Coronavirus به روز رسانی: پنس کارمند تست مثبت; بیکاری soars; 11 راز کارکنان خدمات آلوده

جسیکا Flores, فضل Hauck و مارکو دلا اجوف ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:40 PM EDT آوریل 8 سال 2020یک عضو

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

یک عضو معاون رئیس جمهور مایک پنس کارکنان دارای آزمایش مثبت برای coronavirus اخبار کاخ سفید جمعه اعلام کرد — اخبار آمد که به عنوان یک شغل گزارش نشان داد که نرخ بیکاری افزایش یافت به 14.7% پاک کردن تقریبا تمام ملت سود کار خود را پس از رکود بزرگ.

وجود بیش از 76 ، 000 مرگ و میر و 1.28 میلیون تایید coronavirus موارد در ایالات متحده در روز جمعه با توجه به جان هاپکینز داده داشبورد. در سراسر جهان به ویروس به کشته شدن نزدیک به 273,000 مردم و آلوده به بیش از 3.9 میلیون نفر است.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا برخی از مهم ترین تحولات به امروز می دانیم:

  • کارکنان برای هر دو رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس به تازگی آزمایش مثبت است. [JMS اضافه شده] کاخ سفید گفته است که هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس تست شده هستش برای coronavirus و که هر دو تست منفی بودند.
  • با توجه به مارس شغل گزارش روز شنبه, 20.5 میلیون شغل از دست داده بودند در ماه گذشته پاک کردن همه ملت کار سود پس از رکود بزرگ از 2007-09.
  • مردم در هر کشور باید فعال تر در هفته های اخیر پس از یک کاهش قابل توجه در تحرک رسیده است که پایین ترین نقطه آن در اواسط ماه آوریل ایالات متحده آمریکا امروز تحلیل از استفاده از تلفن همراه داده ها را نشان می دهد.

برای یک چشم انداز مثبت در اقتصاد: در اینجا 5 دلیل شما نباید از دمدمی مزاجی در مورد 20.5 میلیون شغل از دست رفته در ماه گذشته.

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد: این COVID-19 پادتن درمان می تواند در بر داشت در llamas, بعد از همه. سال پیش محققان دریافتند که 4 ساله بلژیکی لاما به نام زمستان تولید آنتی بادی در برابر دیگر coronaviruses. در حال حاضر دانشمندان امیدوارند llamas می تواند کمک کند تا در این مبارزه است.

11 راز کارکنان خدمات شما با کروناویروس

حداقل 11 سرویس مخفی آمریکا کارکنان گزارش شده است با آلوده coronavirus و حدود 60 دیگر کارکنان شد و در قرنطینه یک فرد آشنا با این موضوع روز جمعه گفت.

کسی که مجاز به اظهار نظر عمومی کاهش یافته و به تفکیک تعداد غیر نظامی در مقابل عامل عفونت. واگذاری مکان از بیمار به کارکنان نیز مشخص نیست.

این سرویس فراهم می کند که حفاظت شخصی برای رئیس جمهور, معاون رئیس جمهور و خانواده های آنها همراه با بازدید از سران دولت اتحاد 7,600 کارکنان از جمله بیش از 3000 عوامل که در مجاورت نزدیک به کسانی که آنها را محافظت می کند.

— کوین جانسون و مایکل کالینز

روی شاخ 'زیگفرید و روی' می میرد COVID-19

روی شاخ نیمی از لاس وگاس مرحله دو Siegfried & Roy, درگذشت عوارض ناشی از coronavirus جمعه. او 75.

"امروز جهان از دست داده است یکی از نوابغ از سحر و جادو اما من از دست داده اند بهترین دوست" زیگفرید Fischbacher در بیانیه ای گفت. "از لحظه ای که ما به ملاقات من می دانستم که روی و من هم خواهد جهان را تغییر دهید. می تواند وجود دارد هیچ زیگفرید بدون روی و هیچ Roy بدون زیگفرید.

"Roy شد یک جنگنده تمام عمر خود را از جمله در طول این آخر هفته. من صمیمانه قدردانی به تیم از پزشکان و پرستاران و کارکنان در Mountain View در بیمارستان کار می کرد که قهرمانانه در برابر این ویروس موذی است که در نهایت در زمان روی زندگی است."

روی شاخ آزمایش مثبت مسری بیماری تنفسی در اواخر ماه آوریل است.

— برت McGinness

مطالعه: رقیق کننده های خون می تواند به بهبود شانس بقا برای بیماران بدحال

نیویورک مطالعه نشان می دهد رقیق کننده های خون ممکن است کمک به کاهش مرگ و میر در میان بدحال coronavirus بیماران هواکش.

در یک مطالعه مشاهدهای منتشر شده در کارشناسی, مجله کالج آمریکایی قلب و عروق کوه سینا پزشکان به رقیق کننده های خون به 28 درصد از 2,773 بيماران مبتلا به COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. آنها کشف کردند بدحال بیماران بیشترین بهره را از رقیق کننده های خون.

"این است باز کردن درب در یک درمان است که می تواند سود زیادی ... اما ما بسیار محتاط در تفسیر آن به دلیل آن را یک مطالعه مشاهدهای" دکتر گفت: والنتین Fuster ارشد محقق و نویسنده مسئول از کوه سینا مطالعه است.

— Adrianna رودریگز

Cincinnati آخرین شهر به خیابان ها برای فضای ناهارخوری

شهر سینسیناتی خواهد شد بخش هایی از خیابان 25 رستوران ها می تواند گسترش صندلی در فضای باز یک حرکت کمک خواهد کرد که به رستوران بدون پاسیو فضای نگه داشتن جداول دورتر از هم جدا اجتماعی فاصله – و باز به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است.

رستوران ها و کافه ها بسته شده اند و با دستور دولت از مارس 21 به منظور جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. آن را قرار داده و مردم را از کار و توقیف رستوران که تصمیم گرفتند به جلوه های ویژه گرافیکی به carryouts.

تمپا اعلام کرد یک طرح مشابه ممکن است 5. و شهرستانها در سان متئو کانتی در کالیفرنیا به طور موقت محدود ترافیک آغاز در اواخر ماه گذشته در مناطق بنابراین مردم می توانند با خیال راحت با هم دریافت کنید.

در یک شبیه حرکت سیاتل گفت: 20 مایل از خیابان بسته شده میان دولت stay-at-home منظور خواهد شد به طور دائم بسته به وسایل نقلیه است. مناطق باقی خواهد ماند برای ساکنان به خارج از ورزش و ساخت و ساز از زیرساخت های دوچرخه خواهد بود شتاب در سال 2020 شهردار جنی A. Durkan اعلام کرد.

— شارون کولیج

FDA برای اولین بار در خانه تست بزاق برای coronavirus

غذا و دارو در روز جمعه به تصویب یک آزمون طراحی و توسعه توسط دانشگاه راتگرز است که اجازه می دهد تا مردم به خود را جمع آوری بزاق و ارسال به آزمایشگاه برای, نتایج دانشگاه اعلام کرد.

این برای اولین بار در خانه تست بزاق که تایید شده و اجازه می دهد تا به صورت گسترده تر غربالگری از طریق روش استاندارد و با استفاده از بینی و گلو سواب.

مایک پنس کارمند تست مثبت برای coronavirus

دستیار معاون رئیس جمهور مایک پنس دارای آزمایش مثبت برای coronavirus کاخ سفید تایید کرد. پنس سفر به ایالت آیوا برای دیدار با رهبران مذهبی به بحث در مورد بازگشایی خدمات مذهبی برای عموم, اما هواپیمای او به تعویق افتاد و برخی از کارکنان دلپذیر است.

این خبر تنها یک روز پس از, کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که یک نظامی نوکر به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال آزمایش مثبت برای ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که دستیاران خود را در حال حاضر خواهد شد تست شده روزانه به جای هفتگی پس از نوکر آزمایش مثبت برای این بیماری است.

— مایکل کالینز

N95 ماسک فروش آمار رکورد در ماه مارس به عنوان ویروس خروشان در سراسر آمریکا

شرکت های ایالات متحده به فروش می رسد یک رکورد $83.1 میلیون دلار در N95 ماسک ماسک در ماه مارس به سایر کشورها 10 سال به بالا که در همان زمان coronavirus شد مسابقه در سراسر کشور بسیاری از ترک اولین پاسخ دهندگان و پزشکان بدون تجهیزات حفاظتی با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز و تحلیل سرشماری تجارت داده است.

مارس کل رقم صادرات پیشی قبلی بالا از $74.3 میلیون مجموعه در ماه فوریه زمانی که بسیاری از ماسک به چین رفت. و آن را به مراتب بیش از متوسط ماهانه حمل و نقل ارزش $53.3 میلیون بیش از دهه گذشته ایالات متحده آمریکا امروز تجزیه و تحلیل یافت.

صادرات آمد و حتی به عنوان سطح بالای مقامات کاخ سفید از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس بودند حال هشدار داده است که چنین محموله بودند صدمه زدن به خود این کشور عرضه شود با توجه به 89-صفحه whistleblower شکایت سه شنبه منتشر شد از دکتر ریک روشن oousted ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, مدیر بخش.

— Dian ژانگ, کتی Wedell و ارین منسفیلد

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • 'مرگ و میر ناشی از ناامیدی': همه گیر می تواند فشار خودکشی مصرف بیش از حد مواد مخدر و میر بالای 100,000, مطالعه می گوید
  • مختلف coronavirus امداد بسته های بزرگتر از اقتصاد در شش کشور دیگر: آنچه $2.4 تریلیون دلار در امداد انجام خواهد شد به بدهی های ملی است.
  • کارگران مواد غذایی می ترسند اما آنها نشان می دهد به هر حال. ما فکر می کنیم این مهم است که شما آنها را ملاقات. خواندن Backstory از ایالات متحده آمریکا امروز ویرایشگر نیکول کارول.
  • هواپیمایی وسط صندلی نمی خالی بماند برای همیشه به نام اجتماعی فاصله. در اینجا به همین دلیل است.
  • 'ما نمی توانیم بسته خط لوله پایین': پرستاران مدارس مجازی استفاده بیماران در میان coronavirus

زنان را در سهم بیشتری از مسئولیت پدر و مادر تحت stay-at-home سفارشات

Coronavirus بحران قرار دادن فشار بی سابقه ای بر پدر و مادر مجبور به صرف زمان بیشتری را در خانه در حالی که بچه ها حضور در کلاس از اتاق نشیمن. اما fallout نیست به طور مساوی تقسیم با توجه به بررسی انجام شده توسط YouGov در همکاری با ایالات متحده آمریکا امروز و LinkedIn.

زنان در حال گرفتن سهم بیشتری از مسئولیت پدر و مادر در خانه انزوا و مردان, تمایل به فکر می کنم آنها کمک بیشتر به کودکان و نوجوانان از آنها در واقع با توجه به بررسی های اخیر متخصصان سن 18 تا 74.

در بسیاری از موارد عدم تعادل یک فرمت از آنچه شناخته شده به عنوان "نامرئی کار" کارشناسان می گویند این وضعیت است که مرکب طول بیماری همه گیر.

– Paul Davidson

اقتصاد از دست 20.5 متر شغل در ماه آوریل

اقتصاد ایالات متحده از دست 20.5 میلیون شغل در ماه آوریل و نرخ بیکاری افزایش یافت و به 14.7% – هر دو رکورد – تخمگذار لخت starkest تصویر و در عین حال از فلج روده پانچ تحویل داده شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

فقط در یک ماه طول تاریخ دلتنگ عملکرد ناگهان محو همه ملت کار سود پس از رکود بزرگ از 2007-09.

اقتصاددانان بررسی شده توسط بلومبرگ پیش بینی 22 میلیون شغل و 16 درصد نرخ بیکاری است.

– Paul Davidson

Neiman Marcus, J. Crew: خرده فروشان مبارزه برای زنده ماندن در میان همه گیر

خرده فروشان که در حال حاضر در حال مبارزه قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شروع به فرو ریختن.

مد های زنجیره ای J. Crew و لوکس فروشگاه خرده فروش Neiman Marcus گروه برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در هفته اول ممکن است به عنوان آنها مواجه نصب ضرر و زیان با فروشگاه خود را به طور موقت بسته شده است. در حالی که هر دو شرکت در حال برنامه ریزی برای ادامه کسب و کار, ورشکستگی به شمار امکان دائمی فروشگاه بسته شدن و یا آشکار انحلال به عنوان COVID-19 throttles فروش.

J. C. Penney که با کاهش فروش مواجه شد و چندین سال ضرر و زیان از رفتن به این بحران است و همچنین با توجه به تشکیل پرونده برای ورشکستگی شرکت و مقامات امیدوارند که برای جلوگیری از انحلال.

– Nathan Bomey

مردم بیشتر فعال باقی می ماند اما محتاط تلفن همراه داده ها را نشان می دهد

ملت بی ربط به روش re-opening نشان داد دو آمریکا: یک جمعیت است کسانی که مشتاق به اصلاح آزادی حرکت و راه اندازی مجدد اقتصاد و دیگری توسط افرادی که COVID-19 نگرانی نگه داشتن آنها را پناه در محل. و اغلب آنها زندگی در کنار هم در یک کشور را 1.2 میلیون coronavirus موارد 75,000 و مرگ و میر.

ایالات متحده آمریکا امروز تحلیل از استفاده از تلفن همراه داده ها نشان می دهد که مردم در هر کشور باید فعال تر در هفته های اخیر پس از یک کاهش قابل توجه در تحرک رسیده است که پایین ترین نقطه آن در اواسط ماه مارس.

اما بسیاری از آمریکایی ها محتاط باقی می ماند. اطلاعات است که می آید از محل شرکت داده SafeGraph است و بر اساس حرکات ضبط شده از 16 میلیون ناشناس همراه نشان می دهد ارتجاعی است که اتفاق می افتد به مراتب آهسته تر از بسیاری از ایالت' ناگهانی حرکت به پناهگاه در محل با ایالات متحده تحرک کمتر از نیمه راه بازگشت از پایین ترین سطح که نسبت به ماه فوریه است.

– مارکو دلا کاوا دن Keemahill و نیک Penzenstadler

متحده بازگشایی: آلاسکا, آیووا, آریزونا را به گام های قابل توجهی را در روز جمعه

جمعه به ارمغان خواهد آورد تغییرات در سراسر چندین متحده — از جمله آلاسکا که در آن میله ورزشگاه کتابخانه ها و سالن های تئاتر دوباره باز خواهد شد و آیووا که در مطب های دندانپزشکی اردو و رانندگی در تئاتر را دوباره باز برای کسب و کار.

در ضمن آریزونا اجازه خواهد داد آرایشگاه و سالن برای بازگشایی با ظرفیت محدود و پنسیلوانیا را بلند stay-at-home محدودیت برای نزدیک به دو دوجین شهرستان در بخش شمالی از دولت است.

شنبه آینده نوادا اجازه خواهد داد که رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی آرایشگاه و سالن مو به باز دوباره. پیدا کردن آخرین اخبار از دولت خود را.

آمریکایی ها نگران بازگشایی بیش از حد به زودی بررسی نشان می دهد

یک بررسی جدید نشان می دهد اکثر آمریکایی ها بیشتر نگران اجتماعی فاصله بگیرد سست سرعت بیش از حد از آنها در مورد این کشور نمی بازگشایی به سرعت به اندازه کافی.

نزدیک به 3 از 4 آمریکایی – 71 درصد – می گویند آنها بیشتر نگران توسط دولت لغو اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های بیش از حد به سرعت بر اساس یک نظرسنجی از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه. که بیش از دو برابر 29% که می گویند آنها نگران محدودیت های در حال برداشته به سرعت به اندازه کافی.

– ربکا مورن

افسر با استفاده از 'take-down' مانور بر روی خریداران بود که با پوشیدن ماسک

یک زن رفتار آشوبگرانه اتهامات پس از یک درگیری که شروع به زمانی که خارج کارمند در آلاباما خواسته او را به پوشیدن ماسک صورت در فروشگاه و به پایان رسید با یک افسر پلیس انجام یک "take-down" مانور در, مقامات گفت.

تصویری از رویارویی در بیرمنگام خارج شده منتشر شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی. این ویدیو نشان می دهد افسر چیدن زن و پرتاب او را به زمین. به نظر می رسد او در تلاش بود به دستبند ،

بوفه های زنجیره ای Souplantation و شیرین گوجه فرنگی به طور دائم

جنوب کالیفرنیا مبتنی بر بوفه رستوران های زنجیره ای Souplantation شناخته شده در سراسر کشور به عنوان شیرین گوجه فرنگی, پنج شنبه اعلام کرد آن را به طور دائم تمام 97 رستوران با توجه به چالش های مالی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"FDA قبلا قرار داده و از توصیه هایی است که شامل قطع خود-خدمت به ایستگاه خود در خدمت نوشیدنی در فست فود, اما آنها به طور خاص در مورد سالاد و بوفه," جان Haywood مدیر عامل باغ تازه رستوران ها شرکت مادر Souplantation و شیرین و گوجه فرنگی و گفت: San Diego Union-Tribune.

این بسته را تحت تاثیر قرار 4,400 کارکنان Union-Tribune گزارش شده است. Souplantation تاسیس شد و در سال 1978 در سن دیگو و شروع به گسترش در سراسر کشور در سال 1990 تحت نام شیرین گوجه فرنگی.

آمریکایی های آفریقایی تبار, لاتینی, اعضای قبیله ای در ویسکانسین دریافت رایگان تست

همه آمریکایی های آفریقایی تبار, لاتین تبار و قبیله ای اعضای جامعه در ویسکانسین خواهد شد که دسترسی به رایگان COVID-19 تست تحت یک برنامه ریزی پنج شنبه اعلام کرد توسط رژیم صهیونیستی است. تونی Evers. طرح خود را تلاش برای مبارزه با سرسام آور قومی و نژادی و نابرابری ویسکانسین و بسیاری از کشورهای دیگر روبرو هستند وقتی که می آید به برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین حساب برای نیمی از coronavirus موارد در ویسکانسین. Latinos را تشکیل می دهند کمتر از 7 درصد از جمعیت این ایالت اما حساب 29 درصد از COVID-19 موارد است. آمریکایی های آفریقایی تبار را تنها حدود 6 درصد از ویسکانسین کل جمعیت اما حساب برای 21 درصد از موارد تایید شده در سطح ایالت.

"این اختلافات وجود داشته است قبل از این بیماری همه گیر. اما آنچه که ما می توانید انجام دهید در این شرایط است که ما باید به, باید به, باید به تست بیشتر مردم" Evers گفت: در مصاحبه ای با مجله نگهبان. "به منظور برای ما به انجام بهترین کار ممکن در خدمت گروه های محروم در این دولت که به طور نامتناسبی تحت تاثیر این ویروس ما برای تست بیشتر."

– مریم Spicuzza و آلیسون Dirr میلواکی ژورنال سنتینل

بیشتر coronavirus اطلاعات شما نیاز به دانستن

  • لطفا "خوردن پنیر" و بیشتر از آن گروه می گوید به عنوان لبنی رکود فروش در میان coronavirus
  • آیا امریکا فوق العاده غنی و حتی غنی تر در اوایل هفته از coronavirus همه گیر? ما در بررسی حقایق و درست است.
  • ماسک های خانگی شما لازم نیست که به: 10 DIY ماسک که شما می توانید خرید آنلاین.
  • باز کردن ؟ بسته ؟ در اینجا نحوه 50 متحده سی و پورتوریکو در حال کار به رول اجتماعی فاصله مقررات.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom می گوید شیوع کروناویروس در کالیفرنیا آغاز شده و در سالن

او در روز صادر دستورالعمل برای بخش هایی از کالیفرنیا شروع به بازگشایی مجدد رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom همچنین شناسایی ناخن سالن به عنوان منبع از شیوع کروناویروس در دولت, یکی از آنهایی که برای اولین بار در کشور برای دریافت نهفته است.

Newsom ارائه اطلاعات مورد نیاز برای شهرستان به آرامش اجتماعی فاصله اقدامات آغاز سهشنبه, وقتی, لباس, فروشگاه, گل, لوازم ورزشی فروشگاه ها و کتابفروشی ها خواهد بود در میان خرده فروشان مجاز به کار دوباره البته از طریق منظقه انتخاب کنید تا خدمات.

پرسید که چرا کسب و کار است که ارائه شخصی-مراقبت خدمات مانند ناخن سالن می تواند باز نمی شود در عین حال Newsom گفت: "تمام این چیز ها در ایالت کالیفرنیا اولین جامعه گسترش در یک سالن ناخن. من فقط می خواستم به شما یادآوری, یادآوری همه آن. من بسیار نگران است."

او نداد در مورد زمان و مکان جامعه گسترش آغاز شد و در دولت است.

TSA نیاز کارکنان به پوشیدن صورت حفاظت در مناطق غربالگری

اداره امنیت حمل و نقل در روز پنج شنبه اعلام کرد که نیاز به کارکنان به پوشیدن صورت حفاظت در محل بازرسی آخرین حرکت برای بالا بردن استانداردهای ایمنی برای محافظت در برابر COVID-19.

آزادی مطبوعات اعلام این تصمیم نیز تشویق مسافران به پوشیدن صورت حفاظت در غربالگری مناطق به عنوان یک راه برای مبارزه با گسترش coronavirus. به عنوان یک اقدام بهداشت بسیاری از شرکت های هواپیمایی از جمله آمریکا, ایالات, دلتا شمال غرب آلاسکا Frontier, JetBlue و روح و روان اعلام کرده اند برنامه ای برای ساختن ماسک صورت اجباری برای مسافران است.

کارمند صورت-حفاظت مورد نیاز اجرا خواهد شد در روزهای آینده با توجه به TSA مطبوعاتی که توصیف این اقدام به عنوان "یک اندازه گیری اضافی برای کمک به حداقل رساندن گسترش COVID-19 و کمک به افزایش سلامت کلی و سطح ایمنی در داخل فرودگاه و محیط زیست است." آژانس پرسنل ارائه خواهد شد با ماسک.

– لایحه Keveney

بیشتر coronavirus سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • میکی موس, جنگ ستارگان و بیشتر: اتمام این دیزنی ماسک صورت برای ایمن ماندن در میان شیوع کروناویروس.
  • سالمندان موتورهای خود را شروع: فلوریدا مدارس برای برگزاری درایو از طریق فارغ التحصیلی در دیتونا 500
  • همه شب چشم من باز': پس از انبوه کار, تلفات آمریکایی ها مجبور به انتخاب کنید: پرداخت قبوض و یا خرید مواد غذایی ؟
  • به دنبال Clorox دستمال مرطوب? این است که وقتی آنها را در فروشگاه.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن