آنچه شما نیاز به دانستن قبل از رفتن به پناهگاه حیوانات به عنوان آن را بازگشایی

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:00 AM EDT 29 مه سال 2020مردم می توانند دوباره اتخاذ یک حیوان خانگی

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

مردم می توانند دوباره اتخاذ یک حیوان خانگی و دامپزشکی کمک از شستا و Siskiyou county animal نجات و پناهگاه است. بسیاری از بازگشایی شد — حداقل در بخش — طی هفته گذشته.

برخی از پناهگاه ارائه همان خدمات کامل آنها قبل از coronavirus بحران, در حالی که دیگران انجام می دهند "نرم" دهانه.

مردم در حال حاضر می تواند بازدید ترین امکانات به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال اجتماعی فاصله مقررات. برخی از سازمان ها در حال ارائه تخفیف در تصویب هزینه.

عقیم کردن/خنثی کوپن خدمات دامپزشکی و حیوانات فرزندخواندگی در دسترس هستند اما برخی خدمات محدود به آنچه که یک سازمان می تواند استطاعت.

در اینجا آنچه در شمالی وزارت امور خارجه حیوانات نجات در حال حاضر ارائه.

آیا من می توانم اتخاذ یک حیوان خانگی در فرد ؟

بله شما هم اکنون می توانید وارد کنید امکانات در چندین عملیات نجات و پناهگاه است.

هیون جامعه انسانی را تصویب مرکز در Anderson ارائه حیوانات خانگی در فروش برای $25. قرار ملاقات ها در پیشبرد رزرو. پیاده روی مجاز به عنوان طولانی به عنوان مهمان به دنبال اجتماعی فاصله پروتکل: تعداد زیادی از مردم در مرکز محدود است و ماسک ها مورد نیاز است.

همچنین بازگشایی در هفته گذشته نجات در مرتع پرورش احشام در وایریکا اجازه می دهد تا وفق drop-ins بین ظهر تا 4 بعد از ظهر روزانه. سگ در خارج در طول روز پس از داوطلبان و مهمانان به ندرت آیند; اما همه باید در حفظ و شش فوت از هم جدا.

دیگر فرصتی Animal Welfare League (ACAWL) در پالو کدرو ارائه می دهد در فرد فرزندخواندگی تنها با وقت قبلی. دیدن حیوانات خانگی در پیش در acawl.org.

Siskiyou جامعه انسانی در کوه شاستا ارائه می دهد فرزندخواندگی توسط قرار ملاقات فقط در این زمان مدیر اجرایی کیم Latos گفت. ما تا به حال هیچ حیوانات در پناهگاه در زمان خاموش شدن; تمام شد در فوستر اما "این هفته و هفته گذشته ما شروع به گرفتن بچه گربه ها در."

بزودی می توانید برخی از عقیم خنثی و محافظت (SNAP)'s adoptable حیوانات خانگی در فروشگاه صرفه جویی در پالو کدرودر حال حاضر باز است. دیگر حیوانات خانگی در خانه ها پرورش پس از تماس ضربه محکم و ناگهانی برای اطلاعات.

من می توانم پت ثابت است ؟

وجود دارد چندین سایت که بازگشایی عقیم و خنثی خدمات و ارائه تخفیف عقیم/خنثی کوپن.

ضربه محکم و ناگهانی ارائه می دهد عقیم/خنثی کوپن برنامه. داوطلب اجرای pet rescue دیگر نمی تواند استطاعت آنها را در مارس اما کمکهای مالی جدید را فعال کنید آن را به صندوق تا پنج کوپن در هر هفته است.

هیون بیمارستان دامپزشکی است عامل محدود خدمات ارائه عقیم/خنثی خدمات پزشکی و امتحانات. بیماران در حال بررسی در پارکینگ اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله بین کارکنان و مشتریان است.

برخی از حیوانات, پناهگاه ارائه دیگر دامپزشک خدمات.

نجات در مرتع پرورش احشام در وایریکا بازگشایی آن فاستر مراقبت از حیوان خانگی شبانه روزی و کمک های مالی خدمات.

از کجا می توانم را از دست داده و یا ولگرد حیوان خانگی ؟

Siskiyou جامعه انسانی کمک می کند با تشکیل پرونده از دست داده و یا پیدا حیوانی گزارش شده توسط تلفن. تماس 926-4052, 2#.

هیون حیوانات تنظیم برنامه باز است برای سگ صدور مجوز و ولگرد مصرف. یکی از آن خاموش کردن سیاست های جدید شد عادی: افرادی که پیدا کردن یک حیوان خانگی در حال پرسید: اگر آنها می توانید آن را نگه دارید تا زمانی که صاحب آن واقع شده است یا آن را توقیف بعد.

دیگر نجات سازمان در حال گرفتن ولگرد و یا حیوانات خانگی از دست رفته به آنها باز پس تماس بگیرید و بپرسید اگر فضای در دسترس است.

مطالب بیشتر:

  • به مقصد برای سوزاندن: آتش سوزی کالیفرنیا را تهدید می کند — ما آماده?
  • شمال کشور بازارهای کشاورزان برای تابستان. در اینجا چگونه آنها تطبیق COVID-19
  • گرفتن تست شده برای coronavirus می تواند کمک به شهرستان خود را به جلو حرکت می کند. در اینجا به همین دلیل است.

چه چیز دیگری باید من می دانم قبل از من ببینید ؟

همه پناهگاه و نجات نیاز به مهمانان به عمل اجتماعی فاصله و بسیاری از نیاز به یک ماسک. تماس برای تغییرات و محدودیت.

ACAWL در ردینگ و پلو کدرو: تماس 547-7387 و یا رفتن به acawl.org. محدودیت در محل در ACAWL فروشگاه در 9384, Deschutes, جاده در پالو کدرو; همه کارکنان پوشیدن ماسک و ضد عفونی کننده دست در دسترس است به عنوان شما را وارد کنید.

هیون جامعه انسانی در اندرسون: 7449 Eastside جاده در Anderson. تماس 241-1653 و یا رفتن به www.havenhumane.org.

نجات در مرتع پرورش احشام در وایریکا: 2216 اوبرلین جاده در وایریکا. تماس 841-2048 و یا رفتن به rrdog.org.

Siskiyou جامعه انسانی در کوه شاستا: 1208 شمالی کوه شاستا بلوار. در کوه شاستا. تماس 926-4052 و یا رفتن به siskiyouhumane.org.

ضربه محکم و ناگهانی: 9155A, Deschutes, جاده در پالو کدرو. تماس 547-2050 ایمیل snap.spayneuterandprotect@gmail.com و یا رفتن به https://bit.ly/2M5ZizC یا Facebook در https://bit.ly/2ZI2IAB.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن