در این می دانم: طنز 'Nordstrom از میانه' به طور بالقوه جایگزینی Nordstrom خود را در ناپل

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020فون مور مدیر عامل شرکت قدردانی شو

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

فون مور مدیر عامل شرکت قدردانی شور و شوق خود را و او به من گفت در هفته های گذشته است که می تواند یک راه طولانی به سمت ناپل فرود خود را در "Nordstrom از میانه."

"مقاله شما عالی بود" گفت: جیم مور فون های نسل چهارم poobah از Hawkeye دولت مبتنی بر high-end های زنجیره ای با 33 سالن. "این باور نکردنی بود برای دیدن مقاله شما و این پاسخ که ما رو از همه از ناپل جامعه است. که به معنای زیادی است. که قابل توجه بود."

اما این فقط کامل-تایمر اینجا.

"بسیاری از snowbirds رفتن به پایین وجود دارد از میانه" فون مور گفت. "ما چنین پاسخ از آن است. بنابراین بسیاری از مشتریان ما در حال بازگشت به خانه در حال حاضر آنها هنوز هم خواندن نشریه خود را. آره عالی بود. ما دوست داریم وجود داشته باشد که برای اطمینان حاصل کنید. ما عاشق ناپل."

در هفته گذشته ناپل اخبار روزانه من به ارمغان آورد تا خود را لوکس standout با ناگهان جالب نام مستعار به عنوان یک مدعی به جای خروج Nordstrom پس از تحقیق نامزدها که به سرعت در حال کاهش یافته در طول یک بی رحم ماه مه در خرده فروشی همانطور که اشاره کردم در ستون.

بیشتر بدانید: آنچه لوکس فروشگاه ها در خط به جای بسته شدن Nordstrom? پیشنهادات خود را. به علاوه آنچه که در پاین ریج و I-75?

و: در دانش: 'نشانه بسیار بد برای جامعه ما' به عنوان جزئیات جدید ظهور در Nordstrom لنگر بسته شدن در دریا

به علاوه: در این می دانم که: در اینجا جدید زنجیر کسب و کار در آینده به دیرین نقاط خالی در ناپل

مثل بسیاری از شما von مور انتظار نیست جای خالی مثل این در swanky دریا مغازه ها در ایالات متحده 41 اما بعد از آن دوباره بسیاری از ما انتظار ندارد این بیماری همه گیر ظروف سرباز یا مسافر به کنار شاید از رهبران چند که آماده شد برای امکان.

آن بوده است فاجعه بار برای 100.000 در حال حاضر مرده آمریکایی و خانواده های آنها. آن بوده است فاجعه بار برای 40 میلیون نفر در حال حاضر بیکار آمریکایی ها در تلاش برای کشف کردن راه برای تغذیه خانواده خود را. و این است فاجعه بار برای تقریبا هر صنعت آمریکا از جمله ستونهای تاریخی مانند Nordstrom که کارگران بستگی دارد برای بررسی.

"من هرگز فکر نمی کردم ما می خواهم این فرصت را در دریا" فون مور گفت: "بسیار جذاب فرصت است." "من فرض آنها می شده اند بسیار مبارک در آن مکان. منظورم این است که آن را فوق العاده موقعیت عالی جامعه است. و من حدس می زنم ما کمی تعجب آنها مایل به تخلیه این منطقه است."

بیشتر بدانید: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.

و: در را می دانیم: ما اواخر زمستان ساکن توماس ادیسون الهام بخش برای حل مشکل

و خوانندگان عزیز وجود یک متحد قوی در میان شما در گوشه ای خود را.

خوب آره من البته. نه ، شوخی کردم.

در واقع, این مادر خود را.

صبر مادر خود را?

بله.

قبل از وجود هر دو فون مور امپراتوری و جیم مور فون خود آیووا پدر و مادر و سوزان می خواستم برای پیدا کردن یک راه برای سفر به ذغال سنگ شهرستان پس از ازدواج.

بیشتر بدانید: نگاه از درون در خلیج ناپل باشگاه نوسازی. خبر بد برای Winn-Dixie عاشقان. بیشتر در جوانه.

"پدر و مادر من honeymooned پایین وجود دارد در ناپل در 1950s" فون مور گفت. "آنها نمی تواند استطاعت محل یک هتل و یا رفت و آمد مکرر و یا هر چیز دیگری."

آنها قادر به امن یک کابین برای گریز با کمک یک نسبت و به نظر می رسد آنها می دانستند که برخی از آنها خواهد گشت.

و در واقع آنها را در یک راه بزرگ هنگامی که در مورد زمان از عروسی پدر و عمو چارلز تیمی شروع به تبدیل خود را کوچک مرکز شهر داونپورت کسب و کار است که تا به حال ریشه های دوستیابی به سال 1872 به یکی از کشور های پیشرو در خانواده اجرا فروشگاه زنجیره ای با 5000 کارمند نیروی.

ناپل در نهایت تبدیل به یک مقصد برای زمستان باقی می ماند و بیشتر.

"بازگشت آنها در دهه 1990 و پس از آن عموی من نقل مکان کرد به پایین وجود دارد و در حال حاضر من دو خواهر که زندگی می کنند وجود دارد. و پسر عموی" فون مور گفت. "ما یک ارتباط واقعی به جامعه است."

بیشتر بدانید: ناپل فرودگاه $440 میلیون پارکینگش ثروتمند و معروف; به علاوه تلفات برادران و انرژی خورشیدی به روز رسانی

نه این که هر یک از فون Maurs هرگز لاف زدن در مورد خصوصی خانواده را تا حد زیادی بی حد و حصر شگفت انگیز داستان موفقیت املاک و مستغلات و یا منابع. نه به سبک یک شرکت و آن 50 سال رهبر مگس به جنوب غربی فلوریدا از طریق بودجه دوستانه Allegiant هوا در پونتا گوردا به جای Brobdingnagian جت از معاصران او به ناپل فرودگاه.

نه این که آن مرد ارزان است. که من املای در هفته گذشته ستون جای خود را به یک شهرت برای پرداخت بهتر از رقبای خود در صنعت خدمات.

این درست است که آن را به طور کلی تحت عمل رادار با Crain مجله قبلا با اشاره به فون مور به عنوان "خفا" و اجتناب از "ساخت یک splash" برای بسیاری از تاریخ آن است.

و هیچ پخش در تمام طول جریان آزاد مکالمه تلفنی که به ظاهر می تواند رفته اند بسیار طولانی است.

حتی با یک عملیات که Crain و Dun & Bradstreet می گویند به ارمغان می آورد صدها میلیون درآمد سالانه آقای مدیر عامل به نظر می رسید هرگز با عجله و من شروع به احساس گناه در مورد مصرف شخص را در وسط این تحول. پس از همه, او در تلاش برای راه اندازی مجدد فعالیت در 15 متحده است.

مردمی آشنا با من می دانم که من نمی خورد و می شود که من به مشکل گاهی اوقات. اما من همیشه به خودم و این چیزی است که من احساس کردم از فون مور.

یک پسر برای به اشتراک گذاشتن یک زن و شوهر از مورد علاقه من کوبا قهوه یا شاید آرنولد Palmers به دنبال بیش از آرام سبزها و 50 هکتار از تالاب های بزرگ, سوراخ در دیوار باشگاه گلف در Goodlette جاده فراتر از دیوار بوته جایی که صحبت کردن در تلفن های همراه مجاز نیست.

شناخته شده به عنوان قدیمی ترین خصوصی باشگاه گلف در ناپل که نیز اتفاق می افتد که در آن جشن زندگی برگزار شد و سال گذشته پس از عبور از پدرش سابق سازمان رئیس جمهور.

به جای گل و هر چیز دیگری یادبود کارگردانی شد به محله بهداشت, درمانگاه, فراهم می کند که مراقبت های پزشکی و دندان به کم درآمد, کار, اما بیمه ذغال سنگ ساکنان. پدر و مادر او نیز کمک به محافظت از جنوب غربی فلوریدا با توجه به سوابق.

ناپل در بازی بوده است در گذشته برای این شرکت که با چند مورد استثنا شده است به طور معمول با تمرکز بر متد اضافه کردن به دو داستان از یک سال در چه Von مور توصیف به عنوان "بسیار ثابت ادی" سرعت است که مجموعه آنها را جدا از قابل ملاحظه ای تهاجمی تر و بیش از حد اغلب شکست دشمنان است که در حال داد و ستد عمومی.

بیشتر بدانید: کمی با تاخیر اما جوانه است جوانه در جنوب غربی فلوریدا; آخرین املاک و مستغلات اعداد; و آنچه تام Golisano می گویند ؟

یک فون مور استثنا اتفاق پس از در نهایت از بین رفته دریا مستاجر جاکوبسن را برای ورشکستگی زمینه در سال 2002.

"من بسیار آشنا با دریا. صرف مقدار زیادی از زمان وجود دارد" گفت: مور فون است که مسئول برای نزدیک به دو دهه است. "هنگامی که ژاکوبسن ورشکست ما خریداری تعداد کمی از فروشگاه های خود را – سه نفر از آنها را به طور دقیق و ما در نظر ناپل اما ما فقط نیست کاملا آماده برای رفتن به مراتب جنوبی. و ما در حال حاضر در بسیاری با سه جاکوبسن فروشگاه به عنوان آن بود. ما در مورد آن صحبت کردیم. ما در آن نگاه کرد."

تحلیلگران گفته اند من آنها احساس فاصله می تواند موانع عمده برای ناپل.

بیشتر بدانید: عجیب و غریب نقش عشق اشکالات در این coronavirus بار

"تا چه حد می تواند آنها را گسترش تدارکات منطقه ای مدیریت نام تجاری-ساختمان و دیگر عملکردهای مهمی برای یک منطقه است که پیوسته موجود در بازار ؟ که می تواند بسیار گران قیمت و پر خطر حرکت می کند گفت:" آن Brouwer یک شریک ارشد در شیکاگو شرکت مشاوره McMillan Doolittle. "فون مور به دقت مدیریت توسعه در گذشته و آن را بزرگ خواهد بود اگر آنها انحراف از این رویکرد است."

فون مور تعجب من هم زمانی که او گفت که نیست یک مانع دیگر برای جنوب غربی فلوریدا. از آنجا که ژاکوبسن معامله او باعث شده است که غرب توهین آمیز پس از رسیدن در سال 2011 به آتلانتا و سپس دو اضافی در ATL به علاوه برداشتن Alabama.

"این فقط یک ماده از یک کامیون رانندگی کمی بیشتر پس از توزیع برای ما است بسیاری از محدودیت. ما می تواند خدمات بسیار گسترده ای در منطقه در داخل کشور" فون مور گفت. "ما حمایت از ما, جنوب, فروشگاه, آلاباما, گرجستان, کنتاکی با ما مرکز توزیع در Davenport, Iowa. این یک مشکل نیست. آن را یکی دیگر از چند ساعت در جنوب."

نه ساعت به طور دقیق از محیط بازار در دانوودی. که ain't no یکشنبه درایو.

اما بعد از آن دوباره او کشیده مرز شرقی به نزدیکی روچستر n. y. حدود شش ساعت از نزدیکترین پاسگاه در دیترویت و کلمبوس, اوهایو مناطق.

بیشتر بدانید: خوش شانس را کاهش معاملات به صورت دو مطلب جنوب غربی فلوریدا فروشگاه

و: در دانش: خوش شانس بسته شدن تقریبا تمام مکان ها از جمله ذغال سنگ, لغو طرح برای شمال ناپل Lee County

اگر او تا به حال در یک اتصال من پیشنهاد بسیاری از همکار مردم آیووا نمایندگان شان که گله راه ما برای مهاجرت سالانه خود را می تواند کمک به سبد خرید برخی از مسائل را.

"در ماشین با اجسام حجم," او گفت: با خنده. "بدون شک در مورد آن است."

آنچه در مورد راه اندازی فروشگاه در شمالی یا مرکزی فلوریدا و سپس کار راه خود را از پایین ؟

جواب منفی است. به عنوان آن می ایستد در حال حاضر ذغال سنگ است که حدود 75000 یا پس snowbirds اگر شما توسط شهرستان و دولت در اوج فصل مقابل مقیم دائم برآورد خواهد بود اولین انتخاب در دولت آفتاب.

"ناپل بسیار میانه گرا زمستان منطقه" فون مور گفت. "قطعا ما را بهتر به رسمیت شناختن نام اگر ما به باز کردن یک فروشگاه در ناپل از گفت و دیگر قطعات از فلوریدا به خصوص سمت شرق که در آن بیشتر سواحل شرق مردم وجود دارد از شرقی جدید, انگلستان است."

بیشتر بدانید: صعودی سمت جنوب ميانه قیمت محل سکونت به روز رسانی در خوش شانس است وین را, پنجم بروکس همبرگر

و حتی اگر Von مور و دریا را خواسته به هر یک از دیگر مانند میت لوف "بهشت داشبورد نور" هرگز یک معامله انجام می شود هنگامی که شما را وادار به مذاکرات است.

نوزاد, کودک, اجازه دهید من در آن خواب. اجازه دهید من در آن خواب و من به شما یک پاسخ در صبح است.

"من فکر می کنم آن چیزی است که شما می گفتند. در آن طول می کشد زمان" فون مور گفت. "در این بازار به ما می خواهند. ما باید به یک معامله است که با این نسخهها کار برای هر دو طرف است."

بنابراین آنچه ما انتظار دارند ؟

اوه آره, که مزاحم همه گیر.

"آنها نمی رسیده به ما. ما نمی رسیده به آنها" فون مور گفت: از دریا صاحبان. "آخرین چیزی که ما در حال فکر کردن در مورد در حال حاضر است که دستیابی به مکان های جدید به عنوان شما می توانید درک. ما فقط شده واقعا ماندم, به و تلاش برای رسیدن ما موجود ناوگان فروشگاه باز است."

در حالی که در پاسخ به سوالات مهلت برای این ستون Nate فوربس رئیس جمهور و شریک مدیریت از فوربس شرکت ، که صاحب دریا و دیگر مراکز گفت: به صورت روزانه خبر هفته گذشته که تامین جانشین اتفاق می افتد نیست حق دور.

"ظرف 60 روز ما قادر خواهد بود به شدت دنبال گزینه های ما," او گفت:. "این می تواند ما را از شش ماه به ناخن واقعا پایین دقیقا چه ما انجام می دهند."

فوربس چهره بیشتر چالش: او گفت: CNBC تیم خود را تنها جمع آوری شده 19 درصد از آوریل اجاره از مستاجران آن.

و پس از آن وجود دارد یکی دیگر از پتانسیل همه گیر پانچ برای مراکز مانند دریا. در حد رقابت به عنوان گمنام ادامه و شرکت های به طور بالقوه در حال سقوط توسط ایستگاه فرعی ایجاد و افزایش پست های خالی. جایگزین گزینه های فریبنده است که می تواند برای ظهور فون مور به عنوان J. C. Penney برای مثال بسته 242 حدود 850 سایت.

"البته در حال حاضر وجود دارد در حال رفتن به بسیاری از مکان های در دسترس" فون مور گفت. "با Lord & Taylor رفتن زیر و J. C. Penney دچار مشکل است. سیرز. بنابراین ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از فرصت های خارج وجود دارد بنابراین آن را فقط برای رفتن به یک ماده قادر به تصمیم می گیرید که آنهایی که هستند مناسب است."

بیشتر بدانید: "شگفت انگیز" اولین Oakes بازار

و او باید قادر به گرفتن یک معامله خوب با توجه به نوح Shaffer مدیر ارشد برای فلوریدا مستقر محرم دارایی مدیریت فراهم می کند که خدمات به صورت خرده فروشی و صنعتی و خواص دفتر در سراسر ایالات متحده است.

"افزایش تعداد فروشندگان شکست را نیز به علت خرده فروشی اجاره به رها کردن فراهم می کند که حتی فرصت های بهتر برای موقعیت خوبی خرده فروشان به گسترش در یک استراتژیک روش" شیفر به من گفت. "وجود خواهد داشت یک فرصت بزرگ برای برخی از خرده فروشان که رشد استراتژیک و هوشمندانه در گذشته به سرمایه گذاری در جای خالی سمت چپ توسط حد خرده فروشان مانند J. C. Penney و Neiman Marcus."

آن را برای رفتن به خشن برای مدتی گفت: Karl M. گیبونز رئیس ناپل مبتنی بر صنعت بین المللی مشاوره شرکت چشم سوم مدیریت است.

"مرگ Nordstrom و J. C. Penney است که تنها نوک کوه یخ در دریا تغییر که وقوع" گیبونز به من گفت. "چالش های پیش فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید بسیار زیاد هستند."

فون مور می کند خوشبین باقی می ماند حتی اگر "همه چیز فقط در هوا در حال حاضر."

بیشتر بدانید: معامله گر جو در پاسخ به فشار خود را به آنها را در اینجا. به علاوه مغازه ها جدید می آیند به خیابان پنجم

و: در دانش: CaliBurger آغاز بکار محلی. آنچه در مورد قلعه سفید? چه ملی و یا منطقه ای زنجیره های شما می خواهم برای دیدن در این منطقه است ؟

"ما از افتتاح چند فروشگاه در حال حاضر و ما شاهد یک واکنش بسیار خوب تا کنون" فون مور گفت. "هرگز شرط در برابر امریکا است. آن را به بازگشت قوی است. ما در حال رفتن به یک سوم و سه ماهه چهارم و همه چیز خواهد شد به حالت عادی بازگشت. من می دانم که بسیاری از خرده فروشی در تلاش است و رفته برای همیشه. ما بسیار قوی و بسیار سالم است و ما قصد داریم در اینجا به یکی دیگر از قرن. ما قصد داریم به نگه داشتن در حال رشد است."

بنابراین آنچه اتفاق افتاده است با مرگ بسیاری از نوابغ زمان خرید در حالی که فون مور افزایش فروش سالانه چند سال گذشته در چه بوده است به عنوان "خرده فروشی آخرالزمان است؟"

Nordstrom, برای مثال بسته شدن ناپل و برخی از آن های مجلل لباس های این تابستان به عنوان بخشی از آن rightsizing استراتژی در حالی که حفظ همه خاموش-قیمت Nordstrom Rack مناطق از جمله مرکتو فقط تا جاده خاموش تمیمی دنباله.

"شما ذکر رک 'است که از راه اقتصاد است؟' ما احساس نمی کند که راه. ما هنوز هم فکر می کنم مردم می خواهند کیفیت و تجربه با کیفیت, کیفیت, کالا. آنها می خواهند به یک تجربه لذت بخش و این چیزی است که ما قصد داریم به ادامه به ارائه" فون مور گفت. "در خود مقاله ذکر شده شما, پیانو, موسیقی و اینها همه چیزهایی است که مردم درک و چیزهایی که ما قصد داریم در ادامه به ارائه. ما نمی بینیم که رفتن به دور. ما خرده فروشی تغییر, اما ما فکر نمی کنم مصرف کننده در حال تغییر است."

بیشتر بدانید: کار آغاز شده در Vanderbilt, ساحل, جاده فرمت ؟ به علاوه ساخت و ساز شروع می شود در توسعه گسترده

و: در دانش: Bye Bye بیکر مرکز. چه چیزی جایگزین آن ؟ به علاوه پیر ناپل' در حال ظهور هشتم و طراحی منطقه اعمال

علاوه بر این بیش از حد مدیر عامل گردش مالی بخشی از وفات از رقبای خود بوده است overemphasis دیجیتال فروش که فون مور گفت: منطقی است جزء خود را طرح کسب و کار. او گفت که او می بیند مزایا برای مثال از خدمت جنوب غربی فلوریدا ساکنان آنلاین.

اما او گفت: تجارت الکترونیکی باید پایان همه با ولخرجی و بسیاری از تغییرات چشمگیر است که می شود آن را مضر برای بقیه چارچوب است. از این رو, مدرسه قدیمی, پیانو, بازی همچنان برای خریداران.

"پیانو فقط ارائه می دهد بیشتر به آرامش گرفتن فشار خون خود را پایین و لذت بردن از تجربه خرید,' نه احساس دیوانه" گفت: مور فون که مادر بزرگ پیانیست کنسرت بود. "همه امروزه در چنین عجله که با بمباران همه این تصاویر و هنگامی که شما راه رفتن به فروشگاه ما شما را نمی بینیم مانند فروشنده تصاویر در همه جا و فروش علائم. شما نمی شود فریاد زد. که پیانو می افزاید: به مسکونی فضای آرامش بخش است که ما فکر می کنیم بسیار مهم است."

و آن را مانند همه چیز در مورد زندگی در گذشته مانند است که در این روز است.

بیش از 60 ٪ از مدیر ارشد مواضع و نزدیک به 85 درصد از سمتهای اجرایی در فون مور برگزار می شود توسط زنان از جمله رئیس اجرایی. در 10 سال گذشته از آن اجرایی برنامه های آموزشی بیش از 90 درصد از شرکت کنندگان زن بودند.

هنوز, آن را مانند آن بوده است تکمیل قایقرانی صاف برای فون مور با furloughs برای مثال در طول زمان بحران.

"ما در واقع رفتن به باز کردن یک فروشگاه در روچستر هیلز میشیگان, این, سقوط," او گفت:. "تا به حال به تاخیر است که" تا 2021.

تغییرات در میان است که در خرده فروشی نیست از دست او.

"هر خرده فروش استفاده می شود به تقلید از آنها" فون مور گفت: از Nordstrom و مقایسه به خود را راه اندازی بیش از سال است. "ما در حال flattered. آن استفاده می شود آه شما مانند فیلد مارشال است.' Nordstrom است مانند آنچه در فیلد مارشال استفاده می شود و در حال حاضر این نوع مانند " خوب فون مور چه Nordstrom استفاده می شود.'"

و در حال حاضر این امید است که فون مور واقع خواهد شد که در آن Nordstrom استفاده می شود در کنار دریا.

"این Covid چیز است و همه چیز را خراب کرد" فون مور گفت. "این خیلی سخت خواهد بود به هر نوع قاب زمان. بهترین حالت خواهد بود یک یا دو سال."

و فراموش نکنید که در مورد کسی که brung بله اینجا رئیس مرد:

"آن را به مادر من خوشحال است."

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن