چطور می توان به تعداد زیادی یوسی در بازی پابجی رسید؟

بدون شک امروزه یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های موجود در جهان بازی پابجی میباشد که در سراسر جهان طرفداران

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1400

بدون شک امروزه یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های موجود در جهان بازی پابجی میباشد که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است.

سبک این بازی جذاب بتل رویال می باشد که امروزه بیش از میلیون ها نفر مشغول انجام این بازی هستند. بازی پابجی را می توان در سبک شوتر نیز دانست، حدود سه سال می باشد بازی پابجی توسط یک شرکت کره ای منتشر شده است.

اما بازی پابجی نیز مانند تمام بازی های ویدیویی دارای یک ارز اختصاصی و دیجیتالی می باشد که با استفاده از آن می‌توان به موفقیت های زیادی در بازی دست پیدا کرد، نام ارز اختصاصی که در بازی پابجی وجود دارد یوسی می باشد که با استفاده از آن گیمرها می توانند مراحل مختلفی را در بازی پابجی پشت سر بگذارند. اما به دست آوردن یوسی روشهای مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

 

روش های کسب تعداد زیاد یوسی در بازی پابجی

برای کسب یوسی در بازی پابجی و استفاده از آن، روش های مختلفی وجود دارد برای مثال شما می توانید به صورت رایگان و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف بازی یوسی کسب کنید، به طوری که شما با انجام ماموریت های موجود در بازی و پیروزی در آنها شاید یوسی رایگان دریافت کنید، همچنین با استفاده از دنبال کردن برنامه در گوکل پلی و به اشتراک گذاشتن آن می توانید به تعدادی یوسی دست پیدا کنید، اما با این روش شما نمی توانید تعداد یوسی های زیادی را به دست آورید چراکه یوسی های رایگان به صورت محدود در بازی عرضه می شوند.

اما برای اینکه بتوانید یوسی های زیادی کسب کنید باید از روش های خرید پولی یوسی استفاده کنید برای این کار می توانید با استفاده از قسمت مارکت و ارز درون‌برنامه‌ای به خرید یوسی بپردازید.

اما به دلیل محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد شما نمی توانید به صورت مستقیم از این قسمتها خرید کنید، پس بهترین راه برای کسب یوسی خرید گیفت کارت مخصوص یوسی در بازی پابجی می باشد.

گیفت کارت ها بسیار معتبر می باشند و با استفاده از آنها میتوانید به تعداد یوسی های زیادی دست پیدا کنید. توجه کنید گیفت کارت ها قیمت یکسانی ندارند و بر اساس قیمت دلار بالا و پایین می روند، پس برای خرید گیفت کارت ها باید قیمت ها را به صورت لحظه ای چک ‌کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید آنها کنید.

منبع: https://seemorgh.com/product-services/reportage/453458-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن