از جکوزی بادی چه انتظاری داریم؟

جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است. این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوزی بادی از انواع محصولات پرتابل، سیار یا پیش ساخته بوده که براحتی قابل نقل و انتقال است کافیست آب آن را توسط رابطهای مخصوص که به شلنگ آب متصل میشوند خالی کرده و باد جکوزی را خالی نمایید، جکوزی پیش ساخته نیازی به هزینه های ساخت و احداث جکوزی بتنی را ندارند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند و آب را تا درجه مناسب گرم میکنند، با برق شهری کار میکنند و دارای پمپ ماساژ یا همان جت میباشند، بعضی از مدل جکوزی خانگی دارای یک گرمکن است و بعضی دیگر بدون گرمکن هستند. حتی بدون رفتن به داخل آب می­توانید به راحتی از لبه بسیار مستحکم این جکوزی پیش ساخته استفاده کنید که می­تواند همزمان 5 نفر را پشتیبانی کند! همچنین یک درپوش برای پوشش دادن سطح جکوزی بادی هنگام پر بودن حجم آن از آب وجود دارد که به وسیله این درپوش، آلودگیها و ذرات کوچک موجود در محیط اطراف به درون آب آن راه نیافته و آن را کثیف نمیکنند.  This was gen​erated by GSA C​on​tent G en erat or DE᠎MO!

در ادامه به انواع و نکات مهم که باید هنگام خرید جکوزی خانگی به آن توجه کنید، میپردازیم. اگر قصد سفارش جکوزی پیش ساخته را دارید باید توجه بفرمایید که هر فرد با ورود به جکوزی حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده می­کند. جکوزی یا درمحل ساخته می­شود یا به صورت پیش ساخته و در محل نصب می­گردد. جکوزی یا در محل ساخته می­شود یا به صورت پیش ساخته در محل نصب می­شود. از مزایای جکوزی پیش ساخته بادی می­توان به این موارد اشاره نمود: جکوزی بادی بسیار سبک­تر از جکوزیه­ایی است که در محل ساخته می­شوند. جکوزی بادی نوعی جکوزی پیش ساخته است که قیمت پایین­تری نسبت به جکوزی­های سرامیکی دارد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این جکوزی از نظر کیفیت بدنه نیز فوق العاده بادوام تولید شده است. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش و خرید جکوزی برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج فراهم خواهد بود. از دیگر ویژگیهای جکوزی بادی خانگی میتوانیم به ساختار ساده آن اشاره کنیم که باعث شده هر فردی بتواند به راحتی با آن کار کند.

جکوزی بادی ۴ نفره دارای یک پمپ تصفیه آب است که علاوه بر تصفیه آب، با پمپاژ قوی آب درون جکوزی را به تلاطم در آورده و آن را به جریان میاندازد. به عنوان مثال، در حمام، یک فرد عادی حدود 180 لیتر آب زیر دوش مصرف میکند، اما با جکوزی حدود 60 لیتر آب مصرف میکند. همچنین دارای پوشش زیبا و حفظ حرارت بیشتر، قابلیت جابجایی آسان و نصب در نیم ساعت را دارد. این برنامه قابلیت تنظیم فشار جت ماساژور و تنظیم دما را دارد. جکوزی پیش ساخته بادی معمولا دارای 4 نازل جت ماساژ با قابلیت گرم کردن آب تا دمای 40 درجه سانتیگراد می­باشد. در صورتی که قصد خرید جکوزی پیش ساخته را دارید توجه کنید که انواع مدلها و تجهیزات مورد نیاز آن در سایت اورجینال لند با قیمت و کیفیت مناسب به صورت آنلاین به فروش میرسد. برای جلوگیری از انفجار جکوزی، یک فشارسنج هوشمند تعبیه شده است که به طور همزمان فشار داخل جکوزی را روی صفحه نمایش می­دهد.

زیرا گرمای آب آسیب جدی به نوزاد داخل رحم مادر وارد می­کند. فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد. برای پرکردن آب جکوزی پیش ساخته کافی است با استفاده از شلنگ از بالا آب را وارد آن کنید. جکوزی پیش ساخته توکار در کمتر از یک ساعت آماده استفاده می­باشد. جکوزیهای بادی خانگی به راحتی در هر مکانی قابل نصب هستند و در عرض کمتر از نیم ساعت میتوانید آن را پر از آب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. جکوزی بادی خانگی چیست؟ قیمت جکوزی پیش ساخته بسیار مناسب است. این مدل پیش ساخته قابل حمل است و حتی می­توان آن را در وسط خانه نصب کرد!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن