برای استخدام پرستار در منزل به این نکات توجه کنید

امروزه با توجه به مشغله های کارٍی، تحصیلی و... بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که مراقبت و نگهداری از فرزندان،

توسط مدیر سایت در 22 آذر 1402

امروزه با توجه به مشغله های کارٍی، تحصیلی و... بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که مراقبت و نگهداری از فرزندان، والدین سالمند و بیماران شان را به پرستار بسپارند، در صورتی که شما برای عزیزان تان به پرستار نیاز دارید جهت استخدام پرستار در منزل به نکاتی که در ادامه ارائه می شوند توجه کنید.

نکات مهم در زمینه استخدام پرستار

1.   پرستار را از مراکز خدمات پرستاری معتبر استخدام کنید.

2.   در رابطه با تجربه و سابقه پرستار اطلاعات کافی کسب کنید.

3.   از مهارت های پرستار اطلاعات کافی کسب کنید.

4.   از عدم سوءسابقه پرستار مطمئن شوید.

5.   از نظارت خدمات پرستار توسط مرکز اعزامی مطمئن شوید.

6.   با پرستار مصاحبه کنید.

7.   لیستی از خدمات مورد نیازتان را به سالمند ارائه دهید.

در رابطه با حقوق پرستار به توافق برسید.

روش های استخدام پرستار

روش های مختلفی جهت استخدام پرستار در منزل وجود دارند که استخدام پرستار به صورت شخصی و استخدام از طریق مراکز خدمات پرستاری رایج ترین این روش ها مطرح می شوند، در این بخش به بررسی مزایا و معایب هر یک از روش ها خواهیم پرداخت.

https://ketabche-online.ir/prstary-thran-nghdary-oyzhh-bray-salmndan-o-bymaran-0ea58e3a-f2fd-47a7-83d3-2cdaf4636c3d

استخدام پرستار به صورت شخصی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند جهت کاهش هزینه های جانبی، پرستار را از طریق معرفی دوستان و آشنایان و یا از طریق آگهی ها استخدام کنند.

از آن جایی که پرستاری از کودک، سالمند و بیمار نیاز به تخصص دارد و پرستار، در منزل شخصی افراد از آن ها مراقبت می کند، توصیه می شود که از این روش استفاده نکنید، چرا که اغلب این پرستاران تخصص و تجربه کافی نداشته و امکان بررسی صلاحیت این افراد نیز وجود ندارد، ضمن این که هیچ مجموعه ثابتی جهت بررسی خدمات این گونه پرستاران نیز وجود ندارد.

استخدام پرستار از مراکز خدماتی

معتبر ترین روش جهت استخدام پرستار، استخدام از طریق مراکز خدماتی مجاز و معتبر است، چرا که پرستاران فعال در این مجموعه ها افراد مجرب و متخصصی هستند که در زمینه مراقبت از سالمند، بیمار و کودک تخصص و تجربه کافی دارند.

این افراد به صورت کاملاً استاندارد احراز هویت شده و خدمات شان به صورت مداوم از طریق کارشناسان فعال در مجموعه پرستار تهران مشاهده، ارزیابی و بررسی می شود.

پرستار سالمند

برخی از سالمندان جهت انجام امور روزمره شان به کمک نیاز دارند، از آن جایی که سالمندان اغلب با بیماری های شایع دوران سالمندی دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است به دلایلی همچون از دست دادن همسر و دوستان احساس تنهایی کنند می توانید این خلأ را از طریق استخدام پرستار متخصص و مجرب پر کنید.

پرستار سالمند با انواع بیماری های شایع در دوران سالمندی آشنایی کافی داشته و به ارائه خدمات تخصصی از جمله تزریقات، پانسمان زخم بستر، کنترل قند و فشار خون سالمند و... می پردازد.

https://recordejadid.ir/arayh-khdmat-prstary-dr-mnzl-thran-bh-mshtryan-dr-zmanhay-dlkhoah-c6a7ecea-2912-4563-aba3-e1049adaa70c

پرستار بیمار

بسیاری از بیماران ترجیح می دهند که دوران نقاهت شان را در منازل و به دور از عفونت های بیمارستانی سپری کنند، مراقبت و نگهداری از بیماران در منزل به تخصص و تجربه کافی نیاز دارد.

پرستاران بیمار فعال در مراکز خدمات پرستاری افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که با انواع بیماری ها، روش های درمان آن ها و داروها آشنایی دارند.

پرستار کودک

بسیاری از والدین به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی مراقبت و نگهداری از فرزندان شان را در منزل ندارند.

ضمن این که برخی از کودکان به بیماری های خاصی از جمله اتیسم، بیماری پروانه ای، سندروم داون و... مبتلا هستند و نیاز به مراقبت های تخصصی دارند، از این جهت استخدام پرستار برای این کودکان امری ضروری و حائز اهمیت است.

https://lavizannews.ir/arayh-khdmat-prstary-dr-mnzl-thran-ba-hmkary-prstaran-tkhssy-2d3bdce4-3561-4b79-b621-28fd323a1d93

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن