رایگان سبزیجات و میوه جعبه در دسترس پنج شنبه از خبد از ناپل

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:02 AM EDT Jul 15, 2020رایگان میوه و سبزیجات تازه در دسترس خ

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

رایگان میوه و سبزیجات تازه در دسترس خواهد بود در ناپل با تشکر از دوم جامعه توسعه پروژه در این هفته برگزار خبد از ناپل.

این مرکز ارائه شده است رایگان جعبه های تازه تولید از 2 تا 4 بعد از ظهر پنج شنبه و یا تا زمانی که عرضه آن را نگه می دارد. 10 پوند ظروف نگه شیرین کلم بروکلی, سالاد, سالاد باغ, خامه, فلفل هالوپینو سالاد کلم نوزاد هویج و تگزاس شیب سالاد تابستانی و تازه, قطعه قطعه سیب یا میوه های فصلی. برخی از جعبه های موجود هلو.

این مواد غذایی در دسترس است به همه مردم فقط نیاز به درایو از طریق این مرکز در سال 1789 ماندارین جاده ناپل که در آن داوطلبان را در جعبه برای آنها. مرکز برنامه ریزی شده است برای دریافت از 1500 جعبه را به عموم مردم است.

روز دوشنبه مرکز توزیع 10,000 رایگان ماسک پزشکی ،

خرگوش Fishel Zaklos مدیر مرکز توضیح داد که این رویدادها از طریق ایمیل:

"خبد از ناپل دینی است و خدمات اجتماعی سازمان و پس از شروع COVID ما باید با اجرای برنامه های متعدد برای جامعه ما — توزیع فصح وعده های غذایی تعطیلات تحویل Challah برای بهداشت و درمان کارگران و بسیاری دیگر از لحاظ اجتماعی فاصله گرفته اتفاقاتی که اجازه دهید مردم می دانند که ما به دنبال آنها و مراقبت در مورد آنها.

بیشتر: رایگان ماسک صورت در دسترس دوشنبه از خبد ناپل

"بعد از دیدن پاسخ فوق العاده ای از خود ما به موکلین ما متوجه نیاز به گسترش ما رسیدن به بیشتر به طور کلی ناپل عمومی و نگاه راه هایی برای خدمت است."

تولید جعبه نفع ذغال سنگ شهرستان کشاورزی به عنوان آنها در حال کمک به کشاورزان ایالات متحده و شرکت های مواد غذایی در یک زمان دشوار است. تولید جعبه در حال همکاری با وزارت کشاورزی به کشاورزان به خانواده های برنامه است که به ارائه کمک های مالی به توزیع کنندگان مواد غذایی که کار نیروهای شده اند به طور قابل توجهی نهفته COVID-19 بسته شدن رستوران ها و هتل ها و موسسات آموزشی.

بیشتر: ذغال سنگ تغذیه کارگران مطمئن شوید که بچه ها غذا' در حالی که coronavirus مدرسه بسته نگه می دارد

بیشتر: اینجا جایی است که ذغال سنگ شهرستان کودکان می توانید وعده های غذایی در حالی که coronavirus, تعطیلی مدارس و ادامه

تحت کمک های مالی خود را به کارگران تولید انواع جعبه مواد غذایی برای توزیع میان بانک های مواد غذایی و در جوامع با نیازهای شما. در میان توزیع کنندگان است ناپل شرکت پنج ستاره ای که در منابع گیاهی/جعبه میوه.

"ما باید همه چیز را در قدرت ما برای تغذیه هر کسی که گرسنه است" گفت: بیانیه ای از Ettie Zaklos همسرش و همکاری مدیر این مرکز است که کمک به سازماندهی توزیع مواد غذایی. "دسترسی به میوه و سبزیجات بلند خواهد شد برخی از بار است که جامعه ما در حال رفتن را از طریق در این دوران سخت است.

شوهر او نوشت که توزیع مواد غذایی نیز یک آسانسور به داوطلبان رفاه.

"

'که بخشی از جامعه و کاهش احساس درماندگی — داوطلبان ما دریافت معنا و هدف با انجام کاری برای دیگران و کسانی که نیاز به می دانم که کسی به دنبال آنها" او اشاره کرد در ایمیل خود.

"این است که به نفع هر دو دهنده و گیرنده."

هریت Howard Heithaus را پوشش می دهد هنر و سرگرمی برای ناپل اخبار روزانه/naplesnews.com. رسیدن به او را در 239-213-6091.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب