Lassen Wolf Pack دولت را تنها شناخته شده خانواده می دهد تولد به نوزادان برای چهارمین سال متوالی

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:55 AM EDT Jul 21, 2020این Lassen Wolf Pack, اعتقاد بر این بود که تنها

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

این Lassen Wolf Pack, اعتقاد بر این بود که تنها شناخته شده گرگ خانواده باقی مانده در کالیفرنیا به هنگام تولد به یک بستر جدید از نوزادان برای چهارمین سال متوالی در سال 2020 است.

جدید بستر حداقل هشت نوزادان آوردن بسته مجموع 14 عضو دارد. دیگران در این بسته شامل یک مادر و پدر و چهار "subadult گرگ" از بسته قبل از لاشبرگ.

"این آنهایی که کمی امید به هر کسی که می خواهد برای دیدن گرگ دوباره در مکان این حیوانات زیبا و یک بار به نام صفحه اصلی" گفت: Amaroq ویس ارشد گرگ مدافع در مرکز تنوع زیستی ساخته شده است که اعلام دوشنبه.

نوزادان' پدر پیوست و بسته به تازگی پس از بسته اول پرورش مرد ناپدید شده در تابستان گذشته با توجه به مرکز. اصلی بسته بود خاکستری-رنگی گرگ که نبوده است از ماه ژوئن 2019.

همانطور که از پاییز گذشته بسته به حال و کشاورزی یک subadult گرگ از سال 2018 بستر و چهار نوزادان از سال 2019 بستر. زن دیده می شد در اوایل این سال با یک مرد گرگ با توجه به این مرکز است.

در این سال هشت نوزادان حداقل چهار مرد و دو زن هستند, آزمایش ژنتیکی نشان می دهد. تست ایجاد شده است که سیاه نر بالغ گرگ پدر این آخرین بستر. کارشناسان در حال تلاش برای تعیین بسته از مبدا به گفته این مرکز است.

این Lassen بسته کالیفرنیا دوم تایید گروه در نزدیک به 100 سال به این مرکز است. این شستا بسته یک خانواده هفت تایید شد در سال 2015 اما تا سال 2016 به حال "به طرز مرموزی ناپدید شد."

این Lassen بسته شد برای اولین بار تایید کرد در سال 2017. آن را تا به حال چهار نوزادان که در سال پنج در سال 2018 و چهار در 2019.

"همه نوزادان باید جان سالم به در برد و برخی از آنها به سمت چپ بسته" جزئیات انتشار اخبار از این مرکز است. "گرگ تمایل به ماندن با تولد خود را بسته چند سال اول زندگی خود را قبل از پخش به دنبال جفت و قلمرو خود را دارند."

بیشتر شبیه به این: ماهی ها و حیات وحش انتشار تصویری از گرگ خاکستری بستر متولد شده Lassen بسته

اصلی پرورش نر بود pup از "معروف گرگ یا-7" که به کالیفرنیا از اورگان در سال 2011. او برای اولین بار تایید کرد گرگ وحشی در دولت در سال 87 با توجه به این مرکز است. این بهار اورگان مقامات نشان داد یا-7 است به احتمال زیاد از درگذشت او به عنوان دیده نشده از اکتبر 2019.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن