به عنوان بسیاری از 200 آزمایش coronavirus در تالاهاسی توسعه مرکز

TaMaryn آب تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 2:13 PM EDT May 10, 2020در روز پنج شنبه تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان اع

توسط ABTINNEWS در 22 فروردین 1399

در روز پنج شنبه تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان اعزام یک تیم به تالاهاسی توسعه مرکز برای انجام تست توده از مشتریان و کارکنان برای کوروناویروس.

به عنوان بسیاری از 200 ساکنان و کارکنان در مرکز آزمایش شده اند با توجه به منابع.

یک TMH رسمی تایید کرد که بیمارستان فرستاده دو کارکنان برای جمع آوری نمونه و کار با سرمایه مرکز پزشکی منطقه ای برای دریافت نتایج سریع برگشت.

"TMH متعهد به فراهم کردن منابع مورد نیاز برای کمک به حداقل رساندن گسترش COVID-19 در جامعه ما گفت:" استفانی Derzypolski سخنگوی TMH در بیانیه ای به تالاهاسی دموکرات.

این تالاهاسی توسعه مرکز در واقع 455 Appleyard رانندگی در سراسر از تالاهاسی جامعه ، این یکی از پنج فلوریدا مکان در پنساکولا Care Inc. شبکه ای از امکانات را فراهم می کند که مراقبت 24 ساعته به نوجوان و بزرگسالان ساکنان زندگی با رشدی و معلولیت ذهنی. همه مشتریان زندگی می کنند در خانه های فردی.

یک نماینده برای تسهیلات بلافاصله پاسخ برای نظر.

راشل Stiles سخنگوی CRMC توصیف تست به عنوان یک "تلاش مشترک" و گفت: سرمایه های منطقه ای در حال پردازش "100% از آن نمونه است."

"ما گزارش را به وزارت بهداشت که نتایج در آمده" Stiles گفت.

در روز سه شنبه تسهیلات تایید پنج مورد از COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus با توجه به WCTV.

مدیر عامل افسر کیم Faustin گفت: ایستگاه تلویزیونی اولین تست مثبت آمد در مارس 3; پس از آن چهار نفر در بیمارستان بستری شدند. یکی از تسهیلات کارمند آزمایش مثبت است.

"از آن شده است به چالش کشیدن" Faustin گفت: شبکه. "ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای نگه داشتن ساکنان و کارکنان امن است."

دو روز پس از آن گزارش TMH ارسال آن به مرکز.

مشخص نیست که چگونه بسیاری از موارد شده است به مرکز. Derzypolski گفت: دموکرات بیمارستان انجام شده بر روی سایت تست پس از ارائه کمک به مدیران تاسیسات.

فلوریدا آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت که نظارت بر چنین امکانات کاهش یافته است به پاسخگویی به رسانه ها درخواست مورد آزمایش در این مرکز و با اشاره به تمام سوالات به فلوریدا وزارت بهداشت.

در روزهای اخیر تعدادی از Leon County موارد از تسهیلات مراقبت دراز مدت شده اند نصب. در صبح روز جمعه را DOH شماره لئون گزارش سه مورد جدید از امکانات است که همچنین شامل خانه های پرستاری و توانبخشی امکانات. معلوم نیست اگر نه موارد به تالاهاسی توسعه مرکز.

داستان: پرستاری مراقبت دراز مدت coronavirus موارد کوه در شمال فلوریدا DOH نمی خواهد شناسایی امکانات

بررسی برای به روز رسانی بیشتر در مورد این مقاله.

تماس با TaMaryn آب در tlwaters@tallahassee.com یا follow @TaMarynWaters در توییتر.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن