Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: سرشانه و پنس کمر در کاخ سفید در فاصله; ما بسته می شود در بر 10 میلیون تست جدید طرح بازگشایی

جان بیکن, Jorge L. اورتیز و جسیکا فلرس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:48 PM EDT مارس 11 سال 2020به عنوان

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

به عنوان برگ برنده دولت تلاش می کند برای جلوگیری اخیر coronavirus موارد در میان پرسنل خود را از رشد به یک خوشه معاون رئیس جمهور مایک پنس بازگشت به کار دوشنبه اما در یک فاصله از سایر کارکنان. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد اعلام کرد این کشور در مسیر این هفته به تصویب 10 میلیون coronavirus تست های انجام شده و ایالات متحده خواهد بود دریافت بودجه اضافی برای تست.

در ضمن در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو منتشر شد جزئیات بیشتر در مورد بازگشایی یک روز پس از آشکار قوانین جدید برای خانه های پرستاری یک نقطه داغ برای coronavirus مرگ و میر در کشور است. "این یک مرحله جدید هیجان انگیز. ما همه مشتاق به بازگشت به کار" کومو گفت.

وجود بیش از 80 ، 000 مرگ و میر و 1.3 میلیون تایید coronavirus موارد در ایالات متحده آمریکا در روز دوشنبه با توجه به جان هاپکینز داده داشبورد. در سراسر جهان به ویروس به کشته شدن بیش از 284,000 مردم و پیشی گرفتن از 4.1 میلیون عفونت.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا برخی از مهم ترین تحولات روز شنبه:

  • مردی نیویورک کروناویروس "بیمار صفر" است در حال حاضر و می گوید که او احساس می کند خیلی بهتر است.
  • بیماری های منتقله تحقیقات را کند و مواد غذایی را به یاد می آورد باید کاهش یافت به دلیل اختلال در ایالات متحده در سیستم ایمنی مواد غذایی ناشی از coronavirus ایالات متحده آمریکا امروز بررسی یافت.

خبر خوب: بازدید کنندگان در صورت ماسک جریان به دیزنی لند شانگهای به عنوان پارک بازگشایی دوشنبه در بالا مشخصات گامی در جهت احیای گردشگری است.

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد امروز: یک عکس شلوغ پرواز ارسال شده در توییتر توسط کالیفرنیا متخصص قلب و عروق بازگشت از منطقه شهر نیویورک ممکن است اشاره در مشکلات اجتماعی فاصله به عنوان مسافرت هوایی میدارد تا دوباره.

معاونت پنس نگه می دارد فاصله خود را در کاخ سفید

مقامات دولت روز یکشنبه را تکذیب کرد گزارشی که معاون رئیس جمهور مایک پنس خواهد خود منزوی پس از دبیر مطبوعاتی خود را آزمایش مثبت برای coronavirus جمعه گفت که او می تواند دوباره در کاخ سفید در روز دوشنبه.

در واقع او بود اما پنس انجام یک تماس با فرمانداران از یک اتاق جدا شده از آسوشیتد پرس گزارش داد در حالی که دکتر دبورا Birx و دیگر کارکنان شرکت به طور معمول از یک اتاق کنفرانس در وضعیت اتاق.

"ما در حال گرفتن اقدامات متقابل مناسب برای محافظت از رئیس جمهور سلامت" پنس گفت: آنچه که او به نام "کمی شرایط متفاوت" با توجه به ضبط به دست آمده توسط AP.

علاوه بر پنس مطبوعات, منشی, نوکر برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین آزمایش مثبت برای این ویروس در هفته گذشته است. و سه بالا سلامت مشاوران دکتر. Anthony Fauci, رابرت Redfield و استفان هان رفت و به قرنطینه پس از تماس با آلوده کارمند.

روز دوشنبه اعضای این ستاد شد و گفت: هر کسی که رفتن به بال غربی را مجبور به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت خود را, اگر چه آنها می تواند آنها را حذف کنید اگر آنها باقی می ماند شش فوت جدا از همکاران خود را.

ما بسته شدن در 10 میلیون coronavirus آزمون

ایالات متحده آمریکا است که در مسیر این هفته به تصویب 10 میلیون coronavirus تست های انجام شده گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که روز دوشنبه اعلام کرد که متحده را دریافت 11 میلیارد دلار بودجه اضافی برای تست.

تهمت نیز گفت: روزانه آزمون در سراسر کشور افزایش خواهد داد "قابل ملاحظه ای" از مقدار فعلی است که او ثابت و در حدود 300,000.

محققان دانشگاه هاروارد به این نتیجه رسیده اند که کشور نیاز به انجام 500,000-700,000 روزانه آزمون به آغاز بازگشایی با خیال راحت و نیاز به 5 میلیون روزانه آزمون در اوایل ماه ژوئن است.

متحده را دریافت بودجه از مراقبت های عمل برای کمک به فرمانداران خود را برآورده تست اهداف دولت گفت. پول رفتن به کشورهای مناطق و قبایل با آمریکا سخت ترین ضربه از coronavirus دریافت تا $500 میلیون.

از 1.3 میلیون به علاوه موارد COVID-19 در ایالات متحده نشان دهنده یک سوم از کل جهان است.

- جانین Santucci

نیویورک, ایالات متحده COVID-19 کانون به آغاز بازگشایی جمعه

بخش هایی از ایالت نیویورک خواهد اجازه می دهد طیف گسترده ای از کسب و کار از ساخت و ساز و ساخت زمین تنیس و رانندگی در تئاتر به بازگشایی هفته تا پایان رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو روز دوشنبه گفت:. کومو در سخنرانی خود در روزانه خود را در کنفرانس خبری گفت: Finger Lakes ردیف جنوبی و Mohawk Valley مناطق غربی و شمال ایالت نیویورک ملاقات هفت معیارهای مهم از جمله کاهش بستری شدن در بیمارستان و ramped تا تست ظرفیت. "ما تمام فلش اشاره در مسیر درست" کومو گفت.

شهر نیویورک بود که در میان مناطق هنوز آماده نیست برای بازگشایی, او گفت:. دولت شده است کانون ایالات متحده شیوع بیش از 26,000 مرگ و میر. اما روزانه مرگ و میر حذف شده است به طور پیوسته با 161 میر پنج شنبه به کمترین تعداد از مارس.

"این یک بحران و یکی از دردناک اما ما در حال بیرون آمدن از طرف دیگر" کومو گفت. "این گام بزرگ بعدی در این سفر تاریخی."

آمریکایی ها نگرانی بیش از همه گیر کاهش – اما هنوز هم قوی, نظرسنجی نشان می دهد

کمتر از آمریکایی ها در حال حاضر نگران آن است که یک عضو خانواده می تواند قرارداد COVID-19 نسبت به یک ماه پیش با توجه به جدید Monmouth University نظرسنجی. چهل و دو درصد از 808 بزرگسالان ایالات متحده نظرسنجی گفته بودند "بسیار نگران" است که کسی در خانواده خود را می تواند تبدیل به طور جدی بیمار از COVID-19 و 28 درصد گفت: آنها "تا حدودی نگران کرده است." تعداد کسانی که پس از 50 درصد و 33 درصد در منموته آوریل بررسی.

"نگرانی در مورد covid به نظر می رسد به بازگشت به جایی که آن را در اوایل روز از پاسخ به همه گیر" گفت: پاتریک مورای مدیر Monmouth University نظرسنجی موسسه.

– ویلیام Cummings

که مسائل مربوط به هشدار علیه 'کور رانندگی' به عنوان سازمان ملل شروع به بازگشایی

سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه هشدار داد که سازمان ملل نباید بازگشایی اقتصاد خود را بدون راه اندازی قوی تماس با ردیابی ممکن است برای مبارزه با موج در coronavirus موارد است. مقامات بهداشتی در آمریکا برای نظارت بر هر گونه تجدید حیات پس از دو هفته متحده آغاز شد و به تدریج بازگشایی و تلاش برای جمع آوری تماس با ما-ردیابی تیم های در حال جریان است. که در شرایط اضطراری رئیس Michael Ryan گفت قوی تماس با ردیابی اقدامات اتخاذ شده توسط آلمان و کره جنوبی ارائه امیدوارم که برای این کشورها باشد. اما او گفت همان درست است از دیگر نامشخص در سازمان ملل.

"بستن چشم خود و تلاش برای درایو را از طریق این کور است در مورد به عنوان احمقانه یک معادله که من دیده ام" رایان گفت. "و من واقعا نگران آن است که برخی کشورها در حال تنظیم خود را برای برخی از جدی کور رانندگی بیش از چند ماه آینده."

MLB برنامه ریزی برای بازی ها در ماه ژوئیه 'تهاجمی جدول زمانی,' KC شهردار می گوید:

لیگ اصلی بیس بال را به امید بازی بدون طرفداران در حضور و غیاب در اوایل ژوئیه به عنوان بسیاری از آن صفحه اصلی شهرستانها به عنوان امکان پذیر است "تهاجمی جدول زمانی" کانزاس سیتی شهردار Quinton لوکاس می گوید. USA TODAY Sports رسیده به شهرداران از همه MLB شهرستانها نیز فرمانداران در انتخاب متحده و تقریبا یک سوم نشان داد که در پاسخ یک احتیاط به بازگرداندن ورزشی قبل از داده ها حاکی از آن است که امن است.

"چگونه کم می تواند به شما فشار خطر و چقدر خطر خواهد شما را تحمل کند به نام بیس بال ؟" گفت: لارنس Gostin مدیر که همکاری مرکز ملی و جهانی سلامت قانون است. "که خط پایین."

– Gabe Lacques و راشل آکسون

انگلستان و آلمان و فرانسه و آغاز بازگشایی مدارس کسب و کار

نخست وزیر بوریس جانسون "به طور فعال تشویق" افرادی که نمی توانند کار کنند از خانه برای رفتن به شغل خود را در حالی که مغازه ها و مدارس ابتدایی در سراسر آلمان و فرانسه بازگشایی شد شنبه. در هلند کتابخانه ها نیز باز کردن و آرایشگری ناخن تکنسین ها و آرایشگران, masseuses و کاردرمانی هستند در محل کار. اسپانیا نگه داشتن مدارس بسته شده است اما اجازه می دهد کلیساها و مساجد به بازگشایی در کمتر از ظرفیت است.

جانسون اعلام پنج شنبه شب بود و ملاقات با آشفتگی گسترده در صبح روز دوشنبه به عنوان برخی از مردم شتافت بازگشت به کار. دولت او بعد پیشنهاد واقعی شروع تاریخ خواهد بود چهارشنبه. جزئیات بیشتر در آینده.

نیویورک 'بیمار صفر" بازگشت به خانه و احساس بسیار بهتر

مردی نیویورک کروناویروس "بیمار صفر" به خاطر رفتن به اتاق اورژانس در ماه فوریه است. چیزی که بعد از او به یاد است که بیدار شدن از حالت اغما رفت. لارنس Garbuz گفت: امروز ان بی سی نشان می دهد او فکر کرد که او فقط به حال یک سرفه. که در آن نقطه COVID-19 بود در رادار و نیویورک تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از گسترش آن.

"من وکیل هستم. من نشستن در یک میز در تمام طول روز," او گفت:. "من فکر می کنم در زمان ما مرتب کردن بر اساس تمرکز بر روی افرادی که تا به حال شاید سفر در سطح بین المللی چیزی است که من تا به حال انجام نداده است."

اما شیوع این بیماری در شهر نیو راشل درخواست فرماندار برای ایجاد یک "منطقه مهار" که تعطیل مدارس و اماکن عبادت قبل از بقیه دولت تحت stay-at-home سفارشات. Garbuz 50 و گفت که او نمی باید هر گونه شرایط از پیش موجود. او در خانه در حال حاضر و گفت: او احساس می کند خیلی بهتر است.

احزاب تقسیم بیش از آرایش بعد از نجات بیل

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران اقتصادی دولت انجام خواهد شد یک کنفرانس تلفنی روز شنبه با سناتور از هر دو طرف راهرو به عنوان رهبران در تلاش برای توافق بر سر یک طرح محرک اقتصادی جدید. تهمت می خواهد حقوق و دستمزد و مالیات را کاهش دهد که دموکرات ها باید صاف کردن مخالف است. دموکرات ها در حال قاطعانه در مورد کمک های مالی بیشتر برای دولت های ایالتی و محلی. و برخی از جمهوری خواهان و نه صبر کنید و ببینید که چگونه نزدیک به 3 تریلیون دلار در حال حاضر مورد تایید امداد تابه. فشار برای بسته های دیگر می تواند در تشدید این میان پیش بینی های که بیکاری می تواند رویکرد نرخ 25 ٪ رسیده در طول رکود بزرگ.

"قبل از اینکه ما را هر لایحه جدید اجازه دهید جلسات" خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. "به عنوان متحده باز کردن وجود خواهد داشت تفاوت از آنچه مورد نیاز است امروز بیش از مورد نیاز است فردا."

– Christal هیز و مایکل کالینز

ایمنی مواد غذایی تحقیقات به یاد می آورد شاقول

بیماری های منتقله تحقیقات را کند و مواد غذایی را به یاد می آورد باید کاهش یافت به دلیل اختلال در ایالات متحده در سیستم ایمنی مواد غذایی ناشی از coronavirus ایالات متحده آمریکا امروز بررسی یافت. همه گیر زده سیستم در هر سطح از سازمان های فدرال با متوقف کردن مواد غذایی آلوده را قبل از اینکه برگ مزارع و کارخانه ها به دولت بهداشت و درمان بخش است که آزمون بیمار ساکنان برای بیماری های منتقله از قبیل E. coli. کارشناسان می گویند هیچ مدرکی وجود دارد و در عین حال از نتیجه گسترده مسائل مربوط به سلامت اما ایمنی مواد غذایی طرفداران می گویند آمریکایی ها در حال حاضر بیشتر در معرض خطر است.

"ما بسیاری از پادمان های مختلف ساخته شده را به سیستم ما و یکی یکی COVID ضربه زدن قطعه" گفت: سارا Sorscher معاون امور نظارتی در مرکز علم در جهت منافع عمومی.

– Kyle Bagenstose

شهردار نیویورک de Blasio پرده تلاش برای مبارزه با شکل بيماری کاوازاکی

شهردار نیویورک, بیل د Blasio اعلام کرده است برنامه ای برای تست همه بچه ها با علائم نادر بیماری التهابی برای coronavirus و آن آنتی بادی است. سی و هشت شهر کودکان رنج می برند از علائم و یکی از درگذشت او گفت:. ایالت سه جوان کشته شده اند و بیش از 80 دارند و یا دچار تب و بثورات جلدی و درد شکم و استفراغ مربوط به یک فرم از بیماری کاوازاکی, مقامات می گویند که. تقریبا همه آزمایش مثبت برای coronavirus یا آنتی بادی است که منعکس کننده قرار گرفتن در معرض ویروس.

بهداشت هشدار بود که به شهر فرستاده عمومی, مدرسه, والدین و کودک غنی سازی مراکز بودند که خواست برای افزایش اجرای پوشش صورت و ماسک و ضد عفونی کننده دست de Blasio گفت.

"به هر پدر و مادر وجود دارد: تشخیص زود هنگام کلیدی برای مبارزه با این" de Blasio گفت. "می توان آن را درمان کرد. اگر شما این علائم را جدی بگیرید و بلافاصله."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پاكستان را متهم چین از نرم واکسن داده

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش شده است که برنامه ریزی برای متهم چین از اقدام به هک اطلاعات از محققان ایالات متحده تکاپوی توسعه coronavirus واکسن. مقامات فدرال معتقدند هکرها با بهره برداری از این بیماری همه گیر و جستجو برای "ارزش مالکیت معنوی و سلامت عمومی داده ها از طریق نامشروع به معنی مربوط به واکسن و درمان و تست" گزارش نیویورک تایمز. یک پیش نویس از هشدار رود منتشر خواهد شد ظرف چند روز آینده توسط FBI و امنیت کنکاش cybertheft و عمل ]"'غیر متعارف بازیگران" – محققان و دانشجویان به اتهام شنود گذاشته به سرقت اطلاعات از درون دانشگاهی و آزمایشگاه های خصوصی این بار گزارش ها.. وال استریت ژورنال با انتشار گزارش مشابهی.

فرشتگان آبی Thunderbirds, طرح بیشتر پلها به افتخار کارگران خط مقدم

به عنوان بخشی از ادای احترام به کارگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس, U. s. Navy Blue Angels and the Air Force Thunderbirds, پرواز بیش از پنج شهر این هفته است.

آبی فرشتگان را مشاهده آسمان بیش از دیترویت شیکاگو و ایندیاناپولیس در روز سه شنبه و Thunderbirds پرواز بیش از Austin و سن آنتونیو در روز چهارشنبه.

این پلها بخشی از پنتاگون طرح به پرواز بیش از نزدیک به سه ده شهرهای بزرگ آمریکا. هر دو گروه باید در حال حاضر انجام شده مفصل و جداگانه پلها در شهرستانها از جمله میامی, نیویورک شهرستان, فیلادلفیا, نیواورلئان و دالاس.

متحده بازگشایی: آلاباما, آریزونا, کارولینای جنوبی برای بازگشایی رستوران

شروع هفته جدید را به ارمغان خواهد آورد قابل توجهی را نسبت به حالت عادی در سراسر ایالات متحده آمریکا, آلاباما, آریزونا و کارولینای جنوبی خواهد اجازه شام خوردن در خدمات با اشغال محدودیت در رستوران, New Hampshire اجازه خواهد داد که مو سالن آرایشگری, فروشگاه های خرده فروشی و رانندگی-در سینما برای باز کردن دوباره برای کسب و کار و آرکانزاس اجازه خواهد داد که مطب های دندانپزشکی به بازگشایی شده است.

همچنین مینه سوتا اجازه خواهد داد که دندانپزشکان پزشکان و دامپزشکان برای از سرگیری اعمال جراحی الکتیو. پیدا کردن آخرین اخبار در دولت خود را.

خدمات پارک های ملی آزمون access در یوتا preps بازدید کنندگان برای 'طبیعی'

پس از بسته شدن در میان coronavirus همه گیر خدمات پارک های ملی است تست دسترسی عمومی در پارک های مختلفی در سراسر کشور از جمله دو در یوتا با محدود ارائه و خدمات.

بازدید از مراکز و اردو باقی می ماند تا حد زیادی توقیف در برایس کانیون و Capitol Reef national parks اما بازدید کنندگان خوش آمدید در برخی از سایت های.

سرپرست خدمات پارک های دیوید ویلا گفت: بازدید کنندگان باید جراحی خود را برای یک "طبیعی" است که نمی خواهد به احتمال زیاد مربع با آخرین سفر خود را.

تنسی سناتور. لامار الکساندر به خود قرنطینه برای 14 روز

تنسی سناتور. لامار الکساندر خواهد خود قرنطینه برای 14 روز بعد از یک عضو از کارکنان خود را آزمایش مثبت برای COVID-19. 79 ساله و جمهوری خواه است که به خوبی انجام می دهند و هیچ علائم بیماری تنفسی با توجه به یکشنبه شب در بیانیه ای که از دفتر خود را. او آزمایش منفی برای COVID-19 هفته گذشته است.

– آنا سلیا Gallegos این Tennessean

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • 'راه رفتن بر روی پوسته': داستان دو آمریکایی در میان بی ربط بازگشایی رویکرد در سراسر کشور است.
  • تاپیک جهانی تمام کردن مسابقه برای ایجاد یک واکسن. در اینجا آخرین تحولات.
  • 'زندگی ما در خطر است': coronavirus همه گیر است spiraled هاوایی اقتصاد و هیچ پایانی در چشم.
  • چه اجتماعی فاصله قوانین در دولت ؟ در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان شیوع کروناویروس.
  • خواهد شد با پوشیدن یک ماسک صورت تضعیف سیستم ایمنی بدن شما ؟ ما در بررسی حقایق و این درست نیست.

بیشتر COVID-19 سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • به دنبال کاغذ توالت دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و یا ضد عفونی کننده دست? سعی کنید دادوستد در Facebook و همسایه.
  • بازار سهام بهتر از اقتصاد در حال حاضر. اما چرا ؟
  • واقعیت بررسی: سالانه مرگ و میر coronavirus هنوز نمی تواند محاسبه شود در مقایسه.
  • همه گیر دبستان: باید غنی بیمارستان پرداخت بیشتر ؟

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن