آب و هوای مرطوب می تواند کمک آتش نشانی تلاش در دروازه طلایی شهرکهای

تادئوس ماست ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:18 PM EDT مارس 17 سال 2020باران و کم باد هوا رفت و برگشت از طریق جنوب

توسط ABTINNEWS در 28 اردیبهشت 1399

باران و کم باد هوا رفت و برگشت از طریق جنوب غربی فلوریدا در این هفته می تواند کمک به آتش نشانان حذف نقاط داغ و افزایش مهار این آتش برس سوزاندن ذغال سنگ در شرق شهرستان.

36 خیابان جنوب شرقی آتش در گلدن گیت آمریکا همچنان در 8,663 هکتار در اندازه 40 درصد مهار از جمعه با توجه به فلوریدا فارست خدمات. بیش از 140 پرسنل و چندین هواپیما در حال مبارزه با شعله.

بیشتر: بازگشت به قلوه سنگ: دروازه طلایی شهرکهای قربانیان آتش سوزی از دست دادن خانه های خود را به شعله های

بیشتر: اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد دروازه طلایی شهرکهای براش آتش

مرطوب, آب و هوا سرد می تواند کمک به مهر کردن آتش سوزی. یک جبهه از عبور از جنوب شرقی فلوریدا به ارمغان خواهد آورد بالا و رطوبت و باران این هفته هواشناس مولی مرریفیلد گفت.

"وجود خواهد داشت 60 تا 70 درصد احتمال بارش باران جمعه به جمعه" مرریفیلد گفت. "هر دو روز یک پتانسیل برای مرطوب شود حتی به پنج شنبه."

پوشیده از ابر آسمان و رطوبت بالاتر همراه با کم سرعت باد کمک های آتش مهار و کاهش تلاش گفت: Kingman Schuldt رئیس بیشتری ناپل آتش نجات منطقه است.

آب و هوا "به ما کمک می کند تا زمانی که وجود دارد هیچ رعد و برق" Schuldt گفت.

آتش منطقه ادامه روند ساخت در شامل و خاموش کردن شعله های آن را نابود کرده است هفت خانه از آتش را شیوع شنبه بعد از ظهر.

فلوریدا خدمات جنگل آغاز شده است mop-تا عملیات که به منظور تقویت مهار خطوط سخنگوی Ludie باند گفت.

"علاوه بر گسترش مهار خطوط خدمه در قلم مو کامیون ها و اسپری آب و یا فوم در حالی که شناسایی مناطق گرم داخل محیط و مهار خطوط" پیوند گفت. "این می تواند برای مدتی."

آتش پرسنل در حال نگه داشتن یک سنگین حضور در مناطق مسکونی شامل هر flare-up در نزدیکی خانه های باند گفت. همه تخلیه سفارشات برداشته اند هر چند ساکنان باید آماده شود اگر آتش سوزی ظهور.

براش آتش اعتصاب تیم از منطقه خارج ذغال سنگ شهرستان در حال ارسال به دور آتش نشانی شرایط بهبود روزانه Schuldt گفت.

"فعال آتش است, در بیشتر قسمت ها, خاموش," او گفت:.

پوشش گیاهی همچنان به سوختن ودود کردن و زمین دارای مقدار زیادی از گرما. تهدید استعداد-یو پی اس است که همیشه ممکن است پیوند گفت.

آتش نشانان در حال کار برای کاهش دود اما مه است که انتظار می رود برای روزهای آینده. مرریفیلد رانندگان هشدار داد برای ایمن ماندن در طول ساعات اولیه صبح.

تادئوس ماست جنوبی Lee County خبرنگار برای ناپل اخبار روزانه و بنر. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن او را در توییتر به عنوان @thaddeusmast.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن