Indian River County سواحل باز برای ورزش وجود دارد و امید پیکنیک می تواند به بازگشت به زودی

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:54 PM EDT مه 1 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — سواحل باز باقی می

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — سواحل باز باقی می ماند با محدودیت در پیکنیک و احزاب اما مقامات امیدوارند که می تواند تغییر به زودی.

مقامات در ادامه به بررسی امکانات مانند سواحل عمومی, شهرستان, مدیر, Jason قهوه ای در روز جمعه گفت. امید است به بلند کردن برخی از محدودیت های اعمال شده در چند هفته آینده.

"ما می خواهم برای دیدن چگونه اولین آخر هفته می رود" براون گفت.

پس از بسته شدن به دلیل coronavirus شهرستان سواحل دوباره باز روز شنبه به اجازه می دهد فعالیت هایی مانند شنا و راه رفتن در حال اجرا و قایقرانی. اجتماعی-دورى قوانین — نگه داشتن 6 پا از هم جدا و محدود کردن گروه به کمتر از 10 — هنوز هم اعمال می شود.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: Indian River County, سواحل, بازگشایی, برای اولین بار بعد از فعالیت های ضروری' تنها

چادر و پتو کولر و صندلی باقی می ماند و موارد ممنوع به عنوان حمام آفتاب و "حلق آویز کردن" فعالیت مجاز نمی باشد.

در حالی که خدمات اورژانس مدیر نی نی سنگ گفت: این محدودیت می تواند بخشی از دومین یا سومین مرحله از دولت بازگشایی طرح به احتمال زیاد دو تا چهار هفته دور براون گفت: محدودیت می تواند برداشته شود هر چه زودتر.

دوباره باز کردن امکانات مانند IG مرکز می تواند طولانی تر براون گفت.

این شهرستان بازگشایی چند امکانات دیگر بیش از حد.

Sandridge گلف بازگشایی جمعه و Indian River County محدوده عکسبرداری خاموش جاده شهرستان 512 است که انتظار می رود برای باز کردن مه 8, مقامات گفت.

این Indian River County اصلی کتابخانه و شمال شهرستان کتابخانه نیمه باز به "کتاب نگه می دارد" این هفته اجازه می دهد مردم برای رزرو کتاب و یا دی وی دی آنلاین و سپس آنها را انتخاب کنید تا در خارج از کتابخانه. مواد کتابخانه نیز می توان بازگشت و در کتابخانه ها.

بیشتر: گنج ساحل چرخ دنده ها برای کسب و کار دوباره باز پس رژیم صهیونیستی است. DeSantis' اعلام

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب