از 1 خیریه دیگر: عشق پنجه در Fellsmere می شود ون اهدای بعد از سقوط

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 5:56 PM EDT Jun 9, 2020FELLSMERE — یک حیوان خانگی خیریه که از دست آن و

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

FELLSMERE — یک حیوان خانگی خیریه که از دست آن ون در ماه مه بعد از شديدترين تصادف خودرو در حال حاضر دارای مجموعه ای جدید از چرخ با تشکر از اهدای خودرو توسط Mental Health Association of Indian River County است.

2008 Ford E-350 Super Duty ون مسافری نشسته بود بیکار در شهرستان مارتین هنگامی که نمایندگانی از انجمن بهداشت روان شنیده ام در مورد عشق و پنجه' نیاز به یک وسیله نقلیه جدید به بلند کردن و تحویل سگ و گربه های غذایی به سالمندان نیازمند و به خانه محصور در رودخانه شهرستان است.

"ما در روند تجدید بیمه برای همه وسایل نقلیه ما و ما متوجه شده بودیم پرداخت بیمه خودرو ما استفاده نمی کنه, گفت:" دکتر نیکلاس کاپولا مدیر عامل شرکت سلامت روانی Association of Indian River County است. "هیئت خوشحال بود برای اهدای ون; این باعث می شود ما احساس خوب می شود قادر به آن را به این ارزش سازمان است."

برای عشق پنجه بنیانگذار تد Pankiewicz بود که رانندگی فورد قلمه که در این حادثه درگیر شد گفت: او بسیار سپاسگزار برای کمک مالی به دلیل آن اجازه خواهد داد که داوطلبان برای ادامه آوردن مواد غذایی حیوان خانگی به خانه نشین سالمندان, جانبازان, معلولان و مواد غذایی محلی pantries.

بیشتر: خراب نمی خواهد کم کردن سرعت خیریه

"این یک مثال فوق العاده از یکی از سازمان های غیر انتفاعی کمک به دیگری گفت:" Pankiewicz. "آنها تا به حال این ون فقط نشستن در شهرستان مارتین و تصمیم گرفت به ما کمک کند زمانی که آنها شنیده ام در مورد این حادثه است."

کارول مارتین مدیر خدمات مصرفی برای سلامت روان, انجمن های هندی, رودخانه, شهرستان, گفت: این ون در اصل شده است به آنها اهدا توسط جان, جزیره, پایه و اساس است. آن را در حال حاضر 126,000 کیلومتر بر آن است با دقت نگهداری در طول سال است.

بیشتر: مواد غذایی حیوان خانگی بانک می بیند تقاضا موشک وار رفتن

"ما بسیار خوش شانس" گفت: مارتین. "جزیره جان (بنیاد) اهدا ون به ما و در حال حاضر آن را به یک زندگی دوم در از پنجه."

کاپولا گفت: انجمن های غیر انتفاعی کار با هم برای بهبود جامعه هستند یک مثال عالی از همکاری.

"در جهان غیر انتفاعی ما همیشه بحث در مورد راه هایی برای همکاری با یکدیگر به خاطر پاداش رشد نمایی" گفت: کاپولا. "این یک چیز فوق العاده است برای همه ما."

برای عشق پنجه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن