالات متحده 1 و رودخانه بلوار همچنین شامل یک مارینا و زندگی کمک تسهیلات مخلوط با خانه Sweeney گفت. در شمال, SpringHill Suites ورو بیچ در رودخانه هند بلوار. این هتل بخشی از گرند هاربر اما تقریبا مجاور به جامعه Sweeney گفت.

هنوز هم نه همه این نوع از جوامع موفق Chapin گفت. هنگامی که یک توسعه دهنده بالاتر از واقعیت بازار برای این مفهوم وجود دارد امکان این پروژه از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است. توسعه و سپس در سمت چپ با پوسته خالی از ساختمان Chapin گفت.

"توسعه دهنده طول می کشد مالی و ضرب و شتم" Chapin گفت. "شما را تا پایان با فرصت های از دست رفته با یک شکست خورده توسعه است."

بسیار بستگی دارد که آیا وجود یک بازار برای چنین توسعه Chapin گفت.

"در نهایت آن تمام می شود را به وجود تقاضای کافی برای محصولات," او گفت:.

در حال حاضر وجود دارد هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا در Indian River County, Chapin گفت او نه نگاه در جزئیات مالی ماندالا ایجاد کرد. بر اساس یک نگاه مختصر در برنامه Chapin گفت: توسعه می تواند اثبات مفید برای شهرستان است.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن