راه های موفقیت زنان موفق دنیا

راه های شاد بودن زنان متعدد است. زنان 50 درصد از جمعیت یک کشور را تشکیل می دهند. بنابراین دانستن راه موفقیت زن

توسط ABTINNEWS در 24 دی 1399

راه های شاد بودن زنان متعدد است. زنان 50 درصد از جمعیت یک کشور را تشکیل می دهند. بنابراین دانستن راه موفقیت زنان اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید بدانید رازهای موفقیت زنان موفق چیست این مطلب را تا انتها بخوانید.


مربی شوید، بهتر است اسپانسر شوید


یکی از راه های جذابیت ظاهری زنان داشتن اعتماد به نفس است. به ویژه اگر کارمند ارشد هستید، در سازمان خود زنی را استخدام کنید که پتانسیل صعود به رده های بالا را داشته باشد. شما می توانید تجربه شخصی خود را در زمینه پیشرفت خود به اشتراک بگذارید و مربی خود را در مورد چگونگی ادامه مسیر شغلی خود راهنمایی کنید. این بسیار خرسند خواهد بود که بدانید تلاش شما به برابری جنسیتی در محل کار کمک می کند.


صادقانه بازخورد دهید


راز موفقیت زنان موفق داشتن صداقت است. مطمئناً، شما می خواهید سایر اعضای تیم زن را تحریک و ستایش کنید، اما آنها همچنین شایسته دانستن حقیقت هستند. اگر پیشرفت هایی وجود داشته باشد که بتوانند حرفه خود را به سطح بالاتری برسانند صادق باشید. اگر فقط نیمی از داستان را بگویید، به آنها ضرر می کنید.


تفاوت های خود را جشن بگیرید


یکی از رازهای زنان خودساخته شناخت استعدادهاست. همه ما زن هستیم اما به این معنی نیست که یکسان هستیم. به استعدادهای سایر زنان در شرکت خود احترام بگذارید و شهرت آنها را در محیط کار تقویت کنید. ذهنیت خود را از کمبود تغییر دهید - با تجلیل از منحصر به فرد ما و توانمند سازی یکدیگر از طریق بازخورد و راهنمایی.


همکاری نکنید و جدا نیستید


حتی اگر در مقام ارشد هستید، با پریدن از داخل، به تیم های تیم خود نشان دهید که شما با دیگران همکاری می کنید تا در صورت نیاز به شما کمک کنند. به جای اینکه منجر به مطابقت با مردان اطراف خود شوید یا اینکه چگونه فکر می کنید باید، با خود اصیل باشید و با تیم خود همان گونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود.



به زنان دیگر مراجعه کنید


اگر زنان موفق و خودساخته را مشاهده کردید که فکر می کنید توانایی و توانایی انجام کار را دارد، آنها را ارجاع دهید. فضای زیادی برای همه ما زنان در راس وجود دارد، بنابراین با زنان دیگر شریک شوید تا حرفه خود را در مسیر درست پیش ببریم.


ایده های درخشان آنها را صدا کنید


برای زنان موفق دروغ گفتن موجه نیست. با لاف زدن نه چندان ظریف درباره کاری که انجام می دهند، از زن دیگری دفاع کنید. به همین دلیل است که من در پادکست خود با این زن می تواند مصاحبه کنم. من عاشق یادگیری و فریاد زدن درباره دستاوردهای باورنکردنی آنها هستم!


فراموش نکنید یکی از راه های جذابیت ظاهری زنان داشتن ایده های درخشان در زندگیست.


 به آنها صدا / اتاق بدهید


مطالعات نشان می دهد زنان در جلسات در مقایسه با مردان بیشتر دچار وقفه می شوند، بنابراین برای تقویت آنها از صدای خود استفاده کنید. وقتی در جلسه هستید و ایده خوبی از همکار زن خود می شنوید که به نظر می رسد نادیده گرفته شده است، آن را دوباره مطرح کنید و مطمئن شوید اعتبار آنها را دارید.


بهترین عبارتی که تاکنون برای این موضوع شنیده ام عبارت است از: گرم شدن. برای وقتی که یک زن ایده ای را پیشنهاد می کند و آن را نادیده می گیرد، اما پس از آن یک مرد همان حرف را می زند و همه فکر می کنند که این یک ضربه نبوغ بود


از آنها استقبال کنید


 شما این قدرت را دارید که کسی را در سازمان خود احساس کند و مورد حمایت قرار دهد. همانطور که زنان جدید به تیم می پیوندند یا اگر کسی را می بینید که برای ادغام در فرهنگ شرکت تلاش می کند، سعی کنید در کنار آنها باشید.


همسر خود را همراهی کنید


یک راز موفقیت زنان موفق داشتن همراه است. وقتی فرصتهای شگفت انگیزی برای خود پیدا کردید - چه پروژه جدیدی باشد که در آن به کمک یا یک رویداد انتخابی شبکه نیاز خواهید داشت - ببینید آیا می تواند یک امتیاز مثبت به همراه داشته باشد.


غم و اندوه را تحمل کنید


یکی از رازهای زنان موفق داشتن صبر و تحمل است. اگر می بینید برای یکی از همکاران زن شما اتفاق ناخوشایندی رخ داده است - هر آنچه از نظر جنسیت گرایانه کاملاً منتهی می شود تا آزار و اذیت - قدم بردارید و متحد باشید. به آنها نزدیک شوید و به آنها بگویید اگر می خواهند موضوع را بیشتر ادامه دهند از آنها پشتیبانی می کنید خوشحال هستید.


تنها راه تغییر عادات افراد این است که اجازه ندهند از این کار رها شوند. زنان موفق جهان ، در حالی که به طور همزمان زنان اطراف خود را تربیت می کنید، با نبردها مبارزه کنید. شما از دیدن آنچه که آنها می توانند بدست آورند متعجب خواهید شد.


 


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن